اخبــار فـوری
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

با اعلام فهرست کامل آثار بخش مسابقه و نگاه نو در فجر 32، گمانه زنی و خبرهای مختلف درباره علت حضور یا غیبت برخی فیلم‌ها در این فهرست آغاز شده و ظاهراً قرار است در روزهای اخیر چند فیلم به این لیست اضافه شود

شنیده‌ها می‌گوید «آشغال‌های دوست‌داشتنی» و یک فیلم دیگر برای رصد کردن حواشی در سالن ارشاد اکران خواهد شد
احتمال نمایش دو فیلم کنار گذاشته شده جشنواره فجر امسال برای اهالی رسانه
سینمای ما- فیلم دیگری که هنوز نامش مشخص نیست، از میان آثاری خواهد بود که برای حضور در جشنواره فجر دچار مشکل شده و دبیر جشنواره هنوز نسخه ای از آن را به هیات انتخاب نداده است. فیلم‌هایی مثل ...
*** طبق اخبار تایید نشده "سینمای ما"، دو فیلم کنار گذاشته شده از فهرست مسابقه جشنواره فجر 32 قرار است پنجشنبه همین هفته در سالن وزارت ارشاد برای اهالی رسانه و مهمانان ویژه نمایش داده شود. شنیده‌ها می‌گوید «آشغال‌های دوست‌داشتنی» و یک فیلم دیگر برای رصد کردن حواشی در ساعت 15 و 17 پنجشنبه اکران خواهد شد.

فیلم دیگری که هنوز نامش مشخص نیست، از میان آثاری خواهد بود که برای حضور در جشنواره فجر دچار مشکل شده و دبیر جشنواره هنوز نسخه ای از آن را به هیات انتخاب نداده است. فیلم‌هایی مثل «بلوک 9 خروجی 2» ساخته علیرضا امینی یکی از این فیلم‌هاست. چند فیلم مستقل از نسل پنجم سینمای ایران هم که برای حضور در جشنواره مشکل پروانه ساخت داشت، ممکن است در این نمایش خصوصی اکران شود؛ فیلم‌هایی مانند «این یک رویاست» (محمود غفاری)، «گس» (کیارش اسعدی) و «مهمونی کامی» (علی احمدزاده) از نام‌های احتمالی این فهرست است.

پیش از این هم فیلم‌هایی مثل «خانه پدری» (کیانوش عیاری) در این سالن برای اهالی رسانه نمایش داده شد.

با اعلام فهرست کامل آثار بخش مسابقه و نگاه نو در فجر 32، گمانه زنی و خبرهای مختلف درباره علت حضور یا غیبت برخی فیلم‌ها در این فهرست آغاز شده و ظاهراً قرار است در روزهای اخیر چند فیلم به این لیست اضافه شود.

منبع: سینمای ما
به روز شده در تاریخ: دوشنبه 16 دي 1392,

تمـــــــــاشــــاخــــانـه