اخبــار فـوری
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

حامد بهداد، طناز طباطبایی، حبیب رضایی، علی عمرانی، هومن برق نورد و... بازیگرانی هستند که جلوی دوربین فیلم جدید حمید نعمت الله رفته‌اند

فانتزی سرخوشانه حمید نعمت‌الله درباره ریشه‌های کلاهبرداری به جشنواره فجر 32 خواهد رسید
بازی حبیب رضایی و طناز طباطبایی در «آرایش غلیظ» تمام شد
سینمای ما- بازی حبیب رضایی و طناز طباطبایی در «آرایش غلیظ» تمام شد و فیلمبرداری این فیلم آخر در بندر لنگه هفته به پایان خواهد رسید. کار صداگذاری «آرایش غلیظ» توسط ...
*** بازی حبیب رضایی و طناز طباطبایی در «آرایش غلیظ» تمام شد و فیلمبرداری این فیلم آخر در بندر لنگه هفته به پایان خواهد رسید. کار صداگذاری «آرایش غلیظ» توسط فرامرز ابوالصدق انجام می‌شود و سهراب پورناظری هم ساخت موسیقی را برعهده دارد. البته پورناظری پیش از این در فیلم «بی‌پولی» و سریال «وضعیت سفید» هم با نعمت‌الله همکاری کرده بود.

حامد بهداد، طناز طباطبایی، حبیب رضایی، علی عمرانی، هومن برق نورد و... بازیگرانی هستند که جلوی دوربین فیلم جدید حمید نعمت الله رفته‌اند. فیلمبرداری آرایش غلیظ در تهران آغاز شد و بعد از فیلمبرداری در لوکیشن هایی چون سیرک خلیل عقاب، بازار و برج میلاد ، جزیره کیش و این روز ها در بندرلنگه در حال ادامه فیلمبرداری فیلم تازه حمید نعمت الله هستند.

فیلم داستان 5 نفر است که می خواهند یک محموله وسایل آتش بازی را بفروشند. هادی مقدم دوست همکار نویسنده فیلم در چلچراغ می‌گوید که فیلم به ریشه‌های کلاهبرداری و انگیزه‌های یک آدم کلاهبردار می‌پردازد و هسته مرکزی داستان همین است. نعمت الله درباره فضای فیلم از واژه "سرخوشانه" به جای طنز و کمدی استفاده کرده و مقدم دوست معتقد است این فیلم فانتزی بیشتری نسیت به کارهای قبلی این تیم نویسنده دارد.

عوامل تولید «آرایش غلیظ» عبارتند از مدیر فیلمبرداری: علی برازنده، صدابردار: رضا تهران، طراح گریم: سعید ملکان، طراح صحنه و لباس: محمدرضا شجاعیان، دستیار اول کارگردان: سعید بیات، برنامه‌ریز: سعید نقدزاده، تهیه‌کنندگان: سعید سعدی و سعید ملکان.

پیش از این نعمت الله ساخت فیلم‌های «بوتیک» و «بی‌پولی» را برعهده داشته است که این دو فیلم با استقبال مردم و منتقدان روبه‌رو شد. همچنین وی سال ۹۰ مجموعه تلویزیونی «وضعیت سفید» را کارگردانی کرد که آنهم مورد پسند مخاطبان قرار گرفت.

شنیده‌ها حاکی است نسخه اولین فیلم دو شب پیش توسط هیات انتخاب جشنواره فجر دیده شده است.
منبع: mehrnews
به روز شده در تاریخ: سه شنبه 17 دي 1392,

تمـــــــــاشــــاخــــانـه