اخبــار فـوری
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

پیش از این هم فیلم‌هایی که حاشیه‌هایی برای نمایش آنها وجود دارد و مجوز نمایش نمی‌گیرند توسط مدیران سازمان سینمایی برای اهالی رسانه به نمایش دربیاید

در سالن بزرگ سازمان سینمایی
«گس» کیارش اسدی‌زاده و «پاداش» کمال تبریزی برای اهالی رسانه به نمایش در می‌آید
سینمای ما- در دوران مدیریت جواد شمقدری «خانه پدری » کیانوش عیاری و پیش از آن در سال‌های قبل و مدیریت دولت اصلاحات فیلم «دایره» جعفر پناهی به این شکل برای اهالی رسانه به نمایش درآمد ...

*** فیلم‌های «گس» ساخته‌ی کیارش اسدی‌زاده و «پاداش» ساخته کمال تبریزی برای اهالی رسانه به نمایش در می‌آید. روابط عمومی سازمان سینمایی اعلام کرد که این دو فیلم روز پنج‌شنبه 19 دی و از ساعت 15 در سالن بزرگ سازمان سینمایی برای اهالی رسانه به نمایش در می‌آید.»

پیش از این هم فیلم‌هایی که حاشیه‌هایی برای نمایش آنها وجود دارد و مجوز نمایش نمی‌گیرند توسط مدیران سازمان سینمایی برای اهالی رسانه به نمایش دربیاید.

فیلمی که بدین شکل در دوران مدیریت جواد شمقدری به نمایش درآمد،«خانه پدری » کیانوش عیاری بود و پیش از آن در سال‌های قبل و مدیریت دولت اصلاحات فیلم «دایره» جعفر پناهی به نمایش درآمد. نمایش فردای این دو فیلم، اولین نمایش فیلم‌ها بدین شکل در دوران مدیریت سینمایی دولت تدبیر و امید است.

منبع: isna
به روز شده در تاریخ: پنجشنبه 19 دي 1392,

تمـــــــــاشــــاخــــانـه

جوایز کسب شده توسط سینمای ما
جوایز کسب شده توسط سینمای ما