اخبــار فـوری
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

طی دهه گذشته چهل درصد از برندگان رشته بهترین فیلم این انجمن در مراسم اسکار هم موفق به دریافت جایزه شده است

«اخاذی آمریکایی» بهترین‌ فیلم‌ سال شد
انجمن منتقدان نیویورک برگزیدگان سینمایی 2013 انتخاب کرد
سینمای ما- فیلم «اخاذی آمریکایی» ساخته جدید دیوید او راسل جایزه بهترین فیلم، فیلمنامه را برای اریک سینگر و بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برای ...
سینمای ما- فیلم «اخاذی آمریکایی» ساخته جدید دیوید او راسل عنوان بهترین فیلم سال را از انجمن فیلم نیویورک کسب کرد. انجمن منتقدین فیلم نیویورک در حالی بهترین‌های سال 2013 سینما در بخش‌های گوناگون را معرفی کرد که این فیلم جایزه بهترین فیلمنامه را برای اریک سینگر و بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برای جنیفر لاورنس به همراه آورد.

در سایر بخش‌ها رابرت ردفورد برای بازی در فیلم «همه‌چیز از دست رفته» جایزه بهترین بازیگر مرد و کیت بلانش برای نقش‌آفرینی درخشان در فیلم «یاسمن غمگین» ساخته جدید وودی آلن به عنوان بهترین بازیگر زن معرفی شدند.

چارد لتو نیز به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی در فیلم «باشگاه خریداران دالاس» معرفی شد.

از دیگر برگزیدگان شاخص انجمن منتقدین فیلم نیویورک در سال 2013 می‌توان به عنوان بهترین فیلم خارجی برای «آبی گرم‌ترین رنگ است» برنده نخل طلای کن، بهترین کارگردان برای استیو مک‌کوئین برای فیلم «دوازده سال بردگی»، «باد می‌وزد» نیز به عنوان بهترین انیمیشن و «ایستگاه فروتویل» بهترین فیلم اول معرفی شدند.
مراسم سالانه اعطای جوایز انجمن فیلم نیویورک روز ششم ژانویه 2014 در «ادیسون بالروم» برگزار می‌شودطی دهه گذشته چهل درصد از برندگان رشته بهترین فیلم این انجمن در مراسم اسکار هم موفق به دریافت جایزه شده است.
منبع: ایسنا
به روز شده در تاریخ: پنجشنبه 14 آذر 1392,

تمـــــــــاشــــاخــــانـه