از جواد رضویان تا آمیتا باچان : همه فیلم‌های سینمایی این هفته تلویزیون؛ :: سينمای ما :: پايگاه خبری - تحليلی سينمای ايران :: Iranian Movie News & Information
دوشنبه 15 تير 1388 - 9:40
module-htmlpages-display-pid-97.html

• از او این روزها فیلم «درباره الی...» بر پرده سالن‌های سینمای تهران است؛ / برای اولین بار در سایت «سینمای ما» می‌خوانید: مشخصات فیلم تازه گل‌شیفته فراهانی به کارگردانی رولند جافی      • سایت اختصاصی «یوسف پیامبر» راه‌اندازی شد      • شایعه‌ای که به سرعت تکذیب شد؛ / بازیگر «اخراجی‌ها»: از کسی حمایت نکرده‌ام، ممنوع‌التصویر هم نشده‌ام      • در شرایطی که حدود دو هفته تا نخستین سالگرد درگذشت هامون سینمای ایران باقی مانده؛ / امشب تماشای آخرین حضور تصویری شکیبایی فقید را از دست ندهید      • تکلیف تماشاگران فراوان این برنامه تلویزیونی مشخص نیست؛ / گزارشی درباره احتمال تعطیلی برنامه «90»      









                       



همه فیلم‌های سینمایی این هفته تلویزیون؛
از جواد رضویان تا آمیتا باچان

سینمای ما - فیلم‌های سینمایی شعله، ساده‌لوح، 10 رقمی، روح، یکبار برای همیشه، بازی و عشق + 2 از 13 تا 19 تیرماه در قالب برنامه سینما گلخانه از شبکه سه پخش می‌شود.

 فیلم سینمایی "شعله" محصول هندوستان شنبه 13 تیرماه ساعت 17 از شبکه سه پخش می‌شود. این فیلم را رامش سیپی سال 1975 در ژانر اکشن، ماجراجویانه، کمدی، موزیکال و رمانتیک و بر مبنای فیلمنامه جواد اختر و سلیم خان ساخت.

در فیلم "شعله" آمیتا باچان، هما مالینی، دهرا مندرا و سانجیو بازی کردند و داستان درباره دو خلافکار است که از طرف مردی در روستا برای انتقام از قاتل فرزندانش اجیر می‌شوند و ...

فیلم‌های "ساده‌لوح" محصول آمریکا یکشنبه 14 تیرماه و "10 رقمی" دوشنبه 15 تیرماه ساعت 17 روی آنتن شبکه سه می‌روند. فیلم سینمایی "10 رقمی" ششمین اثر همایون اسعدیان به تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی بر اساس فیلمنامه علیرضا محمودی نوروز است و داستان درباره دزدی خرده‌پا و بدشانس است که ناخواسته درگیر سرقت از موزه فرش می‌شود.

جواد رضویان، بهاره رهنما، بهنوش بختیاری، رضا فیض نوروزی، فریده سپاه‌منصور، اصغر نقی‌زاده، جلال طباطبایی و مهران رجبی بازیگران فیلم "10 رقمی" هستند.


از دیگر عوامل تولید می‌توان به شهریار اسدی تصویربردار، داریوش صادقپور صدابردار، مشکین مهرگان طراح صحنه و لباس، پیمان جعفری مدیر تولید، مهرداد میرکیانی طراح چهره پردازی، مریم هژیروند دستیار کارگردان، نفیسه ذاکری منشی صحنه و مهدی دلخواسته عکاس اشاره کرد.

فیلم‌های "روح" محصول آمریکا و "یکبار برای همیشه‌" سه‌شنبه و چهارشنبه 16 و 17 تیرماه ساعت 17 از شبکه سه پخش می‌شود. سیروس الوند فیلم "یکبار برای همیشه" را سال 1370 بر مبنای فیلمنامه خودش در ژانر اجتماعی ساخت. این فیلم روایتگر مردی به نام محمود نقاش ساختمان است که از همسرش زهرا جدا زندگی می‌کند. او تصمیم دارد برای کار به ژاپن برود، اما ...

در فیلم 93 دقیقه‌ای "یکبار برای همیشه" زنده‌یاد خسرو شکیبایی، فاطمه معتمدآریا، مرتضی حاج‌سیداحمدی، مرحوم جهانگیر فروهر، میرصلاح صحینی و بهروز رضوی بازی کردند. عواملی که با این پروژه همکاری داشتند عبارتند از مجید مدرسی تهیه‌کننده و مجری طرح، فرهاد صبا مدیر فیلمبرداری، مهدی رجاییان تدوین، مجید نیامراد طراح صحنه و لباس، فریبرز لاچینی آهنگساز، سیدهاشم موسوی صدابردار، احمد کلانتری صداگذار و ایرج صفدری جلوه‌های ویژه.

فیلم سینمایی "بازی" پنجشنبه 18 تیرماه ساعت 17 از شبکه سه پخش می‌شود. این فیلم را غلامرضا رمضانی سال 1383 بر مبنای فیلمنامه خودش جلو دوربین برد. در خلاصه داستان فیلم "بازی" آمده است: ثریا با اسباب‌بازی‌هایش در حیاط بازی می‌کند و ...

در این فیلم ملیکا امامی، مهناز افضلی، الناز حبیب‌پور، سهیل رضانور و ... بازی کردند. محمدباقر آشتیانی تهیه‌‌کننده و امیر کریمی فیلمبردار با این پروژه همکاری داشتند.

فیلم سینمایی "عشق + 2" به کارگردانی رضا کریمی جمعه 12 تیرماه ساعت 11 روی آنتن شبکه سه می‌رود. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یاسمن پس از جدایی از همسر خود محمود به خارج از کشور می‌رود. او بعد از شنیدن خبر درگذشت پدر خود به ایران آمده و مجدداً محمود را ملاقات می کند...

در فیلم 90 دقیقه‌ای "عشق +2" امین تارخ، فاطمه معتمدآریا، ویشکا آسایش، مجید مشیری، علی واثق‌ملکی، مریم بوبانی، بهاره جزایری، مریم شفایی و ... بازی می‌کنند. دیگر عوامل این پروژه عبارتند از داریوش آشوری و محمدمهدی دادگو تهیه‌کنندگان، محمدحسن نجم مدیر تولید، مجتبی رحیمی مدیر فیلمبرداری، ژیلا مهرجویی طراح صحنه، شاپور حکیمی صدابردار و رضا رادمنش طراح گریم.

همین طور فیلم‌های سینمایی تحفه هند، سوغات فرنگ، دو فیلم با یک بلیت، سفیر، وقتی همه خواب بودند و بالاتر از خطر از 13 تا 19 تیرماه از شبکه تهران پخش می‌شود.

 فیلم سینمایی "تحفه هند" شنبه 13 تیرماه ساعت یک بامداد از شبکه تهران روی آنتن می‌رود. این فیلم را محمدرضا زهتابی سال 73 بر مبنای فیلمنامه خودش، حسین ابری و محمدرضا صفوی در ژانر کمدی جلو دوربین برد. در "تحفه هند" اکبر عبدی، لیلا مصدقی، مرحوم اسماعیل داورفر، حمیده خیرآبادی، شهلا ریاحی و ... بازی کردند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: حسن به خاطر بیکاری به هر کاری حتی دزدی دست می‌زند. تا اینکه به عنوان شاگرد حجره حاجی به کار مشغول می‌شود و به فرنگیس دختر زمانی و از همسایگان علاقمند می‌شود و ... عوامل این پروژه عبارتند از یدالله شهیدی، عبدالله علیخانی و حسین فرح‌بخش تهیه‌کنندگان، علیرضا زرین‌دست مدیر فیلمبرداری، کامران قدکچیان تدوین، مجید نیامراد طراح صحنه و لباس، فریبرز لاچینی آهنگساز، سیدهاشم موسوی صدابردار و عبدالله اسکندری طراح گریم.

فیلم سینمایی "سوغات فرنگ" یکشنبه 14 تیرماه ساعت یک بامداد از شبکه تهران پخش می‌شود. این فیلم را کامران قدکچیان سال 85 ساخت و روایتگر زن و شوهری به نام‌های فرشته و فرهاد است که از بعد از چند سال از خارج از کشور برمی‌گردند و ...

در فیلم 90 دقیقه‌ای "سوغات فرنگ" رامبد جوان، مجید صالحی، شیلا خداد، سیدحسام نواب صفوی، آناهیتا نعمتی، سیروس ابراهیم‌زاده و رابعه اسکویی بازی می‌کنند. عواملی که با این پروژه همکاری داشتند عبارتند از عبدالله علیخانی تهیه‌کننده، حسین فرح‌بخش مدیر تولید، رضا بانکی مدیر فیلمبرداری، سحر شهامت طراح صحنه و لباس، بابک اخوان صدابردار و عبدالله اسکندری طراح گریم.

فیلم سینمایی "دو فیلم با یک بلیت" هم دوشنبه 15 تیرماه ساعت یک بامداد روی آنتن شبکه تهران می‌رود. این فیلم را داریوش فرهنگ سال 63 بر مبنای فیلمنامه خودش در ژانر اجتماعی و کمدی ساخت. "دو فیلم با یک بلیت" روایتگر یک کارگردان است که بعد از سال‌ها از آمریکا برگشته تا نخستین فیلم خود را بسازد و ...

در این فیلم 88 دقیقه‌ای فرهنگ در کنار مهدی هاشمی، افسانه بایگان، سیامک اطلسی، آتیلا پسیانی، اکبر ثابت کسائی، شهلا ریاحی، حسین محب‌اهری و نیلوفر محمودی بازی می‌کنند. عوامل "دو فیلم با یک بلیت" عبارتند از غلامرضا معیری تهیه‌کننده، حبیب اسماعیلی مدیر تولید، علیرضا زرین‌دست مدیر فیلمبرداری، عباس گنجوی تدوین، امیرحسین اثباتی طراح صحنه و لباس، بابک بیات آهنگساز، جهانگیر میرشکاری صدابردار و خسرو خسروشاهی سرپرست گویندگان.


فیلم سینمایی "سفیر" هم سه‌شنبه 16 تیرماه ساعت یک بامداد از شبکه تهران پخش می‌شود. این فیلم به کارگردانی فریبرز صالح در ژانر تاریخی و فلسفی سال 61 ساخته شده و فرامرز قریبیان، عزت‌الله مقبلی، جلال پیشواییان، کاظم افرندنیا، محمدتقی کهنمویی و کیومرث ملک‌مطیعی بازی می‌کنند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: قیس ابن مسهر، نماینده امام، با نامه‌ای برای سلیمان خزاعی به طرف کوفه می‌رود و ... عوامل این پروژه عبارتند از حسن جلایر مدیر تولید، ایرج گل‌افشان تدوین، قراق نوری طراح لباس، کامبیز روشن‌روان آهنگساز و منوچهر اسماعیلی سرپرست گویندگان.

فیلم سینمایی "وقتی همه خواب بودند" چهارشنبه 17 تیرماه ساعت یک بامداد روی آنتن شبکه تهران می‌رود. این فیلم را فریدون حسن‌پور سال 84 بر مبنای فیلمنامه خودش ساخت. این فیلم قصه بی‌بی سلیمه، مامای پیر و محبوب روستای تازه آباد است که سرانجام پس از سالها انتظار نوبت سفرش به خانه خدا فرا رسیده، بی‌بی در حال خداحافظی و حلالیت طلبی از اهالی ده است که خبر می‌رسد اجازه سفر ندارد...

در فیلم 84 دقیقه‌ای "وقتی همه خواب بودند" گلاب آدینه، محمدرضا فروتن، صادق صفایی، غزل شاکری و نازنین فراهانی بازی می‌کنند و دیگر عوامل آن عبارتند از فرشته طائرپور تهیه‌کننده، نادر معصومی فیلمبردار، سعید شاهسواری تدوین، غزل شاکری طراح صحنه و لباس، سعید شهرام آهنگساز، بهمن اردلان صدابردار، محمدرضا قومی طراح گریم و داود رسولیان جلوه‌های ویژه.

تکرار فیلم سینمایی "صدای سفید" پنجشنبه 18 تیرماه و فیلم سینمایی "بالاتر از خطر" هم جمعه 19 تیرماه ساعت یک بامداد از شبکه تهران پخش می‌شود.

سعید عالم‌زاده سال 75 فیلم سینمایی "بالاتر از خطر" را بر مبنای فیلمنامه جابر قاسمعلی و معین حکمی در ژانر پلیسی و حادثه‌ای جلو دوربین برد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: مسعود که خارج از کشور است خواهرش را در ایران درگیر یک معامله غیرقانونی ارزهای تقلبی می‌کند و خواهرش سرقرار حاضر می‌شود، اما با درگیر شدن پلیس با دلالان ارزهای تقلبی، خواهر مسعود کشته می‌شود و ...

در فیلم 90 دقیقه‌ای "بالاتر از خطر" فریبرز عرب‌نیا، حسن جوهرچی، احمد نجفی، حسین معلومی، حسن رضایی، میرمحمد تجدد و ژاله صامتی بازی می‌کنند و دیگر عواملی که با این پروژه همکاری داشتند عبارتند از محسن مسافرچی و محسن شایانفر تهیه‌کننده، جمشید الوندی مدیر فیلمبرداری، ایرج گل‌افشان تدوین، س. عالم‌زاده طراح صحنه و لباس، فریبرز لاچینی آهنگساز، احمد احمدپور صدابردار و اصغر پورهاجریان مسئول جلوه‌های ویژه.



منبع : مهر

به روز شده در : شنبه 13 تير 1388 - 1:51

چاپ این مطلب |ارسال این مطلب |


Bookmark and Share

اخبار مرتبط

نظرات

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  









  سینمای ما   سینمای ما   سینمای ما   سینمای ما      

استفاده از مطالب و عكس هاي سايت سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سایت سینمای ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت پويشگران اطلاع رساني تهران ما  است.

مجموعه سايت هاي ما : سينماي ما ، موسيقي ما، تئاترما ، دانش ما، خانواده ما ، تهران ما ، مشهد ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Powered by Tehranema Co. | Copyright 2005-2008, cinemaema.com
Page created in 2.63967895508 seconds.