اخبــار فـوری
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

فیلم بعدی من از نظر خودم و تمام فستیوال‌های معتبر بین المللی فیلم دوم محسوب خواهد شد، البته جشنوارهٔ فجر سال آینده می‌تواند آن را فیلم اول محسوب کند که با این حساب «مهمونی کامی» از نظر شما فیلم هیچم من به حساب می‌آید

پروانه ساخت ملاک ارزش‌گذاری نیست/ فیلم دوستان بی‌پروانه‌ام («این یک رویاست» و «گس») فیلم‌های بسیار ازشمندی است
علی احمدزاده: «مهمونی کامی» اولین فیلم بلند سینمایی من هست و خواهد بود
سینمای ما- کارگردان فیلم «مهمونی کامی» در نامه‌ای به دبیر جشنواره فجر نوشت: در جلسه با شما قرار شد از حضور «مهمونی کامی» در جشنواره انصراف دهم؛ چرا که با هم به این جمع بندی رسیدیم که شاید بهتر باشد برای جشنوارهٔ عزیزمان حاشیه‌ای درست نکنیم ...
*** کارگردان فیلم سینمایی «مهمونی کامی» در پاسخ به دبیر جشنواره فیلم فجر، تاکید کرد: این اثر اولین فیلم بلند سینمایی من هست و خواهد بود. در این نامه آمده است: آقای رضا داد؛ روز گذشته در نشست مطبوعاتی جشنواره فجر اعلام کردید من به خواسته خودم فیلمم را از جشنواره بیرون کشیدم و ترجیح دادم که «مهمونی کامی» یک فیلم ویدئویی باقی بماند تا فیلم جدیدم به عنوان فیلم سینمایی اولم در جشنواره سال آینده حضور پیدا کند. به همین دلیل خواستم در پاسخ به مواردی را تشریح کنم:

١: «مهمونی کامی» اولین فیلم بلند سینمایی من هست و خواهد بود.

٢: آقای رضا داد وقتی فیلمی حتا در یک جشنوارهٔ جهانی به نمایش در می‌آید نامش به عنوان یک اثر سینمایی ثبت می‌شود، پس مهمونی کامی به عنوان اولین فیلم سینمایی علی احمدزاده ثبت شده است.

٣: از صبحت‌های شما چنین برداشت می‌شود که ساخته خودم را فاقد ارزش سینمایی می‌دانم که فکر می‌کنم این یک شوخی بزرگ است.

۴: روزی که نسخه‌ای از فیلم «مهمونی کامی» را تحویل دفتر جشنوارهٔ فجر دادم یک کپی از پروانه ساخت فیلم را به شخص آقای سیمون سیمونیان ارائه کردم و مشخص نیست چطور کارمند شما به خودش اجازه می‌دهد فیلم را در قفسهٔ فیلم‌های بی‌پروانه قرار دهد و هیچ پاسخی هم برای این قانون شکنی خود ندارد.

۵: از نظر من هیچ وقت پروانه ساخت ملاک ارزش گذاری کیفی یک فیلم نیست،‌‌ همان طور که فیلم دوستان بی‌پروانه‌ام («این یک رویاست» و «گس») فیلم‌های بسیار ازشمندی است حتی سینما‌تر از خیلی فیلم‌های با پروانه جشنواره.

۶: فیلم بعدی من از نظر خودم و تمام فستیوال‌های معتبر بین المللی فیلم دوم محسوب خواهد شد، البته جشنوارهٔ فجر سال آینده می‌تواند آن را فیلم اول محسوب کند که با این حساب «مهمونی کامی» از نظر شما فیلم هیچم من به حساب می‌آید.

٧: در جلسه با شما قرار شد من از حضور «مهمونی کامی» در جشنواره انصراف دهم؛ چرا که با هم به این جمع بندی رسیدیم که شاید بهتر باشد برای جشنوارهٔ عزیزمان حاشیه‌ای درست نکنیم و من ترجیح دادم مهمونی کامی در جشنوارهٔ فجر نباشد، شاید که حال سینمایان بهتر از اینکه هست شود.

برای شما و جشنواره فجر آروزی پیروزی دارم و البته این قصهٔ ما با شما می‌تواند تا بی‌‌‌نهایت ادامه پیدا کند.
منبع:
به روز شده در تاریخ: پنجشنبه 19 دي 1392,

تمـــــــــاشــــاخــــانـه

جوایز کسب شده توسط سینمای ما
جوایز کسب شده توسط سینمای ما