اخبــار فـوری
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

لوپوس نوعی بیماری مربوط به سیستم ایمنی بدن است که در پوست، کلیه‌ها، سلول های خونی و قلب و ریه ها تاثیر می‌گذارد و مهم‌ترین علائم آن ورم صورت و درد مفاصل است

مایکل جکسون هم به این بیماری سیستم ایمنی بدن مبتلا بود
ستاره 21 ساله هالیوود از بیماری لوپوس رنج می‌برد
حدود یک هفته پس از زمانی که سلنا گومز اعلام کرد برنامه اجراهای زنده او در استرالیا و آسیا کنسل شده، خبر بیماری صعب‌العلاج او به میان آمده و بار دیگر او را به سوژه داغ رسانه‌ها تبدیل کرده است. هالیوود نیوز به نقل از یک منبع نزدیک به این ستاره ...
سینمای ما- حدود یک هفته پس از زمانی که سلنا گومز اعلام کرد برنامه اجراهای زنده او در استرالیا و آسیا کنسل شده، خبر بیماری صعب‌العلاج او به میان آمده و بار دیگر او را به سوژه داغ رسانه‌ها تبدیل کرده است. هالیوود نیوز به نقل از یک منبع نزدیک به این ستاره 21 ساله اعلام کرده که وی از بیماری به نام " لوپوس " رنج می‌برد.

این منبع می‌گوید چند سالی است که سلنا گومز از بیماری لوپوس رنج می‌برد و این بار دوره بیماری با شدت بیشتری آغاز شده است. لوپوس نوعی بیماری مربوط به سیستم ایمنی بدن است که در پوست، کلیه‌ها، سلول های خونی و قلب و ریه ها تاثیر می‌گذارد و مهم‌ترین علائم آن ورم صورت و درد مفاصل است.

پیش از این  ستاره‌های دیگری چون مایکل جکسون و نیک کانون نیز به این بیماری مبتلا بوده اند. این منبع اعلام کرد سلنا به خوبی با بیماری خود آشناست و به همین دلیل تصمیم گرفته مدتی به خود استراحت بدهد، او می‌خواهد صحیح و سالم زندگی کند.
منبع: پرداد
به روز شده در تاریخ: چهارشنبه 11 دي 1392,

تمـــــــــاشــــاخــــانـه