سرنوشت فردوسی‌پور و خیابانی پس از وقایع اخیر / پخش «جومونگ» تا کی ادامه دارد؟ : آخرین اخبار از برنامه‌های سینمایی تلویزیون در فصل تابستان؛ :: سينمای ما :: پايگاه خبری - تحليلی سينمای ايران :: Iranian Movie News & Information
سه‌شنبه 9 تير 1388 - 7:23
module-htmlpages-display-pid-97.html

• در جريان بازديد از پارک فناوري پرديس خبر داد؛ / وزیر ارشاد: آماده‌ایم تا ایران را صاحب مدیا سیتی (شهر رسانه‌ای) کنیم      • واکنش‌ها نسبت به نامه شدیدالحن به محمدرضا شجریان؛ / علی (ع) فرمود: خوش ندارم فحاش باشید...      • شکایت زن 25 ساله از هنرپیشه 50 ساله؛ / شوهرم می‌گفت مردم به ما بد نگاه می‌کنند...      • عبدالحسین برزیده خبر داد؛ / این شایعه‌های سیاسی صحت ندارند، از کارگردانی مجموعه کنارم نگذاشته‌اند      • کارگردان فیلم خوب «باز هم سیب داری»، هنوز نتوانسته فیلم‌اش را اکران کند؛ / بایرام فضلی: در سینما هیچ خبری نیست      







                       



آخرین اخبار از برنامه‌های سینمایی تلویزیون در فصل تابستان؛
سرنوشت فردوسی‌پور و خیابانی پس از وقایع اخیر / پخش «جومونگ» تا کی ادامه دارد؟

سینمای ما - قائم‌مقام مدیر شبکه سه شایعه مربوط به کنار گذاشته شدن عادل فردوسی‌پور و جواد خیابانی از برنامه‌های شبکه سه را تکذیب کرد.

هاشم رضایت قائم‌مقام مدیر شبکه سه در نشست خبری ویژه برنامه‌های تابستانی گفت: پخش مجموعه شبانه "رستگاران" از روز شنبه 30 خردادماه شروع شده و پخش مجموعه رامبد جوان هم ظرف چند روز آینده شروع می‌شود و هر شب ساعت 21 روی آنتن شبکه سه می‌رود.

وی در ادامه افزود: پخش مجموعه "افسانه جومونگ" هم تا پایان تابستان ادامه دارد. علاوه بر آن همچون سال‌های گذشته شبکه سه در ایام تابستان برنامه سینما گلخانه هم پخش می‌کند. در این بخش فیلم‌های جدید و فیلم‌هایی که مخاطبان خواستار تکرار آن هستند، پخش می‌شود. روزهای یکشنبه شبکه سه هم اختصاص به فیلم‌های سیمافیلم دارد.

قائم‌مقام شبکه سه خاطرنشان ساخت: امسال شبکه سه روی مباحث جوانان خیلی کار می‌کند و برنامه‌های "شوک"، "ضربان" و "مکث" شامل دغدغه‌های اجتماعی را پخش می‌کند. تا قبل از کنکور به مباحث تحصیلات و دانشگاه می‌پردازیم و بعد از آن برنامه‌هایی با محوریت مشاوره‌های انتخاب رشته پخش می‌کنیم. برنامه "برلیان" با محوریت جوانان روی آنتن می‌رود.

رضایت ادامه داد: در تابستان برنامه "به سمت خدا" جایگزین برنامه "زلال احکام" شده است. در این برنامه سئوالات و شبهات مسائلی دینی مطرح و پاسخ داده می‌شود. مجموعه "گمگشته" هم به درخواست مردم دوباره تکرار می‌شود. "خانه فیروزه‌ای" و مسابقه "مسیر طلایی" از دیگر برنامه‌های شبکه سه است.

وی درباره شایعه رفتن عادل فردوسی‌پور و جواد خیابانی از شبکه سه گفت: فردوسی‌پور از شروع تا پایان لیگ مشغول تهیه برنامه است و در تعطیلات فرصت نفس کشیدن دارد، حتی با اکراه بازی‌های تیم ملی را قبول کرد. بنابراین همکاری او با شبکه سه قطع نشده است. خیابانی هم یک مسابقه ورزشی را در شهرستان اجرا می‌کند و بعد به همکاری با شبکه سه ادامه می‌دهد.

محمد زین‌العابدینی قائم‌مقام مدیر شبکه چهار در بخشی دیگر از این نشست گفت: شبکه چهار متناسب با ماموریت خود برنامه‌های متنوع برای ایام تابستان تدارک دیده و فیلم‌های دهه 40 و 50 را نقد و بررسی می‌کند. همچنین مسابقه‌های متنوع علمی با حضور شرکت‌کنندگانی از دانشگاههای مختلف پخش می‌کنیم. در حوزه موسیقی هم آوازهای ایرانی بررسی می‌شود.

وی در ادامه افزود: پخش مستندهای خارجی جذاب و برنامه‌های گفتگو محور از دیگر برنامه‌های تابستانی شبکه چهار است. پخش برنامه‌های روتین این شبکه از جمله سینما چهار، مستند چهار و سینما اقتباس در تابستان ادامه دارد.



منبع : مهر

به روز شده در : جمعه 5 تير 1388 - 20:17

چاپ این مطلب |ارسال این مطلب |


Bookmark and Share

اخبار مرتبط

نظرات


جمعه 5 تير 1388 - 21:13
0
موافقم مخالفم
 
یک فایل صوتی شنیدنی از گفتگوی مازیار ناظمی با عادل فردوسی‌پور

پس قبلا گفته بودید قراره فرزاد حسنی تو تابستان برنامه داشته باشه چی شد نکنه با نتیجه انتخابات آقایون از حسنی و اجراش ترسیدند چون مثل بقیه صدا و سیمایی ها نیست

مالک
شنبه 6 تير 1388 - 17:42
-4
موافقم مخالفم
 
یک فایل صوتی شنیدنی از گفتگوی مازیار ناظمی با عادل فردوسی‌پور

راستی از محسن خیالباف چه خبر - کارگردان سبز - مثل اینکه کپک زده و بلا استفاده شده

مجید
شنبه 6 تير 1388 - 18:27
0
موافقم مخالفم
 
یک فایل صوتی شنیدنی از گفتگوی مازیار ناظمی با عادل فردوسی‌پور

جومونگ خیلی زشت شده.اول خوشگلتر بود.


شنبه 6 تير 1388 - 19:45
0
موافقم مخالفم
 
یک فایل صوتی شنیدنی از گفتگوی مازیار ناظمی با عادل فردوسی‌پور

پاسخ جالب فیفا به فدراسیون فوتبال ایران: شما سرت تو کار خودت باشه!

زهراجون
يکشنبه 7 تير 1388 - 1:51
0
موافقم مخالفم
 
یک فایل صوتی شنیدنی از گفتگوی مازیار ناظمی با عادل فردوسی‌پور

آقامالك لطفا توهين نكنيد.

سالک
يکشنبه 7 تير 1388 - 2:10
-1
موافقم مخالفم
 
یک فایل صوتی شنیدنی از گفتگوی مازیار ناظمی با عادل فردوسی‌پور

آقای مالک منظورتون محمود خیالبافه؟!!! یا همون آمارباف؟!

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  









  سینمای ما   سینمای ما   سینمای ما   سینمای ما      

استفاده از مطالب و عكس هاي سايت سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سایت سینمای ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت پويشگران اطلاع رساني تهران ما  است.

مجموعه سايت هاي ما : سينماي ما ، موسيقي ما، تئاترما ، دانش ما، خانواده ما ، تهران ما ، مشهد ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Powered by Tehranema Co. | Copyright 2005-2008, cinemaema.com
Page created in 1.56046700478 seconds.