سينمای ما - نتیجه نظرسنجی هفته: با وجود اعتراض بخشی از کاربران سایت سینمای ما، بازی محمدرضا گلزار در «توفیق اجباری» برگزیده شد
سه‌شنبه 13 بهمن 1388 - 18:2

I نظرسنجی I

بهترین فیلم جشنواره 28 را انتخاب کنید




سينماي جهان
من تسلیم شده‌ام
همه چیز با فیلمنامه آغاز می‌شود و به پایان می‌رسد
جورج كلوني این بار واقعا روانه بيمارستان شد
مریل استریپ امسال هم گزینه اصلی اسکار است
جیم شرایدن برای فیلم تازه‌اش دنیل کریگ را انتخاب کرد
سایت‌اند ساند 50 فیلمساز نامتعارف سینما را معرفی كرد
معرفی کامل فیلم «جی آی جو: ظهور کبرا» - حامد مظفری
سال‌هایِ از دست رفته (یادداشت گِئورگ ویلیامسون بر فیلم «تابستان» ترجمه پیمان جوادی)
گفتگویی با استاد ژاپنی انیمیشن جهان به بهانه نمایش فیلم تازه‌اش
قسمت‌های پنجم و ششم «اسپایدرمن» را نویسنده «زودیاک» می‌نویسد
فرار بزرگ (یادداشت برایان لوری –ورایتی- بر مجموعه تلویزیونی «فرار از زندان: فصل اول» ترجمه پیمان جوادی)
معرفی کامل «آدم‌های بامزه» - حامد مظفری


استشهادي براي خدا


  (34 رأي)

گارگردان :
علیرضا امینی
ماجراهای اینترنتی


  (20 رأي)

گارگردان :
حسین قناعت
تنها دوبار زندگی می‌کنیم


  (132 رأي)

گارگردان :
بهنام بهزادی
صداها


  (91 رأي)

گارگردان :
فرزاد موتمن
محاكمه در خيابان


  (317 رأي)

گارگردان :
مسعود کیمیایی
آقای هفت رنگ


  (67 رأي)

گارگردان :
شهرام شاه حسینی
نیش و زنبور


  (96 رأي)

گارگردان :
حميدرضا صلاحمند
کتاب قانون


  (342 رأي)

گارگردان :
مازیار میری
دو خواهر


  (1334 رأي)

گارگردان :
محمد بانکی



نتیجه نظرسنجی هفته: با وجود اعتراض بخشی از کاربران سایت سینمای ما، بازی محمدرضا گلزار در «توفیق اجباری» برگزیده شد
نتیجه نظرسنجی هفته: با وجود اعتراض بخشی از کاربران سایت سینمای ما، بازی محمدرضا گلزار در «توفیق اجباری» برگزیده شد


سینمای ما- نظرسنجی این هفته سایت سینمای ما به بهانه بازی محمدرضا گلزار در «توفیق اجباری» بود. کاربران سایت از میان سه بازیگری که در فیلم های سینمای ایران نقش خودشان را بازی کرده اند، نقش آفرینی گلزار در «توفیق اجباری» را برگزیدند. این نتیجه در حالی به دست آمد که در ابتدا تصور می کردیم که بازی خوب اکبر عبدی در فیلم «هنرپیشه» (محسن مخملباف) در این نظرسنجی انتخاب شود. جالب این جاست که عده ای از کاربران سایت هم در کامنت های شان نسبت به مقایسه بازی عبدی با امین حیایی و گلزار شکایت و اعتراض کرده بودند. با این اوصاف، نتایج کامل این نظر سنجی به قرار زیر است: محمدرضا گلزار (توفیق اجباری): 56/50 % با تعداد 1258 رای اکبر عبدی (هنرپیشه): 31/40 % با تعداد 1003 رای امین حیایی (شکلات): 12/9 % با تعداد 227 رای

منبع خبر : سینمای ما
پنجشنبه,29 آذر 1386 - 17:26:13

اين مطلب را براي يک دوست بفرستيد صفحه مناسب براي چاپگر
آرشيو

نظرات


پنجشنبه 29 آذر 1386 - 17:40
0
موافقم مخالفم
 

از همون اول مطمئن بودم که محمدرضا گلزار بیشترین آرا رو به دست می آورد (مثل اینکه شکستن رکورد پیام های کوتاه برنامه شب شیشه ای گلزار رو فراموش کردید)

درسته که گلزار مخالفان زیادی دارد اما اینو بدونید که طرفدارانش هم کم نیستند و همیشه و در همه حال پشتیبانش هستند

آقای گلزار بهتون تبریک می گم...


پنجشنبه 29 آذر 1386 - 17:57
3
موافقم مخالفم
 

فقط گلزار

بهار
پنجشنبه 29 آذر 1386 - 18:0
1
موافقم مخالفم
 

من که به این نظر سنجی اعتقاد ندارم...دلیل رای آوردن گلزار همون دلیل پر فروش شدن توفیق اجباریه!!!!واقعا" فیلمی به این چرتی تا بحال ندیده بودم...

هوادارگلزار مقدسه
پنجشنبه 29 آذر 1386 - 18:9
1
موافقم مخالفم
 

گلزار كه الكي گلزار نشده

هميشه اوله ......آقاي گلزار بهتون تبريك مي گم

طبق معمول هميشه اوليد.

سحر
پنجشنبه 29 آذر 1386 - 18:12
0
موافقم مخالفم
 

گلزار اول نمی شد در سایتتونو گچ می گرفتم گلزار همیشه اوله

ندا
پنجشنبه 29 آذر 1386 - 18:14
1
موافقم مخالفم
 

منتظر این لحظه بودم با اول شدن گلزار دماغ خیلیا سوخت وای چقدر خوشحالم


پنجشنبه 29 آذر 1386 - 18:27
1
موافقم مخالفم
 

بازيگر فقط گلزارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر سينماي ايران يه ستاره ي باحال خوشتيپ خوشكل دوست داشتني و خوش اخلاق داره اونم فقط گلزاره و بس. حالا شماها بالا برين پايين بياين گلزار از همه سر سينماي ايران بايد به گلزار افتخار كنه همونطوري كه سينماي هند به ستاره ي زيباش ايشواريا افتخار ميكنه كه ايشواريا رو جهانيش هم كردن از بس كه بهش نازيدن الان هم داره تو هاليوود بازي مي كنه مگه ايراني ها از هندي ها چي كم دارن كه يه دونه از ستاره هاشون نبايد جهاني شه ما حتي به سينماي هند هم نتو نستيم برسيم واقعا چرا !!! ما خورده ستاره هاي جهان رو ميشناسيم ولي اونا مطرح ترين بازيگر مارو نمي شناسن ماهم ميتونيم گلزارو مطرح كنيم ولي نميكنيم با اين وجود اين سينما از اين بهتر نمي شه من واقعا براش متاسفم

مهدی ملک زاده
پنجشنبه 29 آذر 1386 - 18:31
2
موافقم مخالفم
 

سلام

من هم اعتراض شدیدی به این نظرسنجی دارم. مقایسه اکبر عبدی و گلزار اصلا قیاس درستی نیست.

متاسفم


پنجشنبه 29 آذر 1386 - 18:40
0
موافقم مخالفم
 

معلوم بود كه گلزار اول ميشه اخه تو سينما تكه گل ماه عسل دنيا ديگه مثل گلزار نداره ونه مي تونه بياره اينو همه مطمئن باشن گلزار عزيز بهتون تبريك ميگم اميدوارم موفق باشي عزيزم هنر پيشه فقط گلزار عزيزززززززززززززززززز

ماندانا
پنجشنبه 29 آذر 1386 - 19:6
-4
موافقم مخالفم
 

مثل اينكه بعضيا اشتباه گرفتن

سوال نظر سنجي اين نبود كه كدوم بازيگرو بيشتر دوست داريديا كدومشون خوش تيپ تره سوال اين بود كه كدوم نقش خودشو بهتر بازي كرده!

متین رادان
پنجشنبه 29 آذر 1386 - 19:59
-1
موافقم مخالفم
 

اقای گلزار عجوبه است


پنجشنبه 29 آذر 1386 - 20:24
2
موافقم مخالفم
 

فيلم توفيق اجباري هنوز روي پرده سينماست در حالي كه مدت زيادي ازنمايش فيلم هنرپيشه مي گذرد ونزديكي آراي محمدرضاگلزار و اكبر عبدي نشاندهنده بازي بي نظير اكبر عبدي است پس در حقيقت نفراول اكبر عبدي است نه محمدرضا گلزار

نیلوفر
پنجشنبه 29 آذر 1386 - 21:2
-1
موافقم مخالفم
 

ای ول شیره مگه ئا طرفدار های گلزار می زاریم کسی جز گلزار اول بشه! کور شود(انشا لله ) هرکی نمی تونه ببینه!!!!!!!!!! فقط گلزارررررررررررررررررررررر

پرستو
پنجشنبه 29 آذر 1386 - 21:20
0
موافقم مخالفم
 

چرا فقط نظر کسایی که گلزار و دوست دارن میزارین.به نظر من اکبر عبدی در فیلم هنر پیشه محشر بود.در ضمن شما نباید اکبر عبدی رو که با گلزار مقایسه کنید اکبر عبدی هم الان و هم در زمان خودش یک سوپراستار بوده ولی گلزار و بعید میدونم..............باز هم از سایت و نظر سنجی غیر عادلانتون ممنون.............به امید اینکه همیشه به اسطوره ها بیشتر توجه کنیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


پنجشنبه 29 آذر 1386 - 22:3
-1
موافقم مخالفم
 

گلزار نه فقط رادان!!

محمدرضا كلانتر چاهوكي
پنجشنبه 29 آذر 1386 - 22:12
1
موافقم مخالفم
 

محمدرضا گلزار از نظر بازيگري ناخن كوچيكه اكبر عبدي هم نمي شود.او در فيلم هايش فقط ح ض و ر دارد و هنوز استعدادي از خودش بروز نداده است; بجز تا حدودي در "بوتيك" و "آتش بس".

Sana
پنجشنبه 29 آذر 1386 - 22:31
-1
موافقم مخالفم
 

شما نظر سنجی میکنید که نظر خودتونو بگین یا نظر مردمو بدونین؟؟؟؟چرا در شرایطی که امارم نشون میده که اقای محمدرضا بیشتر رای اوردن میگین در شرایطی که فکر میکردید بازی خوب اکبر عبدی............؟؟؟؟؟؟این بازی خوب بازم کنایه بود به اقای گلزار؟!!!ایشون باید چیکار کنن که شما بهشون توهین نکنین؟؟!!!واقعا به هر دری زدن تا به یکی توهین کردن یا دسته پایین گرفتن یکی واستون انقدر لذت داره؟!!!من نه به عنوان طرفدار اقای گلزار بلکه به عنوان یک انسان و یک عشق سینما دارم اینارو میگم وا قعا جای تاسف داره........................


پنجشنبه 29 آذر 1386 - 22:33
1
موافقم مخالفم
 

واقعا لیاقت شماوسینمای شما یکی مثل گلزار است آخه به اون robot که نمی شه گفت actor .

sahar
پنجشنبه 29 آذر 1386 - 22:51
1
موافقم مخالفم
 

میدونم که خیلی از دخترا به خاطر چهره گلزار هستش که دوسش دارن. ولی عزیزان من چهره زیبا همیشه ماندگار نیست. این بازی خوبه که ماندگاره. مثلا نگاه کنید به استاد جمشید مشایخی. ایشون به خاطر بازی خوبشون تا الان ماندگار شدن. خداییش اگه گلزار قیافه نداشت بازم انقدر واسش بال بال میزدین؟ عاقلانه فکر کنید تو رو خدا!

من نمیگم گلزار بازیگر بدیه. گلزار یک بازیگر معمولیه. شاید در حد مثلا علی قربانزاده یا خیلی از بازیگرای معمولی دیگه. هیچ وقت نمی تونید با بازیگرای بزرگی مثل اکبر عبدی یا پرویز پرستویی یا از جوانترها حامد بهداد مقایسه اش کنید.

آقای گلزار تا الان نزدیکه 14 فیلم بازی کرده ولی تا به حال حتی کاندید هم نشده برای دریافت جایزه. ولی مثلا حامد بهداد نزدیکه 8 فیلم بیشتر بازی نکرده ولی برای 6 تا از فیلمهاش تا الان کاندید بهترین بازیگر مرد شده. منظور اینکه آقای گلزار اونقدر هم بازیگر بزرگی نیستن که شماها خودتون رو می کشید براشون. به خاطر چهره ست!

خلاصه اینکه گلزار داره نون خوشگلیش رو می خوره. میدونم که خیلی ااز این دخترها الان بهشون بر می خوره و ... ولی اینا همش حقیقته دوستان.

من هم یه دخترم و فکر می کنم آقای گلزار بسیار چهره زیبایی دارن ولی ایشون رو نباید مقایسه کنیم با بازیگرای بزرگ

نازنین
پنجشنبه 29 آذر 1386 - 23:2
-1
موافقم مخالفم
 

فقط خندیدم با نتیجه نظرسنجی...

با حضور اکبر عبدی و امین حیایی،گلزار اول شد اونم برای توفیق اجباری!!!با خنده های تاریخیش!

البته چند باره رای دادن دوستان محفوظ است...!!!

فرزاد
جمعه 30 آذر 1386 - 2:56
0
موافقم مخالفم
 

با كمال احترام : اين خيلي نگران كننده ست كه مخاطب عام سايت سينماي ما رو قبضه كرده

Kamal
جمعه 30 آذر 1386 - 4:52
-2
موافقم مخالفم
 

Man fekr mikonam tanha amely ke baes mishe az Mohammad rezaye golzar badgooe beshe faghat va faghat Hesadat ast ,ishoon besyar javane matin va mehraban va doostdashtani hastand dorost mesle fardin va baz ham hesadat ast agar begin ke intor nist.Fardin ham varzeshkar bood va ham mardomi va ham motehavel konandeye hal o havaye cinema.iMohamadreza ham be hamchenin.

شيرين
جمعه 30 آذر 1386 - 7:29
-1
موافقم مخالفم
 

حالا همه فهميدن گلزار چقدر پرطرفدار و محبوب الهي هركي نميتونه موفقيت گلزارو ببينه چشاش از كاسه دراد

tara
جمعه 30 آذر 1386 - 10:39
1
موافقم مخالفم
 

be nazare man golzar bishtar az inke bazigare badi bashe , filmhaye bikhodi bazi karde ke harkase digeye jaye oon bud nemitoonest behtar az in bazi kone , vaghti filmnameh o kargardanio bagheyee avamele film hezar o yek eyb o irad daran dige az bazigarash ham entezare ziyadi nemishe dasht!! in masale shayad roye bazi kasi mesle Ataran tasire ziyadi nadashteh bashe vali vaghti bazigar khodesh estedade chandani nadare bazish be in avamel kheili vabastas.

ramila
جمعه 30 آذر 1386 - 10:54
2
موافقم مخالفم
 

hamishe hagh be haghdar mirese

tabrik migam aghaye reza golzar

رضا خاندانی
جمعه 30 آذر 1386 - 13:15
1
موافقم مخالفم
 

سلام

من یادمه همون اول یکی از دوستان گفت برای اعتراض در این نظر سنجی شرکت نمیکنیم.

ما هم شرکت نکردیم

به هر حال گلزار هم مدل خوبیه مخصوصا"واسه همه ی طرفداراش مثل:بهاره رهنما (توفیق اجباری)

Fariborz
جمعه 30 آذر 1386 - 13:52
1
موافقم مخالفم
 

Reza niazi be nazar sanjy nadare ,hamishe aval bodeh va khahd bood.Man dar kharej az Iran zendegi mikonam va hatta inja mibinam ke dar redeye actor haye matrahe donyast va az tamame melale mokhtalef oono mishnasan va doostesh daran va ma ham inja be vojoodesh eftekhar mikonim va sarbolandim,zende bashi Rezajan

Mohajer_mf
جمعه 30 آذر 1386 - 14:49
-2
موافقم مخالفم
 

ابنم از اتفاقهاي تاريخيه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!

ماهان
جمعه 30 آذر 1386 - 15:2
-2
موافقم مخالفم
 

همیشه حق با اکثریت نیست!

مینا
جمعه 30 آذر 1386 - 15:53
1
موافقم مخالفم
 

اره گلزار نقش خودش رو از همه بهتر بازی کرده ....

چون اصلا بازی بلد نیست که بخواد نقش یکی دیگه رو بازی کنه ....

البته فیلم هنر پیشه رو خیلی ها ندیدن

شاید به خاطر همینه که نظر سنجی نتیجش این از اب در اومده ولی به نظر من خیلی فیلم قشنگیه و این فیلم و بازیه اقای عبدی اصلا قابل مقایسه با توفیق اجباری و بازی اقای گلزار نیست


جمعه 30 آذر 1386 - 16:8
1
موافقم مخالفم
 

حق گلزار بود که اول بشه نوش جونش

الی
جمعه 30 آذر 1386 - 17:35
0
موافقم مخالفم
 

من هم اقای گلزار را دوست دارم اما این نظرسنجی اصلا درست نبود

اقا فریبرز خداییییش باورم نمیشه اغراق نکردین؟؟؟؟


جمعه 30 آذر 1386 - 17:58
-1
موافقم مخالفم
 

گلزار بهترینه بقیه برن غاز بچرونن

علی سینما
جمعه 30 آذر 1386 - 18:27
0
موافقم مخالفم
 

دستندرکاران" سینما ما":

حرف سنگینی زدم که نظرم قرار ندادین،نه؟

ولی خوب شد،

اگر تا الان راجع به حرفی که زدم شک داشتم حالا مطمئن شدم


جمعه 30 آذر 1386 - 18:28
-1
موافقم مخالفم
 

تا كور شود هر آنكه نتواند ديد!


جمعه 30 آذر 1386 - 18:35
-2
موافقم مخالفم
 

آقای گلزار تبریک میگم لیاقت شما بیشتر از اینهاست ولی متاسفانه خیلی ها نمیتونن موفقیت شما رو ببینن

شما به بزرگی خودتون ببخشین

فاطمه
جمعه 30 آذر 1386 - 18:41
0
موافقم مخالفم
 

آقای گلزار تبریک میگم لیاقت شما بیشتر از اینهاست ولی متاسفانه خیلی ها نمی تونند موفقیت شما رو ببینند

بازی شما در توفیق اجباری فوق العاده بود


جمعه 30 آذر 1386 - 21:3
4
موافقم مخالفم
 

اراي فروش فيلم توفيق اجباري نشان از سطح سينمايي و فرهنگي مردم عزيز مي دهد پس آقايان نظرسنجي را از مردم نكنيد يا اگر مي كنيد از آن هايي انجام دهيد كه سينما را مي فهمند به سينما نمي آيند كه چشم و ابروي بازيگر رو ديد بزنند. دفاع سينمايي ها از بعضي ها كه اگه اسم بهرام رو بيارم صداي طرفداران گلزار در مي ياد و انتقاد همين سينمايي ها از جناب حضرت كلزار نشان دهنده اختلاف سطح شعور هنري مردم و سينمايي هاست.

sahar
جمعه 30 آذر 1386 - 21:17
1
موافقم مخالفم
 

ایول مینا جون. دمت گرم! خیلی جواب باحالی دادی!

farshid
شنبه 1 دي 1386 - 0:8
-1
موافقم مخالفم
 

دمکراسی شکلات خوشمزه ی زمانه ای است که دوره ی ابنبات چوبی گذشته!! ولی این شکلات همیشه هم با قهوه ی خالص همراه نیست بعضی موقع ها یک بیسکوییت خشک و حال به هم زن با یک روکش خوش طعم شکلاتی قضاوت ها را به اشتباه خواهد انداخت!!

یاد حکایت جماعتی افتادم که همه بین نقاشی مار و نوشته ی ماربا اطمینان نقاشی مار خوش خط و خال را مار می دانند نه کلمه ی مار را!!به هر حال این هم نوعی دمکراسی است و متاسفانه باید به ان احترام گذاشت!!

farshid

sami
شنبه 1 دي 1386 - 2:0
1
موافقم مخالفم
 

سلام من یکی از کارگردانهایی هستم که سالی یک فیلم می سازم

این نظر سنجی درست نیست

گلزار بازیگر نیست

گلزار حتی حاتمی کیا قبلش نکرد

حاتمی کیا با گلزار بخاطر ..... قرار داد نبست

Sariborz
شنبه 1 دي 1386 - 6:6
2
موافقم مخالفم
 

Dar javabe khanome Eli mikhastam begam be hich vajh eghragh nakardam albateh manzooram aameh e mardom nabood balke gheshri ke be cinema va bazigarane alagheh darand bood ,be har hal az tamame kasani ke moghrezaneh ba ishoon zeddiat darand khahesh mikonam tajdide nazar konand in ma mardom hastim ke bayad ba hemayete khodemoon tamame chehrehaye shakhese mamlekatemoon ro be donya moarefi konim na inke maneye pishrafte yekdigar bashim.

mohammad hossein varshosaz
شنبه 1 دي 1386 - 9:43
1
موافقم مخالفم
 

این نظر سنجی عادلانه نیست چرا که توفیق اجباری الان در اکران هستند و همه تحت تاثیر آن و همه ما می دانیم گلزار واقعی اصلا زن ندارد توفیق اجباری یک ذاستان تخیلی است

و شکلات زیاد دیده نشد هنر÷یشه هم قدیمی است خود من متاسفانه ان را ندیدم

و ازبین دو نفر باقی مانده مقایسه خیلی خنده داره گلزار ناخن کوچیکه امین حیایی هم نمیشه

بین بازیگرای جوان هیچکدوم به گرد امین حیایی نمی رسن

درسته امین حیایی فیلم زیاد بازی می کنه که فیلم ضعیفم توشون کم نیست و لی نگاه کلی به کارنامه وی و تنوع نقش های متفاوت حرف من رو به شما ثابت می کنه


شنبه 1 دي 1386 - 9:52
-2
موافقم مخالفم
 

گلزار بهترین بازیگره دنیاست


شنبه 1 دي 1386 - 10:5
0
موافقم مخالفم
 

گلزار حقش بود چون واقعا عالیه همه چی داره


شنبه 1 دي 1386 - 10:49
0
موافقم مخالفم
 

چه حالی از بعضیا گرفته شد

مرضیه
شنبه 1 دي 1386 - 11:26
-2
موافقم مخالفم
 

امیدوارم اقای گلزار همیشه موفق باشن

من به امین حیایی رای دادم اما به نظرم اقای گلزار دوست داشتنی هستن و اینه که تحت هر شرایطی اصل کاری پشتیبانشونه........خدا عاقبت هممون رو بخیر کنه

adel
شنبه 1 دي 1386 - 11:47
1
موافقم مخالفم
 

pas man vaghean bara karbaratoon moteasrfam

garche site ro be khatere in nazarsanjish moghaser midoonam

moghayeseye aghaye abdi ba oon 2ta be estelah bazigar tohin be ishoon talaghi mishe

حقیرتر از حقیر: مهدی
شنبه 1 دي 1386 - 13:22
0
موافقم مخالفم
 

سلام.من هم با این مقایسه مخالفم و تمام کسانی که با این نظر سنجی ها موافقن فقط طر فدار تیپ بازیگرن نه استعداد و بازیش از سینمای ما بعید بود یه همچین مقایسه ای...

اسماعیل
شنبه 1 دي 1386 - 14:6
2
موافقم مخالفم
 

وای چقدر بهاره رهنما!!

سارا خسروي
شنبه 1 دي 1386 - 14:54
0
موافقم مخالفم
 

چرا دوست دارين در نظرسنجي هاتون

مردم اون طوري که شما مايليد و مي پسنديد به سوالهاتون جواب بدن؟

تقريبا همه ميدونن فيلم شکلات يکي از کمرنگ ترين نقاط کارنامه هنري امين حيايي هست.چه به لحاظ فيلمنامه و کارگرداني و چه به لحاظ بازي خود آقاي حيايي.

حتي در اون سال گيشه ها هم اينو نشون دادن.

این نظرسنجي تقريبا شبیه این میمونه که بپرسیم:

شما به کدوم مورد امتیاز کمتری میدید؟

1_جک نیکلسن در محله چینیها!

2_اینگرید برگمان در کازابلانکا!!

3_گلزار در توفیق اجباری!!!

سارا خسروي
شنبه 1 دي 1386 - 14:55
2
موافقم مخالفم
 

آقايان مديران سايت سينماي ما

سلام

خدا بگم چيکارتون نکنه! آخه اين چه کاريه .اينجا رو تبديل کرديد به ميدون جنگ جوون هاي مردم.

چقدر ما جماعت ساده دلي هستيم.اون آقاي بازيگر محترم دارن کار خودشون رو انجام ميدن و زندگي خودشون رو ميکنن و پول خودشون رو در ميارن اونوقت ما اينجا داريم تو سر وکله خودمون ميزنيم و واسه هم شاخ وشونه ميکشيم.اين وسط سايت سينماي ما هم شده آتيش بيار معرکه.

کجايي آقاي کيارستمي کجايي آقاي بيضايي که هر موقع خواستيد فيلم بسازيد از زمين و زمان جلو پاتون سنگ انداختند.کجايي تقوايي.روحت شاد علي حاتمي.استاد کيميايي حق به گردن اين سينما دارن.آقاي مخملباف چرا نبايد بتونه تو وطن خودش فيلم بسازه.

کم کم دارم متوجه ميشم چرا يه چند ساليه که سيماي ايران جايي تو جشنواره هاي معتبر بين المللي نداره.

به اميد داشتن سينماي فاخر ملي.

سارا خسروي

سپیده
شنبه 1 دي 1386 - 15:16
1
موافقم مخالفم
 

معلومکه گلزار اول می شه و اگرنه باید می زدیم توی سرمان

matin
شنبه 1 دي 1386 - 19:1
-1
موافقم مخالفم
 

ببينيد فداتون شم خوب گوش كنيد . بله درسته اكبر عبدي در زمانيكه فيلم هنرپيشه رو بازي كرده بازيگر خيلي خوبي بوده من عاشق بازيش توي فيلم هنرپيشه و مادر و اجاره نشينها هستم درسته كه الان واسه پول خودشو حسابي ضايع كرده و در آثار بسيار بسيار سخيفي از جمله اخراجيها و هدف اصلي بازي كرده اما ...... اما جونم براتون بگه كه شما ها سوال نظر سنجي رو درست نفهميديد توجه كنيد دوباره سوال اين بوده كه چه كسي نقش خودش توجه كنيد .....خودش..... رو بهتر بازي كرده ؟ اكبر عبدي در فيلم هنرپيشه بسيار خوب بازي كرده اما نكته اينجاست كه اگه توجه كنيد اصلا و ابدا نقش خودش رو بازي نكرده ديگه نذاريد بگم چه تفاوت فاحشي بين زندگي عبدي و اكبر عبدي ساخته شده توسط مخملباف وجود داره پس فهميديد چي شد؟ حالا در خاتمه دوست دارم بگم ايكاش ايكاش و بازهم ايكاش كارگردانهايي مثل داريوش مهرجويي علي حاتمي و محسن مخملباف و امثالهم كه اكبر عبدي شانس همكاري با اونها رو داشته كاشكي به رضا گلزار هم پيشنهاد بازي ميدادند . ..... اي كاش ..... در ضمن خودم ميدونم علي حاتمي به رحمت خدا رفته لازم نيست مچ بگيريد!!!!!!!!!


شنبه 1 دي 1386 - 19:41
1
موافقم مخالفم
 

تبريك گلزار جونننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن


شنبه 1 دي 1386 - 20:11
1
موافقم مخالفم
 

اصلا گلزار قابل مقایسه با اقای اکبر عبدی هنرمندبزرگ سینما نیست.

محنا
يکشنبه 2 دي 1386 - 2:6
-1
موافقم مخالفم
 

گلزار جان تبريك ميگم بازيت عالي بود بدون شك اونهايي كه ايراد هاي ننه قمري مي گيرن مطمئنن دارن از حسودي منفجر مي شن چشم ديدن محبوبيت شمارو ندارن اميدوارم چشماشون دراد


يکشنبه 2 دي 1386 - 10:57
-1
موافقم مخالفم
 

شيوه نظر سنجي اصلا اصولي نبود كه جوابش هم اصولي و منطقي باشه ... از اول هم معلوم بود نتيجه چي مي شه ... خوشحالم كه شركت نكرده بودم ...

نمي گم اكبر عبدي بايد برنده مي شد چون اون هم اشتباهات زيادي توي كارنامه بازيگريش داره ولي انصافا نوع و جنس بازي اكبر عبدي خيلي متفاوته از گلزار و حيايي ...

البته كسي منكر خوش قيافگي و خوش تيپي گلزار نيست ولي مگه نظر سنجي در مورد خوش تيپي بوده؟؟؟ ...

اين يه اشتباه كوچيكه ولي اين اشتباهات كوچيك آدم ها رو وادار به اشتباهات بزرگتري مي كنه و به نظر من مديران سايت مسئول اين اشتباه هستن ...

درقبال اين كه ((هنر بازيگري)) رو تا حد وحشتناكي پايين آوردن تا قيافه و تيپ ... و نه شخصيت سازي ...


يکشنبه 2 دي 1386 - 11:1
1
موافقم مخالفم
 

چقدر خوشحالم خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


يکشنبه 2 دي 1386 - 16:5
-1
موافقم مخالفم
 

بیخود تصور میکردید !! گلزار وقتی هست شما برای چی باید تصور کنی که اکبر عبدی برنده میشه !

NIMA
يکشنبه 2 دي 1386 - 18:14
-1
موافقم مخالفم
 

az un aval maloom bud golzar khan barande mishan. beheshoon tabrik migam chon vaghean ye ghulan :P

علیرضا
دوشنبه 3 دي 1386 - 2:2
1
موافقم مخالفم
 

طبق معمول و همانطور که پیشبینی می شد این صفحه به ابتذال کشیده شد.

مسئولان عزیز سینمای ما. چرا اینکارها رو می کنید؟ برای سایت شما زشت است که چنین صفحاتی در اون باشه. یه نگاه به کامنت های این صفحه بندازید. واقعا" زشت نیست؟ این کلمات: فدات شم. قربونت برم. چشم دشمنات کور. بمیره هر کی نمیتونه ببینتت. قربون چشمات. تکی. بقیه برن غاز بچرونن و...

این جملات ننگ آوره. بیشتر به خاطر اینکه در یک سایت سینمایی حرفه ای گفته میشه.

خود شما عزیزان وقتی مثلا" به صفحات دیگه سر می زنید و مطالب حرفه ای و کامنت های پربار رو می بینید, آیا لذت نمی برید؟ آیا سرتون رو بالا نمی گیرید که چنین کاربران فهیمی دارید؟ حالا کامنت های این صفحه. من شرمم میاد بهشون نگاه کنم.

درسته. همه قرار نیست که حرفه ای نگاه کنند و کاربران عوام هم زیادند. ولی شما باید تا جای ممکن این بحث ها را کمتر ایجاد کنید و کمتر بهش بها بدید. سعی کنید به هنرمندان بپردازید و مطالبی درج کنید که می دونید بحث هایش قابل تامل است. این جور مطالب مثل این نظر سنجی و خبرش را کمتر کنید. تا کمتر شاهد کامنتهای زشت این افراد و احیانا" تعداد زیادی کم سن و سال باشیم.

نظرسنجیتان هم جوابش قابل پیشبینی بود. هنر پیشه متعلق به سالها قبله و تعداد زیادی از همین عزیزانی که این کامنتای زشت را در این صفحه نوشتند در موقع اکران این فیلم هنوز به دنیا نیومده بودند.

توفیق اجباری در اکرانه و در تب و تاب. معلومه که جواب چیست.

مثل نظرسنجی یکی از وبلاگها که در مورد عاشقانه ترین فیلم تاریخ سینما بود. که با وجود شاهکاری چون درخت گلابی فیلم روز سوم اول شد. در صورتی که روز سوم اصلا" قابل قیاس با درخت گلابی نیست. فکر می کنید چرا؟ چون که روز سوم همین چند ما قبل اکران شده و الان هم سی دیهایش به بازار اومده و همه اون رو دیدند. ولی درخت گلابی ماله 10 سال قبله و خیلی ها اون رو ندیدند. مردم با توجه به محتوای نظرسنجی جواب نمیدن. بلکه با توجه به علاقشون جواب میدن. مثلا" بپرسید که بهترین فیلم در سال 86 کدام است. همه ی ما می دانیم که مثلا" فیلم x بهترین فیلم است. ولی همه به فیلمی که بازیگر مورد علاقه اشان در آن شرکت کرده رای میدن. ولو بدترین فیلم.

اکبر عبدی در هنر پیشه عالی کار کرد و همه می دونیم که بهترین فردی هست که نقش خودش را بازی کرده. ولی دیگه این نظرسنجی بسیار بی خود بود. چون جوابش معلوم بود که گلزار انتخاب می شود. به همان دلایل بالا. و اینکه دختر خانوم ها به چشم و ابرو رای می دهند. نه به بازی. خودتون که بهتر می دونید!!!

.......
دوشنبه 3 دي 1386 - 5:59
0
موافقم مخالفم
 

آقای اکبر عبدی را خیلی دوست دارم . هنرپیشه بسیار توانایی است . می تواند هر نقشی را عالی بازی کند. ولی ایشان در کارنامه شان فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی بدی هم دارند که در آنها خوب ظاهر نشده اند و این نشان می دهد که نقش کارگردان چه قدر مهم است. نقش کارگردان در کیفیت فیلمها خیلی مهم تر از نقش بازیگران است. بازی عالی آقای اکبر عبدی در دست کارگردان توانایی چون علی حاتمی در فیلم مادر را مقایسه کنید با بازی بسیار ضعیف آقای عبدی در سریال مزخرفی چون هتل پیاده رو .

عین این حرف در مورد آقای گلزار ( که ایشان را هم بسیار دوست دارم ) درست است. بازی عالی و بی نظیر آقای گلزار را در آتش بس و بوتیک مقایسه کنید با فیلم کارگردان ضعیفی مثل سیروس الوند در فیلم تله.

تا وقتی که کارگردان های ضعیف و راحت طلب و فیلمنامه های ضعیف داریم از هیچ بازیگری نباید انتظار معجزه داشته باشیم.

فیلم هنرپیشه فیلم خاصی نیست. فیلمی است مثل بقیه فیلمهای ایرانی . و بازی آقای عبدی هم در آن قابل توجه نیست. ایشان بازی های خیلی بهتری در فیلمهای دیگرشان دارند.

وقتی می شنوم که بعضی ها آقای امین حیایی را بازیگر خوبی می دانند خنده ام می گیرد. یادم نرفته که این آقا پایان فیلم تله را به چه کمدی خنده داری تبدیل کرد . تا قبل از فیلم کما اصلا" کسی نمی دانست امین حیایی کی هست. خودشو چسبونده به گلزار و هر چی داره از شهرت و محبوبیت گلزاره. توی همه فیلمهاش هم همیشه یک جور بوده.

بنابر این در نظر سنجی شما آن کسی که باقی می ماند آقای گلزار است. نتیجه نظر سنجی شما درست است.

neda
دوشنبه 3 دي 1386 - 10:41
-1
موافقم مخالفم
 

Man ba nazare aghaye alireza movafegham, albate na ba jomleye akhareshoon, kheyli az 2khtara hastand ke ba vojoude ehterami ke vase bazigari mesle aghaye golzar o sayerin ghaelan, amma midoonan ke hamchin moghayeseyee ba aghl joor dar nemiad

matin
دوشنبه 3 دي 1386 - 13:49
1
موافقم مخالفم
 

آقا عليرضا !! همينجوري كامنتهارو نخونده از خودت نظر نده كم سن و سال يا فيلم نديده لطف ميكني اگر احيانا نظر اينجانب متين خانم رو نخونديد يه زحمتي بديد البته ميدونم سخته واست چون امثال تو فقط بلدن بگن : ( بابا گلزار فقط چشمش سبزه وگرنه بازيگر نيست ) اونم از روي حسودي با دوز بسيار بالا وگرنه ميرفتي كامنتمو ميخوندي تا بره توي اون مغزت (البته اگه چيزي هم باشه) كه من هم فيلم هنرپيشه رو ديدم كوچولو و هم توفيق اجباري و صد البته فيلم بوتيك كه امثال تو يا نديدن يا شعورشون نرسيده كه ببينن ويا مغرضانه ديدن پسركم برو بوتيكو ببين تا بخوره توي دهنت ديگه نگي گلزار بازيگر نيست وگرنه ردتو ميگيرم ميام شبونه خونه تون خودم dvdتونوروشن ميكنم همون شب پدر و مادرتم از خواب بيدار ميكنم مجبورتون ميكنم بوتيك رو ببينيد اونوقت مرد ميخوام اون وسط كه بگه ( اينكه اصلا ديالوگ نداره يا اينو كه دستشو كردن تو جيباش يا.......)

Nariman
دوشنبه 3 دي 1386 - 15:9
0
موافقم مخالفم
 

Agha Alireza shoma ebteda onvan miikonid ke az khoondane jomalate mobtazali ke dar comment ha be kar rafteh sharmetoon mishe, amma taghat nemiarid va khodetoon dar akhare sohbatetoon az haman tip jomalate naziba estefadeh mikoni?!!!inke dokhtar khanoma be cheshm o abroo ra"y midahand neshan dahandeye inast ke dar avardane dalayele manteghi baraye radde yek honarmand kam avardid .be har hal aghaye Golzar emrooz mokhatabane ziady ro be khod ekhtesas dadeh va aksariete mardom doostesh daran hala agar darsade ziadi az in alagheh be khatere chehreye doost dashtanie ishoon ham bashe khob in nabayad mojebe narahatie baziha bashe .

مینا
دوشنبه 3 دي 1386 - 19:42
0
موافقم مخالفم
 

جناب اقا یا خانم ........ هنرپیشه فیلمی نیست مثل تمام فیلم های ایرانی ! اگه اینجوری بود پس چه فرقی بین توفیق اجباری و اون می شد قائل شد؟خوب معلومه که هنرپیشه از توفیق اجباری و امثال اون بهتره بعدشم تو فیلم تله باز امین حیایی لااقل باعث شد یه کم بخندی ولی گلزار چی کار کرد؟هیچی ...

علیرضا
سه‌شنبه 4 دي 1386 - 3:7
0
موافقم مخالفم
 

matin:

من دلم نمی خواد که در اینجا زیاد بحث کنم. چون نه علاقه اش را دارم و نه حوصله اش را.

من از مسئولان سایت تعجب می کنم که چطور بعضی از کامنتها را تایید می کنند؟ کامنت شما چیزی جز بی ادبی و سراسر توهین نیست. برایتان واقعا" متاسفم. بدونید که بی ادبی بسیار راحت است و هر فردی میتونه راحت این کار رو بکنه. چون همه زبان دارند. اون ادب و عفت کلام است که برای انسان ارزشمنده. شما با این کامنتت نشان دادی که بسیار بی ادب و بی تربیت هستی. به قول اساتید نوشته های هر کس بیانگر شخصیت اوست. شاید لازم باشد که من رد شما را بزنم و بیایم و بگویم کاش کمی شما را بهتر تربیت می کردند.

شما اصلا" متوجه آن کامنت من نشدی و سریع رفتی تا مثل عادت های همیشگی حرف کودکانه بزنی.

من اصلا" هدفی برای گفتن اینکه گلزار بازیگر نیست نداشتم. من مدتهاست که از او حمایت می کنم و معتقدم باید کمی به او فرصت داد. در مدتی که موضوع بازیگران جدید فیلم حاتمی کیا شده بود بحث داغ ماه و تمام مردم در همه جا از جمله این سایت بر علیه حضور گلزار در اون فیلم (نمی دونم حالا بازی می کنه یا نه) موضع گرفتند و او را کوبیدند, من چندین بار از او حمایت کردم و گفتم که حاتمی کیا حق دارد از بازیگران جوان و محبوب در فیلمش استفاده کند و گلزار هم می تواند باشد. بهتر است به او فشار نیاوریم و فرصت بیشتری به او بدهیم. حتما" شما چند روزه با سینما آشنا شدی و به این سایت میای و در جریان اون بحث نبودی. ولی اگر به آرشیو خبرها بروی کامنت های من موجود است.

من از گلزار تا حدودی حمایت می کنم. مشکل من در کامنت بالا با هوادارانش بود. اینکه چرا باید صفحات مربوط به گلزار, کامنت هایش انقدر زشت باشد؟ من به هوادارانش انتقاد کردم که چرا کامنت های سنگین نمی گذارند و نظرات مفهوم دار نمی دهند؟ قربونت و چشم دشمنات کور و.... بسیار کلمات زشتی هستند در یک سایت سینمایی. شما هم بدون که من گفتم بیشتر نظرات و نه همه. شما چرا بهتان برخورد؟

نکته ی دوم: من بارها گفتم که بازی گلزار را در حال پیشرفت می بینم. من حتی در نقدها هم از بازیش در توفیق اجباری حمایت کردم و گفتم از کلاغ پر بهتر است و تو ذوق نمی زند. نقدم همچنان پا بر جاست. ولی باید حقیقت رو گفت که اکبر عبدی در زمینه ایفای نقش مربوط به خودش بهترین بوده. من دوست دارم که هر فردی به حق رای بدهد. نه با علاقه اش. من از سایت گله کردم که چرا این نظرسنجی رو گذاشته؟ برای اینکه هواداران گلزار نمی آیند با حقیقت رای بدهند. و به خاطر علاقه اشان به گلزار به او رای می دهند. این نظرسنجی به جا نبود.

اما حرفهایی از دانستن و ندانستن سینما و دیدن و ندیدن بوتیک و شعور و غرض ورزی و.... زدید.

متین خانوم بهتر انسان کامنتش را محل گذاشتن همه جور کلمات توهین آمیز کنار هم نکنه. اگر یک بچه ی 10 ساله هم با بزرگترین منتقد بحث کند, آن بچه همین حرفهای شما را به او می زند. حرف آسان است. من ال بودم. من بل بودم. تو چیزی حالیت نیست. بچه ای و...

اینها بیشتر شبیه هوچی گریه. بهتره هر چه که هستیم را در عمل نشان بدهیم و نوشته هایمان با ارزش و قابل تامل باشد.

من بعد از مشکلاتی که مدتها قبل با هواداران گلزار پیدا کردم الان رابطه ی خوبی با آنها دارم. نمی خواهم خودم را به شما بشناسونم. راه دور نمیرم. اگر میخواین بدونید که من چقدر از سینما می دونم و حرفم چیه و بوتیک رو دیدم یا نه و غرض دارم یا نه و..... همین نزدیک می توانید از خانوم بهاره صدیق زاده که سرگروه هواداران گلزار و وبلاگ خواهران گلزار است بپرسید. ایشون اطلاعات کامل بهتون میدن که من چقدر از سینما می دونم. من احتیاج به تایید شما و... ندارم. خانوم صدیق زاده را برای این مثال زدم که من را می شناسند و یکی از خودتان است تا بهتر متوجه شوید.

دختر خانوم عزیز اگر شما ذوق زده شدید که بوتیک را در دیدید, من 90% فیلمهای دهه ی 80 را در سینما دیدم. بوتیک را هم همان موقعش در سینما دیدم و باز هم می بینم. چون به عقیده ام جزو شاهکارهای سینماست. و یادداشتهایش را هم, همان موقع ها نوشتم و بازی گلزار در اون فیلم را هم دوست دارم. شما بهتره برای دوستان و اطرافیان پز بدهید که فلان فیلم را دیدم و تو ندیدی.

البته شاید من در کامنت بالاییم کمی تند حرف زدم و سو برداشت از آن شده. الان که می بینم احساس می کنم که بعضی جاهایش را بی جهت نوشتم و این باعث سو تفاهم شده.

ولی شما سعی کن کمی از این گونه نوشته های بی ادبانه فاصله بگیری.

فراموش نکن : نوشته های هر فرد نشان دهنده ی شخصیت اوست...

یا حق


سه‌شنبه 4 دي 1386 - 19:24
-1
موافقم مخالفم
 

سينما بدون گلزار بايد بره بميره سينماي ما يه بازيگر باحال داره اونم فقط گلزاره و بس بقيه برن بوق بزنن

saber
سه‌شنبه 4 دي 1386 - 19:38
-2
موافقم مخالفم
 

nemidonam bazi beyad mandani akbare abdi ba golzar moghayse konid vbad nazar bedid

پوريا
سه‌شنبه 4 دي 1386 - 22:51
1
موافقم مخالفم
 

ايول گلزاررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر دمت گرم دوست دارممممممممممممممممممممممممممم اميدوارم موفق شي

moham
پنجشنبه 6 دي 1386 - 3:50
0
موافقم مخالفم
 

علیرضا خان!

لطفآ آدرس ایمیل!!!؟؟

تو رو خدا...! ول نمیکنم!

فرامرز
يکشنبه 1 ارديبهشت 1387 - 2:18
0
موافقم مخالفم
 

اقای گلزار سوپراستار هستند ولی سوپراستار سینمای بدنه

اگر با کارگردانهای بزرگ کار نکرده دلیلی جز این نداره که کارگردانهای بزرگ دنبال بازیگرانی می روند که بازی گر بلد باشند نه اینکه بخاطر قیافه بازیگر شده باشند


يکشنبه 1 ارديبهشت 1387 - 12:13
-1
موافقم مخالفم
 

har karo ke mikonid bokonid fekan ke mibinid ke golzar aval ast

best actor in the world golzarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       





             

استفاده از مطالب و عكس هاي سايت سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سایت سینمای ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت پويشگران اطلاع رساني تهران ما  است.

مجموعه سايت هاي ما : سينماي ما ، موسيقي ما، تئاترما ، دانش ما، خانواده ما ، تهران ما ، مشهد ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Powered by Tehranema Co. | Copyright 2005-2009, cinemaema.com
Page created in 0.808645963669 seconds.