تبلیغات
تبلیغات
اخبــار فـوری
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

اسامی فیلم های بخش «نوعی تجربه» اعلام خواهد شد
برنامه‌ریزی برای نمایش بیش از شصت فیلم در برج میلاد: اکران فوق‌العاده در ساعت 23
سینمای ما- اسامی فیلم‌های بخش «نوعی تجربه» سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر فردا دوشنبه 30 دی ماه اعلام می‌شود. جلیل اکبری صحت مدیر روابط عمومی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر با بیان این مطلب که ...
*** اسامی فیلم‌های بخش «نوعی تجربه» سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر فردا دوشنبه 30 دی ماه اعلام می‌شود. جلیل اکبری صحت مدیر روابط عمومی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر با بیان این مطلب که فردا 30 دی، اسامی فیلم های بخش «نوعی تجربه» اعلام خواهد شد، گفت: تعدادی از فیلم های جشنواره فیلم فجر به بخش تازه تاسیس «نوعی تجربه» راه یافته اند که طی 24 ساعت آینده اسامی این فیلم ها اعلام خواهد شد.

وی درباره سانس نمایش بیش از شصت فیلم سینمایی در کاخ جشنواره برای اهالی رسانه و سینما در طول ده روز جشنواره نیز اینگونه توضیح داد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده 5 تا 6 سانس برای نمایش فیلم ها در نظر گرفته شده که تصمیم‌گیری نهایی در این باره بعد از برگزاری جلسه از سوی مدیران جشنواره خواهد بود.

اکبری صحت در پایان گفت: یکی از ساعت‌های اکران در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر قطعی شده است. ما یک اکران فوق العاده در ساعت 23 خواهیم داشت که در آن یک سری از فیلم‌ها نمایش داده می‌شود.

منبع: mehrnews
به روز شده در تاریخ: يكشنبه 29 دي 1392 ساعت 20:16:15

تمـــــــــاشــــاخــــانـه

جوایز کسب شده توسط سینمای ما
جوایز کسب شده توسط سینمای ما