سهیل
چهارشنبه 1 آبان 1387 - 21:7
-12 |
|
|
|
من دیگه به این قضیه حسابی مشکوک شدم که چرا شما منتقدا انقدر با حاتمی کیا بدید. آقای منتقد عزیز شما اول از هرچیز چندتا فیلم بساز و بعد بیا درباره کارای سلطان سینمای ایران ابراهیم حاتمی کیا صحبت کن منتقدان عزیز من جای شما بودم پامو از تو کفش ابراهیم حاتمی کیا در می آوردم چون حاتمی کیا با ساختن آثار فوق العاده حسابی در بین مردم جای گرفته و به این راحتی ها نمی توانید حاتمی کیا را در بین مردم بد کنید. چون مردم همگی الحمد الله عقل دارند و با توجه به آثار حاتمی کیا نسبت به وی قضاوت می کنند نه مانند شما با دشمنی و کینه ورزی
|
ساینا
چهارشنبه 1 آبان 1387 - 21:15
-4 |
|
|
|
لطفا عبارت: ( هیچ گاه باز نمی وشد ) را در متن توضیح دهید؟؟؟؟!!!!!
|
رادمهر
چهارشنبه 1 آبان 1387 - 21:51
37 |
|
|
|
دعوت عالی بود. جدید. جذاب. پرمفهوم و بیاد ماندنی
|
.....
چهارشنبه 1 آبان 1387 - 21:52
21 |
|
|
|
درباره کنعان هم بنویسید
|
مسافران
چهارشنبه 1 آبان 1387 - 22:23
0 |
|
|
|
این نظر من )دیدن دعوت از ابتدا برایم هیجان انگیز بود در طول فیلم خندیدم ناراحت شدم و فکر کردم خوبی کار اپیزودیک همینه همه چیز داره هم ضعف داره هم قوت 2)الف)اپیزود اول شاید بیشترین حواشی را به خاطر حضور مهناز افشار داشت چون او را بازیگر زرد می خوانند که واقعا این اصطلاحی زشت در سینمااست وتوهین امیز اما او اینقدر جسارت داره که میگه میخوام اولین فیلمبردار زن بشم ب) اپیزود ایده ی خوبی داشت که شاید داشتن زمان بیشتر ( این را می توان جبر اکران دانست) می توانست کاری بهتر را حاصل کند والبته حضور بیجا و بی تاثیر شریفی نیا هم جای سوال دارد3)الف)اپیزود دوم با حضور فروتن انتظار ها را بر اورده نکرد و با لهجه ی عجیب لری و داستانی نه چندان واقعی به دل ننشست4)الف)این اپیزود از نظر من همه چیز داشت خنده بازی عالی داستان خوب ب)حضور بسیار قوی گوهر خیراندیش یاد آور بازی بسیار زیبای او در (بانو) بود پ) سوال اینجاست که ایا این یک نقش اصلی بود و یک حضور 15دقیقه ای برای خانه سینما مکمل محسوب نمی شود (بازی حامد بهداد در مجنون لیلی) همین جشن در سال گذشته حضور کوتاه و موثر سیما تیرانداز را در پاداش سکوت دیدند ولی حامد بهداد (دایره زنگی) را ندیدند.و حتی حس پنهان رو هم با دقت نگاه نکردن.5)این اپیزود علیرغم این که بر مبنای اصل غافلگیری نوشته شده بود اما با حضور مجید مشیری از ابتدا خود گویای همه چیز بود و می توانست با استفاده از بازیگری دیگر این زمینه ی ذهنی را از مخاطب دور سازد6)اپیزود بهار هم که واقعا امید به حاتمی کیا رادر اینده به انسان میدهد حاتمی کیایی در اوج7)به طور کلی با این که دعوت اثری متوسط به بالا محسوب میشود ولی برخورد منتقدین با این فیلم همنانند فیلم های ضعیف بود وشاید گفته شود بخاطر نگرانی برای حاتمی کیا است ولی این لحن ها مهربانانه نبود8) در پایان امیدوارم تا سینمای ایران را مانند سینمای دوره ی اصلاحات پر قدرت ببینیم
|
سهیل
چهارشنبه 1 آبان 1387 - 22:25
12 |
|
|
|
من دیگه دارم به این قضیه مشکوک میشم نمی دونم چه اتفاقی بین این منتقدا و حاتمی کیا افتاده که منتقدا انقدر کورکورانه حاتمی کیا را می کوبند. دوستان عزیز حاتمی کیا آبرویش را ذره ذره جمع کرده است و شما نمی توانید با این حرفها بین حاتمی کیا و مردم فاصله بیندازید. بیشتر مردم خوشبختانه عاقل و با شعور هستند و فرق میان انتقاد و غرض ورزی به خوبی درک می کنند. من پیشنهاد می کنم در یک جلسه رودر رو با ابراهیم حاتمی کیا این مسئله را بطور کامل حل کنید.شما با کوبیدن حاتمی کیا فقط بین خودتان و مردم فاصله می اندازید.
|
رویا
پنجشنبه 2 آبان 1387 - 3:28
16 |
|
|
|
یه سریال تلویزیونی که چند قسمت اش یه جا پخش بشه اونم تو سینما! بازیهای تلویزیونی قاب بندی های تلویزیونی فیلمنامه ی تلویزیونی میزانسن های تخت و تلویزیونی فیلمبرداری تلویزیونی موسیقی تلویزیونی و بدبختانه کارگردانی تلویزیونی مطمئنید پوران درخشنده کارگردانش نیست؟! نه حاتمی کیای ما این نیست
|
کیامنش
پنجشنبه 2 آبان 1387 - 7:51
20 |
|
|
|
همیشه از آقای حاتمی کیا انرژی معنوی خوبی می گرفتیم-نه اینکه به خاطر ژانر کارش باشد بلکه به این دلیل که احساس می کردیم با یک آدم فوق العاده معنوی سروکار داریم.مرشد ما شده بود .هنوز هم دوستش داریم اما آقای حاتمی کیای عزیز آن انرژی معنوی چه شد؟چرا کسی که همه دوستش داشتند به یکباره این چنین تغییر ماهیت داد؟چرا ؟چرا؟چرا؟قدیمی ها می گفتند دو پله بالای نردبان (قبل از رسیدن به اوج)خیلی خطرناک است-مواظب باشید ما طاقت سقوط شما را نداریم-قبل از همه به کسانی که نردبان را برای شما نگه داشته اند نگاه کنید.
|
نجمه انواری
پنجشنبه 2 آبان 1387 - 8:15
-25 |
|
|
|
واقعا عالی بود آقای نوری پرتو. من که سکانس دوم رو افتضاح دیدم، کمدی دعوت، سکانس چهارم هم که انقدر ناقص بیان شد که بیننده بیشتر سردرگم شد چه خبر بوده و چه خبر شده!
|
عاشق سينما
پنجشنبه 2 آبان 1387 - 9:9
19 |
|
|
|
واقعا نقد جامع و كاملي بود. يادداشتي كه سعي مي كرد جانب انصاف را رعايت كند. مثل ساير نوشته هاي آقاي پرتو كه انصافا نقدهاي خوبي بر فيلم هاي ايراني مي نويسد. دعوت از آن دسته فيلم هايي است كه در فرم و محتوا سردرگم است. ممنون از اين يادداشت حرفه اي و خوب.
|
آريا
پنجشنبه 2 آبان 1387 - 9:11
-5 |
|
|
|
نقد بسيار خوبي بود. موشكافانه و دقيق. دعوت يك سقوط براي حاتمي كيا بود.
|
مهتاب
پنجشنبه 2 آبان 1387 - 11:47
2 |
|
|
|
به عنوان یک پیگیر جدی سینمای ایران معتقدم این نقد در حد سایت سینما ما نیست. دوستان بهتر است برای تحلیل مناسب و مؤثرتر نقدهای حداقل 15 سال پیش مجله های فیلم، گزارش فیلم و دنیای تصویر را مرور کنند. با یک فیلم هیچ فیلمسازی در سراشیبی سقوط قرار نمی گیرد. هر منتقدی در نقدش می باید این گونه حکم صادر کند؟
|
امید غیائی
پنجشنبه 2 آبان 1387 - 12:40
-12 |
|
|
|
مثل همیشه موشکافانه. ممنون بابت حوصله ات.
|
ali
پنجشنبه 2 آبان 1387 - 13:5
10 |
|
|
|
شايد اگر به جاي اسم حاتمي كيا يك اسم ديگري به عنوان كارگردان نوشته مي شد الان اين فيلم بهترين فيلم سال از نظر شما انتخاب مي شد.................................
|
sanaz
پنجشنبه 2 آبان 1387 - 13:31
15 |
|
|
|
vel konin baba mardom labod ie chizi midunan ke filmo mibinan ahhhhhhhhh
|
پوپك
پنجشنبه 2 آبان 1387 - 13:39
30 |
|
|
|
من اين فيلم را نديده ام اما از خبرهايي كه از اين طرف و ان طرف شنيدم معلوم است فيلم متوسطي است كه از حد حاتمي كيا پايين تر است. اميدوارم اين عقب نشيني دعوت شده،دورخيزي باشد براي يك پرش بلند و چشم گير از يك فيلمساز خوب و با ارزش مثل ابراهيم حاتمي كيا
|
پنجشنبه 2 آبان 1387 - 17:32
-9 |
|
|
|
گزارش اكران فيلمها؛ / دعوت از 400 ميليون گذشت، كنعان از 300 و آواز گنجشكها از 100 رقابت در گيشههاي پاييزي سينماها داغ شده است / آمار فروش «دعوت»، «كنعان»، «سهزن» و «آواز گنجشكها» اعلام شد یادداشت امیر قادری درباره ابراهیم حاتمیکیا و «دعوت» اش؛ / «دعوت» ایستگاه ما نیست، بگذارید حاتمیکیا کارش را بکند یادداشت نویسنده سایت «سینمای ما» بر فیلم «دعوت»؛ / پس از دعوت تازهترین گزارش از فروش فیلمهای اکران؛ / «دعوت» در سه روز صد میلیون را رد کرد پخش کنندهها خبر دادهاند/ظاهرا سلیقه تماشاگر سینمای ایران ارتقا یافته است؛ / مسابقه فروش میان فیلمهای اکران عید فطر: 1-دعوت 2- کنعان، 3- سه زن، 4- آواز گنجشکها گزارش اكران هفته دوم مهر 1387 / «همیشه پای یک زن در میان است» به يك ميليارد رسيد؛ «دعوت» و «نسکافه داغ داغ» خوب شروع كردند یادداشتی درباره «دعوت» حاتمیکیا، از تماشاگری که فیلم را ندیده است! نقدي درباره «دعوت» ساخته ابراهيحاتميكي: / دعوت به گفتوگو درباره موضوعي مهم كه مسكوت گذاشته شده است حرفهاي چيستا يثربي درباره فيلمنامه «دعوت»: / «باید توجه کنیم چطور حاتمیکیا که سالها در سینمای جنگ فیلم ساخته سراغ چنین موضوعی میرود» نظرات
|
Red Ribbon
پنجشنبه 2 آبان 1387 - 23:16
18 |
|
|
|
"پس از شكست به نام پدر و مجموعه تلويزيوني حلقه سبز" می خواستم اول بنویسم این فقط نظر شماست ولی دیدم کل این متن هم فقط نظر شماست. پس لطفا نظراتتون رو برای خودتون نگه دارید
|
saeed
پنجشنبه 2 آبان 1387 - 23:58
-11 |
|
|
|
من امشب دعوت رو دیدم. تقریبا با نظر شما موافقم . اما به نوعی از دیدگاه دیگری به این فیلم نگاه می کنم. به نظرم حاتمی کیا جسارتش در انتخاب موضع برای تغییر ژانر بسیار تحسین برانگیز بوده،(اینکه نتوانسته یک فیم اجتماعی قابل قبول نسبت به کارهای گذشته اش بسازد جای خود)، اما کاشدقت بیشتری می کرد برای انتخاب موضوع فیلمش. برای تغییر ژانر می شد یک داستان بهتر و کم دردسرتر پیدا کرد و یک فیلم اجتماعی خوب ساخت و در تجربه های بعدی سراغ این معضل اجتماعی می رفت؛ شاید اینطوری اینقدر به داستان و فیلمش ضربه نمی خورد. اما این رو قبول ندارم که باید هنوز انتشار داشته باشیم او در زانر دفاع مقدس فیلم بسازد و حق تغییر تفکر و دیدگاه را ندارد! کما اینکه اگر اینگونه نباشد باید بر او خورده گرفت! مثال عینی اش همین مسعود خان کیمیایی، که هنوز قصه رفاقت های خوب و بد را در فیلم هایش روایت می کند! به هر حال دعوت برای من یک فیلم کاملا معمولی بود که وقتی از سالن سینما اومدم بیرون، چیز مبهمی از فیلم در ذهنم مانده بود که آن را هم به خوبی حالا دیگر به خاطر نمیارم!
|
یک همسایه قدیمی
جمعه 3 آبان 1387 - 10:31
-17 |
|
|
|
آقای حاتمی کیا چرا؟ چرا ؟ چرا؟
|
اقلیما(استاد سینما ابراهیم حاتمی کیا)
جمعه 3 آبان 1387 - 11:5
21 |
|
|
|
راستش تویه این یه مدت که از اکران دعوت میگذره من هنوز یه نقد منصفانه در مورد این فیلم نخوندم. نقدها طوریه که انگار همه منتقدین بسیج شدند که بگن: مهناز افشار بد بود....محمدرضا فروتن خوب لهجه نگرفت.....ابراهیم حاتمی کیا برو همون فیلمهای جنگیتو بساز و ..... جناب منتقد عزیز انصاف هم خوب چیزیه....اول از همه با اجازه بقیه میخوام در مورد مهناز افشار صحبت کنم.همون موقع انتخاب بازیگرهای دعوت جنجال های بسیاری پیرامون انتخاب بازیگرها به خصوص مهناز افشار رخ داد که ترجیح میدم راجع بهش حرفی نزنم . بگذریم....چرا ما آدمها نمیتونیم پیشرفت یه نفر دیگه رو ببینیم.دوست نداریم بقیه هم پیشرفت کنند. مهناز افشار وقتی فیلمهایی مثل کلاغ پر و یا کما بازی میکنه.بهش انتقاد میکنیم که چرا همه فیلم های این بازیگر مربوط به سینمای تجاریه...و میگیم این بازیگر توانایی بازی توی نقشهای سخت رو نداره و سالاد فصل رو فقط یه اتفاق در کارنامه بازیگری این بازیگر میدونیم. اما حلا که این بازیگر یه سیر یعودی رو پیش گرفته و با کارگردانهای خوبی مثل جیرانی ، کیمیایی ، حاتمی کیا و....داره همکاری میکنه و قصد پیشرفت داره با بی رحمی تمام این بازیگر رو محکوم میکنیم. و به خودمون اجازه میدیم حتی در تصمیمات کارگردانها دخالت کنیم و با خودخواهی تمام کارگردانها رو محکوم میکنیم که چرا از این بازیگرها استفاده کردند. بد نیست صحبتهای آقای حاتمی کیا در مورد مهناز افشار رو بخونید.و ببینید که ایشون برای یه پلان 2 دقیقه ای چقدر زحمت کشیدند. ایکاش کمی منصف باشیم و از روی غرض ورزی بازی یه نفر رو زیر سوال نبریم. مهناز افشار بازیگر تواناییه و در دعوت هم بازی خیلی خوبی رو به نمایش گذاشت.... جناب منتقد به یاد داری وقتی به نام پدر پخش شد.با انواع و اقام نقدها ایشون رو محکوم کردید و گفتید ابراهیم حاتمی کیا تموم شده و خودشو تکرار کرده. ناصر شفیعی رو حاج کاظمی دیگه دونستید(که من هنوز در تعجبم که ناصر شفیعی چه شباهتی با حاج کاظم داره) الان آقای حاتمی کیا اومده و یه فیلم متفاوت در حوزه اجتماعی ساخته.فیلمی که با استقبال عالی از سوی تماشاگر مواجهه شده و الان در حدود 400 میلیون فروش داشته. الان به آقای حاتمی کیا میگید که برو فیلمهای جنگی بساز. در هفته دفاع مقدس توی هر ویژه نامه فیلمهای ابراهیم حاتمی کیا رو نشون میدادید و تقدیر میکردید از این کارگردان.....نمیگم ایشون دیگه فیلم جنگی نمیسازن.همون طوری که ایشون توی مصاحبه اخیرشون با خبرگزاری فارس ذکر کردندکه من از سینما جنگ خداحافظی نکردم.... شاید دعوت رو بتوان اولین فیلمی گفت که حتی جامعه پزشکان هم به اون هیچ اعتراضی نکردند.و تازه از این فیلم تقدیر کردند...... آقای حاتمی کیا سراغ موضوعی رفتند که کم تر فیلم سازی جرات پرداختن به اون رو داره و بعد از میم مثل مادر زنده یاد ملاقلی پور دومین فیلمی که در مورد سقط جنین ساخته شده.... توی سایت سینما یه آدم روانی به نام آرمین ابراهیمی هم هر توهینی که بلد بودن به آقای حاتمی کیا کردن و جالب بود آژانس رو فیلم ضعیفی گفتن که طرفداران ابراهیم حاتمی کیا این فیلم رو تبدیل به فیلمی بزرگ کردند. واقعا این نکته برام جالبه.....واقعا جناب منتقد اگر نقد میکنی از روی انصاف و علم نقد کن.نه از روی احساس و غرض ورزی
|
سیما
جمعه 3 آبان 1387 - 12:54
-8 |
|
|
|
در مورد اپیزودآخر و خبر بارداری بهار در شب باید بگویم که اگر دقت می کردید آزمایشگاه در اول فیلم بسته شد و قرار شد که نتایج آزمایش به مراجعه کنندگان به صورت تلفنی داده شود که به این معنا نیست که لزوماً این تلفنها از همان آزمایشگاه زده می شود یعنی ممکن است از هر جای دیگری نتیجه آزمایش خبر داده شود. احتمالا نویسنده محترم این نقد کمی دیر به سینما رسیده و اول فیلم را ندیده، بقیه ایرادهایی هم که گرفته مثل این یکی که من توضیح دادم نشانه ای از بی دقتی ایشان در تماشای فیلم بوده و مشخص است که ایشان از قبل با دید منفی به تماشای فیلم نشسته
|
احسان
جمعه 3 آبان 1387 - 17:40
23 |
|
|
|
به نظر من هم دعوت فيلمي معموليست و در حد حاتمي كيا نمي باشد. ولي با نظرتان در مورد به نام پدر و مخصوصا مجموعه حلقه سبز كاملا مخالفم. متفاوت ترين- جذاب ترين- لطيف ترين و زيبا ترين مجموعه اي كه در تمام اين سالها از تلويزيون پخش شد همين مجموعه حلقه سبز بود و مشخص بود كه حاتمي كيا روي لحظه لحظه و تك تك ديالوگ هايش كار كرده .(همان حاتمي كياي از كرخه تا راين و اژانس شيشه اي)
|
MAMADFIRE
جمعه 3 آبان 1387 - 18:5
-1 |
|
|
|
به نظر من ابراهیم حاتمی کیا دومین فیلم برتر تاریخ سینما رو کار کرده انوم از کرخته تا راینه اولیش هم که آواز گونجشک ها است ولی خدایش بهد از ساخت از کرخته تا راین و آژانس شیشه ای دیگه هیچ کار دل چشسی نداشت....ممنون.......کارگردان محمد آتش پنجه
|
nanaz
جمعه 3 آبان 1387 - 23:2
32 |
|
|
|
vaghean fogholade man ba 20nafar in filmo didam va baziashun ham taghriban montaghedan vali inghadr asabi nabudan kheiliam khosheshun oumad
|
fatemeh
شنبه 4 آبان 1387 - 22:17
-6 |
|
|
|
نقد بیش از حد تندی بود.فکر نمی کنید یه کم زیاده روی کردید آقای منتقد؟چرا راجع به همیشه پای یک زن در میان است ننوشتید سقوط کمال تبریزی؟ فیلم بی معنی تر، داستان پاشیده تر و تدوین افتضاح تر از این فیلم وجود نداره.چرا اون موقع چیزی ننوشتید؟ منم موافقم که این کار در مقابل کارهای دیگر حاتمی کیا کمی افت داره ولی کلمه سقوط اصلا مناسب نیست.یه کم دشمنی هاتون رو با ایشون کم کنید،اجازه بدید راحت و بی استرس و بدون ترس از شما منتقدین راهش رو ادامه بده.همین که از سینمای جنگ فاصله گرفته و ژانر متفاوتی رو تجربه کرده جای امید نیست؟؟؟
|
مریم کراری
شنبه 4 آبان 1387 - 22:48
3 |
|
|
|
باز هم برید خدا رو شکر کنید که حاتمی کیایی هست که هنوز فیلم می سازد و هنوز هم در سطحی می سازد که رونقی به نقدهای سینمایی بدهد. من همیشه این روحیه بی نظیر رو در حاتمی کیا تحسین می کنم که از اینکه خودش رو در معرض نقد قرار بده فرار نمی کنه.بر خلاف خیلی از فیلمسازای دیگه مون که از ترس بد ساختن دیگه نساختن و از صحنه حذف شدن، این به نظرمن یه آفته که به کلیت سینمای ما آسیب میزنه، نگاه کنید ببینید مگه اسکورسیزی هنوز فیلم نمی سازه؟مگه همه فیلماش رو هم دوست دارن؟ اگر دو تا فیلم بد و متوسط و بی ربط میسازه یه بار هم میاد و مرحوم رو میسازه. یه نگاه بکنید ببینید چه اوضاعی در سینمای ما حاکمه؟ اگه سال پیش سنتوری رو هم با اون اوصاف که میدونید ندیده بودیم چی داشتیم که بگیم این سینما هنوز هست و فراتر از آثار کمدی یا کمدی رومانتیک داره با تماشاچی ارتباط برقرار می کنه؟ من به شخصه بعد از دیدن فیلمی مثل تیغ زن به این فکر بودم که فاتحه سینما رفتن رو برای همیشه بخونم یا نه؟!! یا مثلا کنعان، یه فیلم معلق و پا در هوا که حتی نمی تونست داستانش رو روایت کنه، وقتی که مقایسه می کنم می بینم که دعوت به نسبت حال سینمامون همچنان سطح بالایی داره، نبض حیاتش داره میزنه و فیلم امید دهنده ایه(در همه اپیزودها دعوت کننده ها از سقط جنین منصرف میشن) این رو مطمئنم که حاتمی کیا بالاخره قالب خودش رو پیدا می کنه و یاز هم مثل قبل همه مون رو انگشت به دهان و درگیر انتخاب های قهرماناش می کنه. پس بیاین بزاریم اون همچنان فیلم بسازه و ما هم با تقویت نقاط قوتش و نقد نقاط ضعفش از هنر این هنرمند عزیز زمانه مون بی بهره نشیم
|
farbod
يکشنبه 5 آبان 1387 - 0:42
-10 |
|
|
|
من وقتی دعوت رو دیدم یاد تقاطع افتادم ولی تقاطع خیلی بهتر بود، من تقربیا با نقد شما موافقم ولی در مورد شکست به نام پدر و حلقه ی سبز مخالفم، به نام پدر نسبت به فیلمهای قبلیش پیشرفتی نداشت و حتی کمی ضعیف تر بود و حلقه ی سبز یکی از سریال های خوب تلویزیون در سال گذشته بود یعنی به بینندش احترام گذاشته بود که کمتر تو تلویزیون این رو می بینیم ولی نمی تونیم عنوان شکست رو روی اینها بزاریم ولی دعوت واقعا یک شکست برای حاتمی کیا بود اونهایی که مخالفن بهتره که دوباره اون رو ببینند . gd-qpnu.blogfa.com
|
مژده
سهشنبه 7 آبان 1387 - 11:8
3 |
|
|
|
آقاي حاتمي كيا ! يادم مي آيد شبي در برنامه اي درتلويزيون در مورد(محسن مخملباف) گفتيد:"خدا عاقبت همه ي ما را به خير كند..." حالا پس از ديدن فيلم دعوت اين آرزو را براي شما و همه ي انسان ها ميكنم! خدا عاقبت همه ي ما را بخير كند!!!
|
مرجان
چهارشنبه 8 آبان 1387 - 2:27
-2 |
|
|
|
عادتمون شده هر کسیکه میره بالا رو به زور میخوایم بکشیم پایین....همین که حاتمی کیا این شجاعت رو داشت تا از سینمای جنگ فاصله بگیره(اونم چه فاصله ای!!)جای تقدیر داره! حالا ایپزودهای "احترام" و "بهار" بماند که از نظر من فوق العاده بودن... نقدی غیر منصفانه و خیلی تند...این آقای منتقد برای ظاهر سازی نقد منطقی زحمت تعریف کردن از هیچ کدوم از ایپزودهارو به خودش نداده....همرو به نوعی کوبونده!!!!غرض ورزی تا چه حد!!!؟!؟!؟!؟
|
چهارشنبه 8 آبان 1387 - 13:45
3 |
|
|
|
مژده جون! خدا اول آخر و عاقبت تو رو به خیر کنه! و بعد دیگران...!!!
|
مریم جان حال شما خوبه؟!
پنجشنبه 9 آبان 1387 - 0:15
24 |
|
|
|
مریم جان من شما را نمیشناسم و نمیدونم چه قدر سینمای جهان را دنبال میکنی و یا اطلاعات داری؟ اما خواهشا دیگه نگو اسکورسیسی فیلم ضعیف یا بی ربط ساخته؟!!!!!!!!! شاید چند کار متوسط داشته که اتفاقا فروش خیره کننده آن و چند جای مثبت دیگر همان فیلمها کمی آنها را توجیه میکرد... ولی کار بد و بی ربط میشه بگی کدوم هستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟ در ضمن مرحوم کار خیلی خوبی بوده نه شاهکار یا عالی... نمیدونم 5 یا 6 تا فیلم هم از استاد اسکورسیزی دیدی یا نه؟ ولی بهتر هست بری مزخرفاتی مثل دعوت را ببینی و دیگر به خودت اجازه نده حاتمی کیا(بعد از ظهر سگی چه خبر؟) را با استادی چون اسکورسیسی مقایسه کنی... حتما فردا هم مهناز افشار را با کیت بلانشت مقایسه میکنی... در ضمن سه کار آخر اسکورسیسی با اینکه شاهکارهای او نیستند اما او را از تمام هم نسلهای خودش در کارگردانی جدا کرد که او را واقعا بهترین کارگردان تاریخ میدونند...
|