اخبــار فـوری
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

اینجا ببینید و دانلود کنید
رونمایی از تیزر دوم آلبوم جدید «رضا یزدانی» با حضور ستاره های سینما
سینمای ما - نخستین ویدئوی از قطعات آلبوم «ساعت ها خوابن» برای انتشار در اختیار ما قرار گرفته است که در ادامه می توانید آنرا برای اولین بار ببینید و دانلود کنید.رضا یزدانی در این ویدئوی خوش ساخت، توانایی های بالای خود در عرصه موزیک ویدئو را به تصویر کشیده و با دعوت بسیاری از ستاره های سینما و تلویزیون، توانسته ویدئویی جالب توجه را برای آلبومش بسازد...
سینمای ما - نخستین ویدئوی از قطعات آلبوم «ساعت ها خوابن» برای انتشار در اختیار ما قرار گرفته است که در ادامه می توانید آنرا برای اولین بار ببینید و دانلود کنید.رضا یزدانی در این ویدئوی خوش ساخت، توانایی های بالای خود در عرصه موزیک ویدئو را به تصویر کشیده و با دعوت بسیاری از ستاره های سینما و تلویزیون، توانسته ویدئویی جالب توجه را برای آلبومش بسازد.

در این ویدئو چهره هایی چون پژمان بازغی، سام درخشانی، کامبیز دیرباز و ... در برابر دوربین قرار گرفته اند تا تیزر جدید آلبوم جدید «رضا یزدانی» بسیار پرهیجان و غافلگیر کننده از آب در بیاید.

«علی اوجی» کارگردان این موزیک ویدئو است و «یوسف شهیدی فر» نیز آنرا تصویر برداری کرده است.

«نقس اول» عنوان قطعه ای از این آلبوم است که این خواننده آنرا قبل از انتشار آلبومش به صورت موزیک ویدئو در آورده است تا دوستدارانش از حال و هوای آلبوم جدید او بیشتر با خبر شوند. ملودی و تنظیم «نقش اول» برعهده «میلاد عدل» بوده و «مهدی ایوبی» ترانه این قطعه را سروده است.

رضا یزدانی پیش از این در گفتگو با «موسیقی ما» درباره آلبوم جدیدش گفته بود: «این آلبوم در واقع بعد از آلبوم‌های «ساعت 25 شب» و «ساعت فراموشی» اختتامیه‌ای است برای سه گانه «ساعت ها»‌ی من.»

بر اساس گفته «علی اوجی» (تهیه کننده آلبوم)، هفتمین آلبوم مستقل رضا یزدانی بهمن ماه در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد و این خواننده در اسفندماه نیز به اجرای زنده آن خواهد پرداخت.
منبع:
به روز شده در تاریخ: جمعه 20 دي 1392 ساعت 18:44:28

تیزر آلبوم رضا یزدانی

تمـــــــــاشــــاخــــانـه

جوایز کسب شده توسط سینمای ما
جوایز کسب شده توسط سینمای ما