اخبــار فـوری
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

مجله فوربس فهرست پول‌سازترین بازیگران زن و مرد 201 را منتشر کرد
رابرت داونی جونیور و آنجلینا جولی در صدر جدول پردرآمدهای هالیوود
مجله فوربس طبق رسم هر ساله خود آماری تکمیلی از وضعیت اقتصاد و پولدارها و فقیرها و... جهان در یک سال گذشته ارائه کرده است. در این فهرست ها، فهرستی نیز از پول‌سازترین بازیگران زن و مرد مشاهده می‌شود...
سینمای ما- مجله فوربس طبق رسم هر ساله خود آماری تکمیلی از وضعیت اقتصاد و پولدارها و فقیرها و... جهان در یک سال گذشته ارائه کرده است. در این فهرست ها، فهرستی نیز از پول‌سازترین بازیگران زن و مرد مشاهده می‌شود.

نفر اول بازیگر مرد این فهرست رابرت داونی جونیور است که موفق شده 75 میلیون دلار درآمد داشته باشد. او این پول را به طور عمده با سه فیلم «انتقام جویان»، «مرد آهنین» و «شرلوک هلمز» کسب کرده است.

نفر دوم صف مردان چانینگ تاتوم با درآمدی 60 میلیون دلاری است. او نیز درآمد خود را از بازی در سه فیلم « جی آی جو: انتقام جویی»، «این پایان است» و «سقوط کاخ سفید» به دست آورده است.

سومین بازیگر مردی که بیش از سایر بازیگران مرد درآمد داشته است، کسی نیست جز هیو جکمن. بخش اعظم درآمد 55 میلیون دلاری هیو جکمن در یک سال اخیر از فیلم The Wolverine که فروشی معادل 414 میلیون دلار در سطح جهان داشت، به دست آمده است. البته او از فیلم های «زندانیان» و کمدی «فیلم43» نیز درآمدهایی داشته است.

اما پولسازتزین بازیگر زن جهان آنجلینا جولی بوده که درآمدی 33 میلیونی دلاری داشته است. جالب اینجاست که او با توجه به عمل جراحی که برای پیشگیری از ابتلا به سرطان سینه داشت، خیلی هم روی پرده سینما مشاهده نشد. البته او قرارداد پروژه «شیطان» را با کمپانی دیزنی امضا کرده و فیلم «سرزمین خون و عسل» را که خود فیلمنامه آن را نوشته کارگردانی کرده است.

دومین زن پولساز، جنیفر لارنس با درآمدی 26 میلیون دلاری بوده است. این درآمد حاصل کار او در فیلم های «عطش بازی»، «مردان ایکس»، «روزهای آینده»، «گذشته» و Mockingjey بوده است.

آخرین فرد این فهرست کریستین استوارت است که با فیلم های «گرگ و میش» معروف شد و توانست در یک سال گذشته 22 میلیون دلار درآمد داشته باشد.

منبع: mashreghnews
به روز شده در تاریخ: چهارشنبه 11 دي 1392,

تمـــــــــاشــــاخــــانـه