دست‌ودل‌بازي شبكه سه براي فرار از حواشي حذف «ماه‌عسل»: بنيامين بهادري، محسن یگانه و محسن چاوشی پيش از افطار ترانه مي‌خوانند
علي ضيا «با اجازه خدا» جاي «ماه عسل» احسان عليخاني را مي‌گيرد

سينماي ما- جنگ گفت‌و‌گو محور شبکه سوم سیما ویژه پخش در ماه مبارک رمضان امسال در نبود احسان علیخانی با حاشیه‌های متعددی همراه شده است. شبکه سوم سیما در ماه رمضان برنامه «با اجازه خدا» را به جای «ماه عسل» روی آنتن خواهد برد.
شبکه سه که پیش از این در ایام ماه مبارک رمضان برنامه تلویزیونی «ماه عسل» با اجرای احسان علیخانی را در حال پخش داشت، قصد دارد این برنامه را در سال جاری با تغییراتی گسترده روی آنتن ببرد.

«با اجازه خدا» نام جدید این برنامه خواهد بود که با اجرای علی ضیاء در غیبت اجباری «ماه عسل» علیخانی، در باکس پیش از اذان برای جذب مخاطبان روزه دار تلاش خود را آغاز خواهد کرد. این در حالی است که نام ماه عسل به عنوان یک برند پرمخاطب و محبوب سال هاست بینندگان ثابت خود را حفظ کرده است. در صورتی که تغییر نام برنامه قطعاً می‌تواند بدون تغییر نام از ریزش مخاطبان برنامه جلوگیری کنند، اما احتمالاً کنار گذاشتن علیخانی سبب شده ترجیح دهند نام برنامه را نیز ناگزیر عوض کنند.

با توجه به فضای شاد برنامه «نیمروز»، علی ضیاء این انتظار از برنامه مناسبتی ماه رمضان نیز می‌رود که فضای آن تغییر زیادی داشته باشد.
علی ضیاء در حال حاضر برای قبول اجرای این برنامه تحت فشار قرار گرفته و مشکلاتی را در قبول اجرای برنامه پیش روی خود می‌بیند. گروه تولید این برنامه قصد دارد ترانه تیتراژ آغازین برنامه را به عهده بنیامین بهادری و تیتراژ پایانی را به طور مشترک به محسن یگانه و محسن چاوشی بگذارند و حتی مذاکراتی نیز با این خوانندگان داشته‌اند.

در طول اجرای برنامه نیز قرار است چند کشور اسلامی از جمله تاجیکستان و... با امضای قراردادی با شبکه سوم سیما لحظاتی از برنامه «با اجازه خدا» را پخش کنند و شبکه سه نیز قسمت‌هایی از برنامه‌های این شبکه‌ها را پوشش دهد.
همچنین قرار است یکی از بازیگران سینما و تلویزیون به مدت 30 شب مناجات خوانی این برنامه را برعهده بگیرد.

برخی از مهمانان نیز از بازیگران و چهره‌های مطرح و افراد معمولی و خاص انتخاب می‌شوند، با این حال موضوع گفتمان برنامه برای تمام این مهمانان مشترک خواهد بود.
ضمن اینکه دکور برنامه نیز فضایی متفاوت دارد و در دست ساخت است. این برنامه برخلاف «ماه عسل» فضایی شاد خواهد داشت و آیتم‌های آن نیز همچنان به دلیل عدم انتخاب تهیه کننده در دست بررسی است.


منبع : خبر آنلاین

به روز شده در : چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 8:38

چاپ این مطلب |ارسال این مطلب | Bookmark and Share

اخبار مرتبط

نظرات


چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 8:43
-5
موافقم مخالفم
 

واقعا که.................

مهدی
چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 11:26
28
موافقم مخالفم
 

وای خدااااااااااااااااااای من ):

احسان علیخانی پس چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تصور ماه رمضان بدون احسان غیر ممکنه ):

mohammadr3za
چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 14:54
-1
موافقم مخالفم
 

علی ضیا هم مجریه خیلی خوبیه ولی ماه عسل بدون احسان یه چیزی کم داره-ای کاش یه جوری برگرده ما سفره های افطارمون به احسان عادت کرده

پریسا
چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 16:11
9
موافقم مخالفم
 

ماه رمضون بدون احسان علیخانی وبرنامه ش معنی نداره! ... ضیا مجری خوبی هست ولی نمیتونه چنین برنامه هایی رو به خوبی اجرا کنه...بیشتر به درد برنامه های تیپ جوون میخوره ...چون انرژی بیشتری نسبت به احسان داره... انرژی های زیاد هم برای برنامه های تیپ جوونه

الهه
چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 16:55
-24
موافقم مخالفم
 

چه فرقی میکنه !

فاطمه
چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 17:38
8
موافقم مخالفم
 

اه ینی چی این کارا

هیچ کس مث احسان نمیتونه ماه عسلو اجرا کنه

چرا این تصمیمارو میگیرن؟هان؟

چرا به نظر مردم احترما گذاشته نمیشه؟

مگه این برنامه ها واسم مردم نیس؟

یه سر به کامنتا و پیامک ها و ایمیل هایی که واستون گذاشتن یا تماسایی که باهاتون گرفتن زدید ببینید مردم چی میخوان؟

توورخدا ماه عسلو علیخانیو کنسل نکنید

حدیث
چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 17:59
13
موافقم مخالفم
 

تیترتون رو خوب اومدین

پا میداد تیتراژ برنامه رو میدادن جنیفر لوپز بخونه !!!

سينما
چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 23:41
-1
موافقم مخالفم
 
اميدوارم...

فکر می کنم بد نیست ما شاهد تجربه ایی متفاوت باشیم.

برنامه ایی مجزا از ماه عسل .

ماه عسل قرار نیست به کلیشه و عادت ماه رمضان ما تبدیل بشه...

برای علی ضیا هم آرزوی توفیق دارم و با توجه به سبقه ایی که ازش تو رادیو دیدم فکر می کنم تو اجرای این برنامه هم موفق باشه.

ممنوم.

مرجان
پنجشنبه 25 خرداد 1391 - 5:54
8
موافقم مخالفم
 

ما که دیگه عادت کردیم...

فرزاد حسنی میاد برنامه اش میگیره مخاطب بهش عادت می کنه بعد یه سری حرف میزنه که به مذاق بعضی ها خوش نمیاد از رو آنتن حذف میشه...

بعد احسان علیخانی میاد و تلاش میکنه جایگاهی بین مخاطب پیا میکنه بنامه اش حرفی برای گفتن داره و ... روال قبل تکرار میشه..

وحالا نوبت علی ضیا ست..مطمئن باشین که دوسه سال دیگه اون هم به سرنوشت قبلی ها دچار میشه..

هیچ وقت یادتون نره محبوبیت ممنوع...............

پیمان
پنجشنبه 25 خرداد 1391 - 6:28
-3
موافقم مخالفم
 

مرسی بنیامین !!!!!!!!!!!!!

فهیمه
پنجشنبه 25 خرداد 1391 - 17:3
0
موافقم مخالفم
 

خیلی بد شد آخه چراااااااااااااااااااااااااااا؟

البته آقای ضیا هم خیلی خوبه اما برنامه دم افطار قشنگیش به حس و حالیه که تو برنامه های علیخانیه نه برنامه های شاد علی ضیا

محمد.ل
پنجشنبه 25 خرداد 1391 - 17:47
2
موافقم مخالفم
 
!!

حتما برنامه جالبی میشه اگه فکر جدیدی پشتش باشه...

فریبا
پنجشنبه 25 خرداد 1391 - 17:50
-6
موافقم مخالفم
 

واقعا متاسفم برای جامعه ای که درش زندگی میکنم جامعه ای که اونقدر مدیراش عقب مونده هستند که به دلایل واهی یه برنامه رو حذف میکنن اونم برنامه ای که مردم دوستش دارن ویکی از شاخصه های تلویزیون برای پخش برنامه ها همین استقبال مردمه ولی کو گوش شنوا چرا هیچکی هیچی به اینا نمیگه مگه تلویزیون ارث پدریشونه اگه مانباشیم کی برنامه های صداوسیما رونگاه میکنه واقعادلیل اینکه به حرفای مامحل نمیذارن چیه؟

علی رضا
جمعه 26 خرداد 1391 - 11:0
21
موافقم مخالفم
 

واقعا که از این تصمیمات بی فکر

ضیا هم مجری خوبی هست ولی نه برای این برنامه برنامه ماه رمضان فقط با اجرای احسان علیخانی جذاب نه کس دیگری

خیلی خیلی ناراحت شدم وقتی شنیدم

جواد
جمعه 26 خرداد 1391 - 12:24
7
موافقم مخالفم
 

ای کاش چشمای من هم رنگی بود !!!

مونیکا
جمعه 26 خرداد 1391 - 16:45
4
موافقم مخالفم
 

مطمئنا همه عقیده و حرفشون بر اینه که علی ضیا خوبه اما ماه عسل بدون احسان علیخانی عزیز نمی شه ....

هر چند که علی ضیا حالا حالا ها راه داره تا تجربه احسان رو به دست بیاره .....

کاش قبول نکنه ....

مطمئنم چند سال دیگه علی ضیا هم تو لیست سیاه صدا و سیما قرار می گیره .... چون خوبه قرار می گیره .... چون با خوبا مشکل دارن .... بازم کاش قبول نکنه.... خوبتر باشه و قبول نکنه ......

ماه عسل، ماه خدا
جمعه 26 خرداد 1391 - 17:35
13
موافقم مخالفم
 

این بدترین اتفاقیه که میتونه تو ماه رمضان بیوفته. علی ضیا خوب عالی فوق العاده، هرچی بگین قبول. ولی احسان علیخانی و برنامه هاش یه چیز دیگه اس. ینی چی فضای شادی داره؟ مگه عید نوروزه؟؟ به خدا هرچی حال و هوای پاک ماه رمضون بود از علیخانی و گروهش میگرفتیم. حالمون خوب میشد دم افطار. تو رو خدا این آزمون و خطاها رو بندازین تو شبکه های دیگه. بابا این همه شبکه، مدیران محترم لطفا آنتن شبکه 3 رو به بهانه های واهی از گروه ماه عسل و احسان علیخانی نگیرین. بابا کسی اصلا به احساسات این جوون بدبخت فکر کرده؟؟؟ از ماه عسل 90 بهش گفتین شرو کن 91 رو مال خودته دست خودتو میبوسه اون وقت الان بعد از 9 ماه تازه یادتون افتاده بگین نه نمیشه؟؟؟؟؟ تکلیف این همه هزینه روحی و مالی و .... که از جیب آقای علیخانی رفته چی میشه؟؟؟؟ بی انصاف ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!


جمعه 26 خرداد 1391 - 20:56
-17
موافقم مخالفم
 

یعنی چی .مگه میشه؟ احسان علیخانی بدون شک بهترین مجری تلویزیونه. یعنی بدتر از علی ضیا وجود نداره ...پسره لوس... نمیدونم کی اینو راه داده به تلویزیون.

sky
شنبه 27 خرداد 1391 - 7:35
-2
موافقم مخالفم
 

واقعا که متاسفم. همین که علی ضیا مجری هست فاتحه ی اون برنامه خونده شده هنوز بچه تراز اونی هست که بخواد یه همچین برنامه ای رو واسه افطار اجرا کنه. ماه عسل یه برنامه کاملا متفاوت بود که آدم رو به فکر کردن نسبت به مسائل وادار می کرد. حالا این برنامه ی جدیدشون که از بازیگرها هم می خوان استفاده کنن معلومه که چیه و به درد نمی خوره!!!!!!!

یه بچه شهید
چهارشنبه 31 خرداد 1391 - 13:0
4
موافقم مخالفم
 

هر وقت یک مجری خوب و موندگار می شه و توی برنامش همه ی حرفای گفتنی گفته می شه بالاخره به یک بهانه ای اون رو باید پایین بکشن..حالا هرچی باشه. می شه گفت بهترین برنامه ی ماه رمضان بود که خرابش کردن.

ملیحه
سه‌شنبه 6 تير 1391 - 9:46
-1
موافقم مخالفم
 

علی ضیا هم شد مجری؟؟؟؟؟

فقط ب درد همون گزینه جوان میخوره

نگار
چهارشنبه 7 تير 1391 - 11:18
-1
موافقم مخالفم
 

امیدوارم اقا احسان برگردد البته به اقای ضیا بر نخورد هر چی باشه ماه رمضان با علیخانی جذاب است

.

زهرا
چهارشنبه 7 تير 1391 - 12:8
2
موافقم مخالفم
 

ازطرفداران اقا علیخانی خواهش می کنم اینقدردرباره ی آقای ضیاصحبت نکنندمن طرفدارآقای ضیاهستم وآقای ضیارودوست دارم وراستش روبخوام بگم من عاشقشم .فکرنمی کنیداگه اقای ضیااین نظرات شماروببینندناراحت بشونداقای ضیابچه که نیست که نتونه یک برنامه رواجراکنه شماکه می دونیدآقای ضیانزدیک به27سالشون هست.اقای ضیانه لوس است ونه بچه .واقعا برای بعضیهامتاسفم که درباره آقیا ضیااینجورحرف هامی زنند.

واقای ضیااگرنظرات رونگاه کردیدخواهش می کنم ازدست بعضی هاناراحت نشویدماهواداران همیشه دررکنارشماهستیم.

مريم
چهارشنبه 7 تير 1391 - 13:25
4
موافقم مخالفم
 

واي مگه ماه رمضون بدون احسان عليخاني و ماه عسلش ميشه؟؟؟؟البته علي هم خيلي خوبه ولي........

مريم
چهارشنبه 7 تير 1391 - 13:34
-3
موافقم مخالفم
 

متاسفم واسه شبكه اي كه اسمش شبكه جوانه.ولي اصلا واسش مهم نيست كه جوان چي ميخواد.....علي خوبه ولي ما دوست داشتيم روزمون رو با احسان عليخاني باز كنيم حيف... اميدوارم چند سال ديگه علي ضيا به عاقبت احسان دچار نشه....

مريم
چهارشنبه 7 تير 1391 - 13:36
-7
موافقم مخالفم
 

اين همه لشكر اومده به عشق احسان اومده/ريزودرشت و قلقلي روزه دار اي تپلي

هوادارواقعی علی جون
پنجشنبه 8 تير 1391 - 7:33
-3
موافقم مخالفم
 

باورتون نمیشه چقدرخوش حال شدم وقتی فهمیدم که علی جون مجری برنامه بااجازه خداشده.وااااااااااااااااااای چه ماه رمضونی بشه امسال باعلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی جون

علی عزیز ازت خواهش می کنم باخواندن بعضی نظران ناراحت نشی ماهواداران همیشه باتوهستیم وهیچوقت تنهایت نمی گذاریم.دووووووووووسسسسستتتتت دارم وعاشقتتتتتم

فاطمه
جمعه 9 تير 1391 - 11:55
2
موافقم مخالفم
 

علی ضیا بهترین مجریه

مریم جون
جمعه 9 تير 1391 - 12:16
0
موافقم مخالفم
 

سلام بچها من خیییییلی خییییلی ناراحتم نمیفهمم این کارا چه معنی داره؟یعنی انقد به بعضی ها بر خورده احسان در مورد وضع مملکتمون یه چیز خیلی کوچولو گفته؟؟؟؟؟خو مگه دروغ گفت؟وای وقتی فک میکنم که احسان امسال نیست اشکم در میاد..............علی ضیا از جوهرچی بهتره اما به احسان نمیرسه خداییییی.....برنامه شاد یعنی چی اونوقت؟؟؟لابد از سال دیگه پنگول و خاله نرگس و...... اینارو مبارن که دم افطار بزن و برقص باشه دیگه...

هوادارعلی عزیز
شنبه 10 تير 1391 - 7:50
-5
موافقم مخالفم
 

علی ضیابهترین ،عزیزترین،خوشگل ترین،خوشتیپ ترین،خوش صداترین،مهربانترین مجری دنیاست.وای چه ماه رمضونی خوبی دارم امسال.علی جون ازت یک دنیا متشکرم که مجری برنامه بااجازه خداشدی.چه ماه رمضونی بشه امسال باتوکه عزیزترازجانمی.

من
يکشنبه 11 تير 1391 - 9:7
12
موافقم مخالفم
 

جالبه دم دفطار هم باید با بازیگران همراه باشیم!!!

ما روچه به درد و دل مردم گوش دادن؟؟؟

==================

مسئولین محترم جنبه انتقاد داشته باشین، مگه نه اینکه رهبری فرمودند از انتقاد استقبال کنید؟

علیخانی رو بخاطر یه انتقاد ساده توبیخ میکنید که چه؟

خجالت داره...ما مردم میفهمیم... حیف که ... وگرنه...

سحر
دوشنبه 12 تير 1391 - 15:0
-14
موافقم مخالفم
 

واقعا با آقا مهدی موافقم

حیف که امسال از حضور آقای علیخانی بهره ای نمیبریم

یه منتقد
چهارشنبه 14 تير 1391 - 15:24
0
موافقم مخالفم
 

خدایییییییییییییییییییییییش علی از جوهرچی بهتره!!!!

خوبه جوهرچی نمیاد......بازم خدارو شکر.....

فاطمه
شنبه 17 تير 1391 - 14:43
-7
موافقم مخالفم
 

یهو میخان تغییر ایجاد کنن . نمیشه که اینطور

هر چی
پنجشنبه 22 تير 1391 - 22:53
5
موافقم مخالفم
 

واقعا که

فاطمه
جمعه 23 تير 1391 - 16:23
-11
موافقم مخالفم
 

ماه عسل رو فقط و فقط آقای علیخانی قشنگ اجرا میکنه!

ولی خوب ضیا جونم همشهریه خودمونه کارش حرف ندارهههههههه

پرستو
يکشنبه 25 تير 1391 - 10:2
2
موافقم مخالفم
 

ما که به این جور تصمیم گرفتن مدیرای محترم عادت کردیم حالا نوبت طرفدارای احسان شده ! لجو لج بازی مدیرا با مخاطب تمومی نداره .

انگار نمی بینند نظرای مخاطبو یا شایدم خودشونو می زنن به کوری !!

البته علی ضیا مجری خیلی خوبیه ولی ماه عسل مال احسان بود نباید اینجوری یهو همه چی و عوض کنن !!

هیچ وقت اون ماه رمضون 89 رو یادم نمی ره که دم افطاری وقتی به جای فرزاد عزیز جوهرچی رو دیدم یادم نمی ره نفرتی که اون لحظه از مدیرا داشتم نسبت به هیشکی نداشتم احساس می کردم قدرتو دست خودشونو یه جوریایی احساس خوشحالی می کنن که تونستن مخاطبو شکست بدن و نظر خودشون تحمیل کنن !

کاش تموم شه این سیاستهای بیخود صـــــــــــدا و سیـــما !

( شاید تند رفتمو نظرمو تایید نکنید ولی نظراتو برا همین روزا گذاشتن !)

ملیکا
يکشنبه 25 تير 1391 - 17:11
1
موافقم مخالفم
 

حتما یادتون هست همون سالی رو که جوهرچی رو آوردن حتما اینم یادتون هست که اون سال انقدر ماه عسل بی مزه و مسخره شده بود که من شخصا فقط همون قسمتی رو نگاه کردم که والیبالیست های تیم ملی رو آورده بودن اگه همه ی ماه عسلیا دست به دست هم بدیم و بتونیم یه کاری کنیم که احسان برگرده پس کار اون سال رو تکرار کردیم البنه من با اجرای ضیا مخالف نیستم ولی ماه رمضون و ماه عسل و احسان یه مثلث رو تشکیل دادن که هر کدومشون نباشن اون دوتای دیگه بی معنیه...به امید این که مسئولین یه کمی غیر از در نظر گرفتن چهارچوب مقررات خودشون چهارچوب دل ما رو هم در نظر بگیرند

فاطمه
دوشنبه 26 تير 1391 - 6:47
3
موافقم مخالفم
 

سلام از مسئولیین محترم شبکه 3 میخوام که امسال هم با حضور احسان علیخانی در برنامه ی با اجازه ی خدا ما رو شاد کنن ماهم واسشون دم افطار دعا میکنیم

نسترن
دوشنبه 26 تير 1391 - 9:33
-4
موافقم مخالفم
 

علی مجری خیلی باحالیه ولی به نظر من یه شخصیت شوخی داره که به درد این برنامه نمیخوره ولی خداییش ماه عسل بدون احسان علیخانی یه چیزی کم داره یعنی اصلا امکان نداره:( :( :( :( مریم ج.ن شما هم خیلی استعداد د اری

سارا
چهارشنبه 28 تير 1391 - 12:51
-1
موافقم مخالفم
 

دمتون گرم علي ضيا خيلي هم مناسب اين برنامه هاست چي بود اون عليخاني عتيقه شماها قدر علي ضيا رو نميدونيد

شایان
پنجشنبه 29 تير 1391 - 11:43
3
موافقم مخالفم
 

البته علی ضیا مجری توانایی هست ولی نبود علیخانی تو ماه عسل مثل اینه که عادل فردوسی پور مجری نود نباشه.

ستاره درخشان
پنجشنبه 29 تير 1391 - 16:11
-2
موافقم مخالفم
 

هورا چه ماه رمضانی بشه ماه رمضان امسال علی ضیا که مجری بنیامین که تیتراژه ابتدایی رو می خونه محسن یگانه هم تیتراژه اخر هورررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررا

از کشان
جمعه 30 تير 1391 - 7:34
-3
موافقم مخالفم
 

با اینکه علی ضیا همشهریمونه

اما یه احسانه و یه ماه عسل و بس!

تهمینه
شنبه 31 تير 1391 - 9:51
-6
موافقم مخالفم
 

سلام هر کسی دوست نداره برنامه اقای ضیا را نبینه واجب نیست شماها ببینید مصطمئن باشید که اینقدر مهبوبیت داره که برنامش بیشتر از برنامه یک نواخت و دلگیر ماه عسل میگیره و ارزوی موفقیت بیشتر برای اقای ضیا دارم .

سحر
يکشنبه 1 مرداد 1391 - 7:14
16
موافقم مخالفم
 
"ماه عسل"

دیروز دلم خیلی گرفته بود فکر این که یکی دیگه مجری باشه حالمو گرفته بود حالو هوای ماه رمضونو خیییییییییییییلی دوست دارمو عاشق برنامه ماه عسلم اونم با اجرای قوی مجری ای همچون آقای احسان علیخانی، البته آقای ضیا هم خیلی داشت سعی می کرد که مثل آقای علیخانی باشد اما...

علی ضیا
يکشنبه 1 مرداد 1391 - 7:29
-8
موافقم مخالفم
 

متاسفانه علی ضیا در قسمت اول ضعیف کار کرد انگار ادای علیخانیو در می اورد و از طرفی الکی غمگین و متفکر بود گاهی احساس می کردم چیزی برای گفتن نداره, ,واسه حرفای بزرگ کوچیکه!!!,نیمروز ماله نوجونا بود اما ماه عسل کاملا اجتماعی و واسه تمام سنین و انتظار ما اینه که تاثیرگذار هم باشه.

مهسا
يکشنبه 1 مرداد 1391 - 11:15
1
موافقم مخالفم
 

ماه عسل بدون علیخانی.................خاک بر سره شبکه3....................

نفس
يکشنبه 1 مرداد 1391 - 12:23
-5
موافقم مخالفم
 

خجالت بکشید ....... علی ضیا یکی از بهترین مجریاست

الهی .... اینقدر خوبه که به قول مامانم نصف تلوزیون دسته علی ضیاست

علی آقا با دیدن این نظرات خواهشا ناراحت نشو

بعضیا خیلی بد سلیقه اند

مطمعنم علی آقا میتونه روحیشو با ماه عسل مطابقت بده...

رها
يکشنبه 1 مرداد 1391 - 21:2
12
موافقم مخالفم
 

خدایی افتضاحه...برنامه اش تقلیده محضه ...چه اجرا چه حال و هوای برنامه ..دارن نهایت زورشون و میزنن که شبیهه مماه عسل علیخانی بشن اما بدتر دارن کار و خراب میکنن....خدایی این برنامه ارزش دیدن نداره...

به قول مامانم این مسئولین محتررررررررررررررررررررررررم لیاقت احسان و ندارن...

zahra
دوشنبه 2 مرداد 1391 - 10:18
3
موافقم مخالفم
 

سلام

واقعا حیف شد که ضیا به جای احسان مجری ماه عسل بود من که دیگه این برنامرو نگاه نمی کنم به شما هم پیشنهاد می کنم نگاه نکنید تا مسئولین صدا و سیما متوجه بشن چه اشتباهی کردن هرچند به زودی خودشون می فهمن!!!

درخشان
دوشنبه 2 مرداد 1391 - 11:21
-13
موافقم مخالفم
 

سلام اقای ضیا هنوز واسه چنین برنامه هایی بچن اصلا نمی تونه خودش باشه وخیلی ادای اقای علیخانی رو در میارن ماه عسل متعلق به اقای علیخانی اقای ضیا اگه مجری برنامه کودک میشدن بهتر بود حداقل طرفداراشون باقی می موند


دوشنبه 2 مرداد 1391 - 11:29
-19
موافقم مخالفم
 

سلام سلام خداییش علی ضیا واسه ماه عسل خیلی بچس اگه مجری برنامه کودک می شد بهتر بود لااقل طرفداراش کم نمی شدن اگه برنامه واسه جذب مخاطب درست می کنن کهفکر نکنم باید اقای ضیا برن چون برنامه ماه عسل متعلق به اقای علیخانی اقای ضیا باید بدونه نشستن بر جای بزرگان خطاست مگه نه ؟؟؟ماه عسلی های گللللللللللللللللللل

درخشان
دوشنبه 2 مرداد 1391 - 11:35
1
موافقم مخالفم
 

سلام سلام به همهی ماه عسلی های گل اقای ضیا هنوز واسه ماه عسل خیییییییییییییییییییییییییییییییییلی کوچیکن بهتر بود مجری برنامه کودک می شد لااقل طرفداراش رو از دست نمی داد ماه عسل متعلق به اقای علیخانی حالا دیگه ماه عسل با یه تن علم شیرین نمی شه واقای ضیا باید بدونن نشستن بر جای بزرگان خطاست مگه نه ماه عسلی ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

صدف
سه‌شنبه 3 مرداد 1391 - 8:7
11
موافقم مخالفم
 

آقای ضیا دمت گرم برنامه دیروزت عالی بود اصلا به نظرات بعضیا گوش نکن واقعا بدسلیقه هستن من نمیدونم برچه اساس میگن کارت تقلید اصلا اینطور نیست اگه کارت رو دوست نداشتن اصلا نگاه نمی کردن مهم اینه با توکل به خدا کارت رو پیش ببری. خیلی ممنون که اجرای این برنامه رو قبول کردی

تینا
سه‌شنبه 3 مرداد 1391 - 8:11
4
موافقم مخالفم
 

سلام یعنی چی میگین علی برای این برنامه ها بچه هست واقعا شما بچه اید که همچین نظراتی میدین واقعا فکر کردید اگه علی قبول نمی کرد اجرای این برنامه رو کی میومد حتما یکی از بازیگرا رو که اصلا آشنایی با مجریگری نداشته . علی ضیا خیلی باحالا . خیلی هم قشنگ اجرا میکنه مخاطب برنامه هم زیادتر می شه تا چشم حسودا که نمیتونن ببینن بزنه بیرون

نینا
سه‌شنبه 3 مرداد 1391 - 17:41
-17
موافقم مخالفم
 

سلام سلام به همه رفقا به نظر من علی ضیا کار احرا را خوب بلده چون به هرحال یک مجریه و از قوائد آن کاملا اگاه است. مشکل اصلی ماه عسل نحوه تهیه کنندگی وبرنامه سازی میباشد و اینطور به نظر میاد که تهیه کننده برنامه دم افطار را با برنامه های متفرقه دیگر کاملا اشتباه گرفته و متوجه نیست که مخاطب دم افطار در برنامه ای مثل ماه عسل دنبال چه چیز میباشد.و نکته آخر این که علت موفقیت احسان علیخانی در برنامه ماه عسل غیر از اجرا شیوه برنامه سازی و کاربلدی او میباشد و ماه عسل امسال کاملا در این مورد ضعیف عمل کرده است..با تشکر

نفیسه
چهارشنبه 4 مرداد 1391 - 10:6
5
موافقم مخالفم
 

ماه عسل یعنی احسان علیخانی نه علی ضیا که فقط بلده ادا در بیاره

ندا
دوشنبه 9 مرداد 1391 - 22:59
-8
موافقم مخالفم
 

لابداونايي كه خوش سليقه هستن ضياروانتخاب ميكنن؟؟من خودم ضياروخيلي دوست داشتم ولي الان دلم براش ميسوزه كه قرباني بي فكري مسئولين شده!همه ي مردم بخاطرنبودن آقاي عليخاني صداشون دراومده بخصوص افرادمسن.البته جووناكه ديگه جاي خودداره.واقعامسئولين بااين كارشون به حال آقاي عليخاني فكرنكردن؟!ازشماهم ميخوام واسه احسان دعاكنيدچون حال خوبي نداره.من توزندگي هرچي يادگرفتم ازآقاي عليخاني ياد گرفتم.براش هرلحظه دعاميكنم.اميدوارم برگرده ودوباره حال ماروخوب كنه...

فقط خدا
شنبه 14 مرداد 1391 - 19:36
-8
موافقم مخالفم
 

واستون متاسفم كه نميتونين براي برنامتون مجري انتخاب كنين اين چه مجري هس نميتونه برنامه رورواجرابكنه فقط بلده اداي مجرياي خوبودربياره اقاي ضيارو ميگم اقاي ضياءهنوزاول راهه فكرنكنه كارش عاليه.من به شخصه ميگم اجراش مزخرفه ماه عسل براي ماكه اصلا نمي چسبه حيف كه اقااحسان امسال نيس حيف...............مشكل اقاضيااينكه به اجراش تسلط نداره البته اگه اين مشكلش هم حل كنه حتي تواجراش هيچ مشكلي هم نداشته باشه باز به اقااحسان نميرسه

*

*

*

اقاي عليخاني اصلاناراحت نشين مهم اينكه طرفدارشمابيشترازاقاي ضيا هست وبدون شمابرنامه خشكه شمابهترين.خوش تيپ ترين وماهرترين مجري ايران وحتي دنياييد

shokoofeh
دوشنبه 16 مرداد 1391 - 7:51
11
موافقم مخالفم
 
علی جون ضیا

بابادمتون گرم اخه ازدست علیخانی راحت شدیم علی ضیا بهترین خوش تیپترین باهال ترین ومهربونترین مجری دنیاست تاحال توی اینهمه برنامه که اقای ادعا =علیخانی اجرا کرده یک قطره اشک هم توی چشم هاش نبوده ولی سیدعلی ضیا برعکس بوده بازهم دمتونگرم انشاالله سال اینده بازهم اقای سید علی ضیا رادربرنامه ماه عسل خواهیم دید انشاالله

بترکه چشم حسود


سه‌شنبه 17 مرداد 1391 - 8:21
-8
موافقم مخالفم
 

بیچاره خانمها البته نه همشون ! نظرا رو که می خونم متوجه شدم برای اینا فقط علی ضیا باشه بقیش مثل اجرای فوق العاده ضعیف ، لوس بازی ، ناتوانی در اداره برنامه و میهمانان ، اعتماد بنفس کاذب که این آخری بد جوری توی ذوق می زند و و و ...مهم نیست . این بچه واسه اجرای این برنامه هنوز خیلی کوچیکه ... بهتره بره یه برنامه در حد همین نوجوانها اجرا کنه .. اگه بخواد اینجوری ادامه پیدا کنه میانگین سنی بیننده ها همینجوری پایین خواهد آمد و برنامه ماه عسل یک قسمت از برنامه کودک خواهد شد ... واقعا متاسفم .

1414
پنجشنبه 2 شهريور 1391 - 1:18
-3
موافقم مخالفم
 

جاتون خیلی خالیه آقای علیخانی. ماه عسل امسال بدون شما و تیمتون و البته مهمونای خاصتون رنگ و بوی ماه عسل رو نداشت

کاش از دست ما کاری برمی اومد. ما فقط تونستیم براتون دعا کنیم و البته اعتراض هم کردیم که فکر نکنم اهمیتی بدهند

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       




mobile view
...ǐ� �� ���� ����� ������� �?���?�


cinemaema web awards



Copyright 2005-2011 © www.cinemaema.com
استفاده از مطالب سایت سینمای ما فقط با ذکر منبع مجاز است
کلیه حقوق و امتیازات این سایت متعلق به گروه سینمای ما و شرکت توسعه فناوری نوآوران پارسیس است

مجموعه سایت های ما: سینمای ما، موسیقی ما، تئاترما، فوتبال ما، بازار ما، آگهی ما

 




close cinemaema.com ژ� ��� �?��� ��� ���?���