اخبــار فـوری
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

فیلم «همه چیز از دست رفته» تمام بارش را روی دوش یک شخصیت قرار می‌دهد...

پرونده ای برای «همه چیز از دست رفته»-2: نظرات منتقدان
دیدن رابرت ردفورد پا به سن گذاشته در اوج
منتقدان، چه آنهایی که فیلم را دوست داشتند و چه آنهایی که امتیاز کمتری دادند، بازی ردفورد را در فیلم تحسین می‌کنند. ردفورد یکی از شانس‌های اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد امسال است...
سینمای ما- اطلاعاتی درباره آخرین فیلم بازیگر کهنه کار سینما را در اینجا بخوانید:
همه چيز از دست رفته
نويسنده و كارگردان:
جسي.سي.چاندور
بازيگران: رابرت ردفورد
خلاصه داستان: بعد از اينكه يك كشتي در اقيانوس هند دچار حادثه مي‌شود، مردي كه نامش را نمي‌دانيم و دريانورد كارداني است موفق مي‌شود خودش را نجات بدهد. با وجود همه تلاشي كه مي‌كند و كنترل كشتي‌اش را به دست مي‌گيرد، گرفتار طوفان‌هاي بزرگي در اقيانوس مي‌شود و خودش را با مرگ رودررو مي‌بيند.
امتياز در آی.ام.دی.بی: 7/5 از 10
امتياز منتقدان در سايت متاكريتيك: 87 از 100
شعار تبليغاتي: هيچ‌وقت تسليم نشو.
بودجه ساخت: 9 ميليون دلار
نظر منتقدان:
نيويورك تايم اوت: ردفورد كه همين الان هم يكي از غول‌هاي دنياي بازيگري است هيچ‌وقت به اين اندازه وسوسه‌كننده ظاهر نشده است. شخصيتي كه او در فيلم بازي مي‌كند انگار تقاص گناهانش را پس مي‌دهد. اين فيلمي است كه مي‌تواند مخاطبانش را رستگار كند.
نيويورك آبزرور: «همه چيز از دست رفته» از چند جهت يك فيلم جادويي محسوب مي‌شود اما از همه آنها مهم‌تر فرصت كميابي است كه نصيب‌تان مي‌كند تا يك بازيگر پا به سن گذاشته را در اوج كارنامه كاري‌اش ببينيد.
گاردين: ردفورد اجرايي در بالاترين سطح ممكن دارد. بدون هيچ پشيباني از سوي بازيگر ديگري صحنه را تماما در اختيار خودش مي‌گيرد.
منبع: هفت صبح
به روز شده در تاریخ: دوشنبه 9 دي 1392,

تمـــــــــاشــــاخــــانـه