اخبــار فـوری
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

واکر، 40 ساله، 30 نوامبر در حالی که مسافر پورشه قرمز رنگ بود، در سانتا کلاریتا دچار سانحه و کشته شد. ماشین در این حادثه در آتش سوخت. راجر روداس 38 ساله، شریک تجاری‌ واکر نیز که راننده ماشین بود، جان خود را از دست داد

گزارش اداره تحقیق مرگ‌های مشکوک درباره علت مرگ ستاره «سریع و خشمگین»
پورشه پل واکر با 160 کیلومتر در ساعت به درخت خورد
سینمای ما- در گزارش اداره تحقیق در مرگ‌های مشکوک لس آنجلس کانتی آمده که هیچ نشانی از مواد مخدر یا الکل در بدن پل واکر دیده نشده و او بر اثر جراحت‌های ناشی از ...
سینمای ما- گزارش اداره تحقیق در مرگ‌های مشکوک لس آنجلس کانتی درمورد علت مرگ پل واکر ستاره سری فیلم‌های «سریع و خشمگین» منتشر شد. این اداره جمعه اعلام کرد پورشه مدل کاررا جی‌تی پیش از آنکه راننده ماشین کنترل آن را از دست بدهد و به یک درخت برخورد کند، بیش از 100 مایل در ساعت (‌حدود 160 کیلومتر در ساعت) سرعت داشته است.

همچنین در گزارش اداره تحقیق در مرگ‌های مشکوک لس آنجلس کانتی آمده که هیچ نشانی از مواد مخدر یا الکل در بدن پل واکر دیده نشده و او بر اثر جراحت‌های ناشی از ضربه و سوختگی کشته شده است.

واکر، 40 ساله، 30 نوامبر در حالی که مسافر پورشه قرمز رنگ بود، در سانتا کلاریتا دچار سانحه و کشته شد. ماشین در این حادثه در آتش سوخت. راجر روداس 38 ساله، شریک تجاری‌ واکر نیز که راننده ماشین بود، جان خود را از دست داد.

در گزارش اداره تحقیق در مرگ‌های مشکوک آمده که وقتی راننده، کنترل ماشین را از دست می‌دهد، ماشین کمی چرخیده و ابتدا به جدول خیابان و بعد از سمت راننده به یک درخت و بعد به یک تیر چراغ برق برخورد می‌کند. شدت این برخوردها باعث شده ماشین 180 درجه بچرخد. سپس ماشین از سمت مسافر به یک درخت دیگر برخورد کرده و شعله‌ور شده است.

واکر بیش از همه برای بازی در نقش برایان اوکانر، کارآگاه اداره پلیس لس آنجلس و بعدها افسر پلیس فدرال در سری فیلم‌های موفق «سریع و خشمگین» تولید شرکت یونیورسال شهرت داشت. هنگام مرگ او قسمت هفتم این مجموعه در حال تولید بود. یونیورسال پس از این اتفاق تولید دنباله بعدی را متوقف و اکران آن را تا 10 آوریل 2015 به تعویق انداخت.
منبع: khabaronline
به روز شده در تاریخ: شنبه 14 دي 1392,

تمـــــــــاشــــاخــــانـه