سينمای ما - اظهار نظر رضا کیانیان درباره بهرام رادان، محمد رضا فروتن، ترانه علیدوستی و محمدرضا گلزار: / رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم
چهارشنبه 21 بهمن 1388 - 4:2

I نظرسنجی I

بهترین فیلم جشنواره 28 را انتخاب کنید




سينماي جهان
من تسلیم شده‌ام
همه چیز با فیلمنامه آغاز می‌شود و به پایان می‌رسد
جورج كلوني این بار واقعا روانه بيمارستان شد
مریل استریپ امسال هم گزینه اصلی اسکار است
جیم شرایدن برای فیلم تازه‌اش دنیل کریگ را انتخاب کرد
سایت‌اند ساند 50 فیلمساز نامتعارف سینما را معرفی كرد
معرفی کامل فیلم «جی آی جو: ظهور کبرا» - حامد مظفری
سال‌هایِ از دست رفته (یادداشت گِئورگ ویلیامسون بر فیلم «تابستان» ترجمه پیمان جوادی)
گفتگویی با استاد ژاپنی انیمیشن جهان به بهانه نمایش فیلم تازه‌اش
قسمت‌های پنجم و ششم «اسپایدرمن» را نویسنده «زودیاک» می‌نویسد
فرار بزرگ (یادداشت برایان لوری –ورایتی- بر مجموعه تلویزیونی «فرار از زندان: فصل اول» ترجمه پیمان جوادی)
معرفی کامل «آدم‌های بامزه» - حامد مظفری


استشهادي براي خدا


  (36 رأي)

گارگردان :
علیرضا امینی
ماجراهای اینترنتی


  (22 رأي)

گارگردان :
حسین قناعت
تنها دوبار زندگی می‌کنیم


  (137 رأي)

گارگردان :
بهنام بهزادی
صداها


  (93 رأي)

گارگردان :
فرزاد موتمن
محاكمه در خيابان


  (322 رأي)

گارگردان :
مسعود کیمیایی
آقای هفت رنگ


  (71 رأي)

گارگردان :
شهرام شاه حسینی
نیش و زنبور


  (100 رأي)

گارگردان :
حميدرضا صلاحمند
کتاب قانون


  (350 رأي)

گارگردان :
مازیار میری
دو خواهر


  (1343 رأي)

گارگردان :
محمد بانکی



اظهار نظر رضا کیانیان درباره بهرام رادان، محمد رضا فروتن، ترانه علیدوستی و محمدرضا گلزار:
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم


سينماي ما- رضا کیانیان در گفت وگویی با نشريه "نسیم" درباره بهرام رادان، محمد رضا فروتن، ترانه علیدوستی و محمدرضا گلزار اظهار نظر کرده است .کیانیان همچنین دراین مصاحبه از مقایسه شدنش با رابرت دنیرو انتقاد کرده و گفته دليل اين مقايسه اين است كه هر دو روي صورت‌شان خال دارند!... 


بهرام رادان
مثلاشما فکر کن بهرام رادان.می گفتند چون خوشگل است وچشمش فلان است و موهایش فلان آمده.خب باشد چه ایرادی دارد.مگر بد است آدم اینها را داشته باشد؟ ولی مهم این است که بهرام رادان ماند و الان یکی از بهترین بازیگران سینمای ماست .سواد دارد خوب هم می خواند، خوب کار می کند وخوب هم انتخاب می کند. این‌که زیباست خیلی خوب است و من همینطور که بهرام رادان را می بینم خیلی لذت می برم.توی فیلم هم که می بینم خیلی لذت می برم. بازی اش خوب است وروز به روز هم دارد رشد می کند.

محمد رضا فروتن

او بازیگر خوبی است وروز به روز دارد بهتر می شود.چه کسی می گوید او  بد است؟

ترانه علیدوستی

خیلی دوستش دارم.برای اینکه دختر باشعور و فهمیده و خیلی خوبی است و بعد دنیای زیبایی درذهنش دارد.خیلی از سنش عمیق تر است  حالا چون یک روز شانسی فیلم من ترانه پانزده سال دارم رابازی کرده، بازیگر نیست؟ مهم این است که اوشانس آورد و از این شانس درست استفاده کرد. یعنی خواند و ادامه داد، دید و فهمید و درعین حال یک ساختار ذهنی پیچیده ای دارد که به او اجازه می دهد نقشهای خیلی متفاوت و گوناگونی بازی کند.کی باور می کرد که ترانه علیدوستی توی کنعان اینقدر خوب باشد که مثلا بیشتر ازسن خودش رابازی کند؟ دختری که تابه حال ازدواج نکرده دارد طلاق را به ما نشان می دهد. این خیلی عالیست.

محمدرشا گلزار

خیلی از کارگردانها و تهیه کنندگان سینمای ما وقتی می خواهند فیلم بسازند به فکر این هستند که الان چه می فروشد.خب الان چون رضا گلزار می فروشد هی با او فیلم می سازند .ولی آنها متوجه نیستند که رضا گلزار سرمایه این سینماست و اینطوری حرام می شود.در صورتی که اگر به صورت معقول از او استفاده کنند برای همیشه می ماند چون ماهمیشه به رضا گلزار احتیاج داریم.خود رضا گلزار هم باید مراقب خودش باشد و اینقدر تند تند بازی نکند چون زود نابود می شود.یعنی تو  هم از سرمایه ای که خدا به تو داده استفاده کن و مواظبش باش وحرامش نکن.

رابرت دنیرو

خیلی ها به من می گویند رابرت دنیروي سینمای ایران. این بد است. برای چه این را می گویید؟من رضا کیانیان سینمای ایران هستم.شاید به این دلیل مارا مقایسه می کنند که دوتاخال شبیه به هم داریم.یا مثلا اززوایایی صورتمان شبیه به هم است.در حالی که بازی من اصلا ربطی به بازی رابرت دنیرو ندارد.



منبع خبر : وبلاگ اين روزها
جمعه,4 بهمن 1387 - 11:33:7

اين مطلب را براي يک دوست بفرستيد صفحه مناسب براي چاپگر
آرشيو
اخبار مرتبط:

نظرات

N
جمعه 4 بهمن 1387 - 11:47
-1
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

آخی! چه جالب!...

حالا چرا نوشتین محمدرشا!!؟؟؟...

ولی عمو جون نباید می گفت نابود می شود ، باید می گفت نابود شده است!...بهترم هست دیگه بیخیال گند زدن به فیلم و سینما بشه!...

امير 96
جمعه 4 بهمن 1387 - 12:24
-3
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

الان مطمئنم رادان و گلزار ذوق مرگ شدن

ولي از شوخي بگذريم چرا بعضي از ما همش نيمه خالي ليوان

رو ميبينيم و محاسن بازيگرامون رو مخصوصا اونايي كه از شهرت

قابل توجهي برخوردارن نميبينيم .


جمعه 4 بهمن 1387 - 13:13
3
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

فروتن فقط همین

sany
جمعه 4 بهمن 1387 - 13:31
2
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

رضاكيانيان يكي ازبهترين بازيگران ماست

خيلي دوستش دارم و اميدوارم سالم و سلامت باشه و هميشه شاهد بازيهاي خوبش باشيم


جمعه 4 بهمن 1387 - 13:31
-3
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

محمد رضا گلزار سرمایه گرانقیمتی است...

پس شما به دنبال صیانت و حراست از آقای سرمایه بودید !!!( خب از اول بگید) ، به هر حال سایت سینمای ما رسالت بزرگی برعهده دارد.

دنیروی جاوید
جمعه 4 بهمن 1387 - 13:43
-56
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

حق با آقای کیانیان است رادان یک ستاره است روی دستش هم بازیگر در ایران نیست

در رابطه با بقیه هم کم و بیش درست گفتن

ولی اینکه ایشون اینجوری راجب دنیرو صحبت میکنن باید بدونن کلآ نه آقای کیانیان نه سینمای ایران هیچ وقت به دنیرو نخواهد رسید این طرز صحبت کردن راجب دنیرو درست نیست

این قیاس هم مثل قیاس بازی باران کوثری با تمام بازیگران زن ایرانی که یک قیاس غلط چون باران تمام دانش بازیگری رو داره ولی بقیه نه

دنیرو و پاچینو کلاس درس شما ها هستن نه اینکه خودتون باهاشون مقایسه کنید

اصلآ شبیه بهش نیستن

اگر اینجوری باشه منم شبیه رنه زگلرم

گروپ رسمی محمدرضا گلزار
جمعه 4 بهمن 1387 - 14:20
-5
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

سینمای ایران فقط و فقط با وجود رضا گلزار زنده است...

این نظر من نیست...

برای اینکه از این موضوع آگاه شوید میتوانید با مدیران سینماها تماس بگیرین و بپرسین که از وقتی که فیلمهای رضا اکران نشده چه بلاهایی به سر سینماها اومده...

امیدوارم رضا همیشه سالم و سلامت باشه...

و در آخر امیدوارم هرکس چشم دیدن رضای عزیز رو نداره کور شود...زنده باد تک سوپراستار سینما محمدرضا گلــزار...

"دوخواهر" بزودی در سینماهای کشور...

بردیا تاجبخش

بهمن ماه 87

www.Group-Golzar.blogfa.com


جمعه 4 بهمن 1387 - 14:52
-8
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

نمیدونم این عمو کیانیان چی داره که همه اینجور عاشقشن.من که دیوونه وار دوسش دارم.هنرمند تمام عیار.ستونه سینمای ایران.

فقط اونه که قدر استعدادهایی مثل بهرام جووووونو میدونه. بیصبرانه منتظره فیلمه معرکه و جدیدش با بهرام رادان هستیم.

ولی من برخلاف عمو کیانیان نه از گلزار خوشم میاد نه از بازیای مسخرش.واقعا آدم..................

بیخیال!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

chakame
جمعه 4 بهمن 1387 - 14:53
8
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

merc aghaye kiyaniyan ke enghad monsefane sohbat mikonid dar morede hame bazigaran khoosoosan dar morede golzar dorost goftid.merccc

سیما سنتوری
جمعه 4 بهمن 1387 - 15:21
-8
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

در مورد بهرام رادان که درست گفتند ولی از اقای کیانیان بعیده که گلزار رو سرمایه سینمای ایران بدونن

بیتا
جمعه 4 بهمن 1387 - 16:17
15
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

بیچاره سینمای ما که به نا بازیگری مثل گلزار احتیاج داره!!!

واقعا لیاقت مردم ما اینه؟؟؟ لابد...

امیر الیاس گلزار
جمعه 4 بهمن 1387 - 16:26
1
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

مهم ماندگاریست ، هوم ؟

علی
جمعه 4 بهمن 1387 - 17:39
0
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

بازیگران محبوب ( محمد رضا فروتن . امین حیایی . رضا عطاران . صابر ابر . حمید فرخ نژاد . پرویز پرستویی . ترانه علیدوستی . باران کوثری )


جمعه 4 بهمن 1387 - 18:34
2
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

فکر کنم عمو کیانیان شوخی کرده گفته گلزار سرمایست خواسته بخندونتمون.خنده دارم بود.

سندباد
جمعه 4 بهمن 1387 - 18:34
5
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

از اسطوره ی بازیگریه ایران انتظاره دیگه ای داشتیم........... محمد رضا گلزار؟ بهرام رادان؟ .............خجالت آوره که سینمایی با قدمت سینمای ایران به این طلخک ها نیاز دارد...شایدم تلخک.... لیاقته ما این است؟ لابد......نه......حتما" اگر جماعت دختر این نکبت چهره پرستی را به سینمایه ایران نمی آورد چه به روزگاره طلخکان......نه.....تلخکان می آمد؟ سیرک؟....هه...... متاسفام.....همین.......به خصوص برایه سایت بزرگ سینمای ما که دوستش میداریم.....چرا اینهمه سخنان جهت دار به نفع نابودگرانه سینمایمان؟......چرا؟.....حال تصمیم پس از بررسی با خودتان خواه منهکس کنید خواه نکنید حرفه دلی بود که گفتیم.......پیش به سوی سینمایی پاک برای ایرانه بزرگ....

pedram
جمعه 4 بهمن 1387 - 18:42
2
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

mer30 ostade bozorg...belakhare yeki inja peyda shod ke bedoone oghdeh sohbat kone....baraye hamine ke mundi va salha ham khahi mand...


جمعه 4 بهمن 1387 - 19:38
1
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

من شنیدم خانم علیدوستی هیچوقت به دانشگاه نرفتن و در هیچ زمینه ای تحصیلات اکادمیک ندارند با توجه به اینکه ایشون 25 سال دارن و در زمینه ی سینما هم کم کار هستن خیلی عجیب به نظر میرسه!!!!


جمعه 4 بهمن 1387 - 20:18
4
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

چقدرراحت دیگران رانقدمی کنیدایاخودتان راهمین طور راحت نقدمی کنید یک خورده منطقی فکر کنید ودر مورد انچه نقد می کنید کتاب و مطالعه بخوانید

فاطمه ج
جمعه 4 بهمن 1387 - 21:5
-1
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

خوشحالم که ترانه روز به روز بیشتر دیده میشه

ترانه نماینده نسل ماست و ه راحتی میتونه نقش دختری از متولدین 1355 تا 1365 رو ازی کنه .

دختران این نسل خیلی حرف برای گفتن دارن .

اگر چه هنوز کسی صداشونو اونطور که باید نشنیده ولی وجود کسانی در حد و اندازه ترانه میتونه حرفهای ما رو به گوش جامعه برسونه .

به نفعتونه که حرفامونو بشنوید چون بخواهی نخواهی نسل اینده زیر دست ما بزرگ میشه .


جمعه 4 بهمن 1387 - 21:19
0
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

heh gheyre mostaghim harfesho rajebe golzar zadea....ajab adamie khosham miad azash...

Bita
جمعه 4 بهمن 1387 - 21:26
2
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

من هر بار آقای کیانیان میبینم یاد ضرب المثل معروف می‌‌افتم که میگه " درخت هر چی‌ پر بارتر افتاده تر."

Elmira
جمعه 4 بهمن 1387 - 23:17
0
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

bale , hagh ba kianiane

vaghean sarmayeye cinemaye emrooze mast

ama kiye ke ghadresho bedone

delam misooze va afsoos mikhooram vaghti mibinam mardoome ma ba hoonarmandaneshoon che mikonan

badam vaghti mizaran az in mamlekat farar mikonan ange adam foroshi o vatan foroshi behesh mizanan

vaghean baraye khoodam mootasefam ke ye hamchin mardoomi dar mamlekatam zendegi mikonan

vali behetoon toosiye mikonam khoodetoon ro taghiir bedin

in joor pish bere marge iran o irani dar kamine

chashmha ra bayad shoost, joore digar bayad did

ساحره
شنبه 5 بهمن 1387 - 0:11
-2
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

درموردرادان وفروتن موافقم ولی ازاقای کیانیان تعجب میکنم که گلزاررو سرمایه سینمای ما میدونند!من که هچوقت وقتم رو برای فیلمهای گلزارتلف نمیکنم!


شنبه 5 بهمن 1387 - 0:18
9
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

گلزار همیشه بهترینه همه دوسش دارن همه

علی
شنبه 5 بهمن 1387 - 0:19
0
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

چقدر حسادت به گلزار زیاده بوتیکو اتش بسو یادتون نره


شنبه 5 بهمن 1387 - 0:33
3
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

اینم ی چیزی میگه ها رضا گلزار که الان 5 ماه فیلمی بازی نکرده و هیچ فیلمی ازش اکران نشده کجا تند تند بازی می کنه؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!الان بازیگرای دیگه که فیلماشون دو قرون هم نمیفروشه مثل رادان و غیره همش دارن فیلم بازی میکنن ترکوندن حالا فیلماشون که اکران میشه ی قرون هم نمی فروشه مردم مگه بیکارن برای بعضیا برن سینما

کیانا
شنبه 5 بهمن 1387 - 0:44
10
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

رضا گلزار عزیز دلم برات ی ذره شده خیلی دوست دارم منتظر برگشتت به سینما هستم دلم میخواد دوباره روی پرده سینما ببینمت همیشه بهترین هستی همیشه

رهگذر ناشناس
شنبه 5 بهمن 1387 - 1:29
95
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

اون عزیزانی که احیاناً احساس می کنن با وجود گلزار توی سینما ، هنرمندان مورد علاقه خودشون امکان ظهور و کشف شدن رو پیدا نمی کنن ، بهتره بدونن که اگر اون شخص یا اشخاص مورد علاقه شون واقعاً چیزی در چنته داشته باشن حتما مطرح می شن . هیچ کس هم نمی تونه جای کس دیگه رو بگیره . مطمئن باشین . اگر هم احتمالاً تا امروز نتونستن برای خودشون جایگاهی دست و پا کنن ، گناه از گلزار نیست ، به جای اینکه رضا گلزار رو متهم کنین و کارهاش رو با خصومت تحلیل کنین ، شاید بد نباشه که روی ایراد کار و ضعف های اون هنرمندان ، تمرکر کنین . به قول معروف چشمه باید خودش بجوشه .

ارامش
شنبه 5 بهمن 1387 - 1:40
0
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

فقط راجع به بهرام رادان گل درست گفته بود همین

نوشین
شنبه 5 بهمن 1387 - 4:24
1
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

ولی همه این بازیگران سرمایه سینمای ایرانن هر کدوم به نوعی...مثلا بهرام رادان نظیر نداره...

شیرین
شنبه 5 بهمن 1387 - 10:16
1
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

رضا کیانیان یکی از بهترین بازیگرای ماست و نظرش در ومورد ترانه و رادان و فروتن کاملا درسته!ولی این که گلزار سرمایه سینمای ماست یه شوخی به نظر میرسه!احتمالا جناب کیانیان قصد مزاح داشتن!!!

لعیا
شنبه 5 بهمن 1387 - 11:10
0
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

خوب بله...

براي فروش فيلماي اب دوغي سرمايس!!!!!!!

بازيگري كه بلد نيس....واسه هميشه تو سينماي گيشه موندگاره

كيانيان عزيز متاسفم...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

و متاسفم بابت اينكه سينماي ما اينقد خبراي دربيت ميذاره....

و متاسفم که نمیتونم بعضی واقعیتها رو بﮔم ﭼﻮن تایید نمیشه....

بهتره تخته كنين درشو...

این گروپ رسمی گلزارم که....بی خیال....

امیر قادری ببینم این دفه نظرمو تایید میکنی یانه....

آزاد
شنبه 5 بهمن 1387 - 11:53
0
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

گرچه رضا کیانیان را فوق العاده دوست دارم ولی در مورد رادان باید گفت ایشان به جز دو بازی خوب و متفاوت(گیلانه و سنتوری)بازی خاصی که از معدل بازی های دیگرش بیشتر باشد ندارد.بقیه بازی های ایشان همگی در یک سطح هستند.جدیدا هم که بازی های خوبی ارایه نداده مثلا در 4انگشتی و کنعان.امیدوارم باز هم شاهد بازی های فوق العاده ایشان باشیم.

محمد juve
شنبه 5 بهمن 1387 - 12:10
0
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

بهرام رادان خیلی غول تر از این حرفاست وکلاس دیگه ای داره لطفا با این گلزاره مقایسه نکنید

ولی ترانه هم کارش حرف نداره مخصوصا در کنعان که با بهرام بودن امسال هم دوباره در تردید با همن.


شنبه 5 بهمن 1387 - 13:8
0
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

حالا کی گفته که شما در سطح دنیرو هستید رضا جان.

ghazaleh
شنبه 5 بهمن 1387 - 14:56
-1
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

در مورد همش موافقم.طرفدار هیچ کدومم نیستم.ولی میدونم بهرام رادان ثابت کرد بازیگر خوبیه و چهره ی خوبیم داره.گلزار فقط دومی رو ثابت کرد که امیدوارم یه روزی به خودش بیاد تا دیر نشده.ترانم واقعا نشون میده که خواستن توانسته.فروتنم انتخابای غلط زیادداشته ولی محبوبه.


شنبه 5 بهمن 1387 - 16:22
0
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

پس فروش فیلمهای گلزار خواب و خیال است

سر خود را مانند کبک در برف نکنید

چرا فیلمهای عزیزانی که به قول شما هنرمند هستند در سالن های خالی به نمایش در می آید . و فروش یا استقبالی نمی شود .

negin-behdad
شنبه 5 بهمن 1387 - 18:14
-2
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

na golzar na radan na forotan faghat HAMED EHDAD

نسيم
شنبه 5 بهمن 1387 - 19:26
0
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

سينماي ما قبل از اينكه به بازيگر خوش قيافه نياز داشته باشد به فيلمنامه خوب نياز دارد كه متآ سفانه اصلا به اين مورد توجه نميشود

بهرام رادان و محمد رضا فروتن از آن نوع بازيگراني هستند كه كار را خوب بلدن ولي از نظر من گلزار فقط بر پايه چهره به سينما آمده به همين دليل به قول استاد كيانيان اگر زياد از آن استفاده شود ديگر جذابيت اوليه را ندارد

vahid
شنبه 5 بهمن 1387 - 22:1
0
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

بابا ما که با بازیگر خوش تیپ و پولساز مخالف نیستیم.ولی اخه یه ذره خوبم بازی کنه بد نیست.به قول دوستمون گند زده تو هنر بازیگری!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aty
يکشنبه 6 بهمن 1387 - 2:7
2
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

وای ددم !!! چه حرفا گلزار با اون فیلمای در ÷یت و در حد بی بی ش سرمایه ی سینمای ماست !!! از رضا کیانیان بعید بود همچین حرفی زده باشند .حتما اشتباه شده. ولی در زمینه ی صحبتشون راجب ترانه و بهرام رادان با ایشون موافقم (فوق العاده هستند)

لورا
يکشنبه 6 بهمن 1387 - 4:2
2
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

مرسی اقای کیانیان...من که خیلی از ایشون خوشم میاد واقعا کارشوون حرف نداره!

راجب اقای گلزار هم جدا راست گفتین.و اقعا امیدواریم که ایشون هم چنان برای فیلم های زیبای سینمامون ماندگار بمانند.

hm
يکشنبه 6 بهمن 1387 - 10:19
0
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

az agaye kianian mamnoonam.ba hefze ehteram bazigaran & bedon mozeegiri va did behtar nazareshoon ro goftand.kheili khobe ke adamha bedon kochak kardan va kharab kardan digaran betonan harf bezanan.

فریده
يکشنبه 6 بهمن 1387 - 11:57
1
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

بازیگر فقط آقای محمد رضا فروتن با بازی بینظیر و دوست

داشتنی اش

مهرزاد
يکشنبه 6 بهمن 1387 - 12:2
1
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

آقای کیانیان نظر شما در مورد بازیگر و ستاره سینمای ایران

آقای فروتن همین چند جمله مختصر و کوتاه بود ؟

media
يکشنبه 6 بهمن 1387 - 15:49
1
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

((behtar az forotan digeh to donya nist makhsosan to zane2))


يکشنبه 6 بهمن 1387 - 15:59
0
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

آقای قادری نوش جان! راهش را خوب پیدا کردید. هم شما هم آقای گلزار.

کی به کیه!

المیرا
يکشنبه 6 بهمن 1387 - 16:43
-1
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

ایمان دارم رضا گلزار صنعت سینما رو میچرخونه الان سینمارو نگاه کنید واقعا تعطیل شده هیچ کس نمیره سینما !!به نظرم باید برگرده وگرنه هیچی به هیچی .رادانم بازیش خوبه ولی چه فایده وقتی کسی نمیره فیلمشو ببینه فایده ای نداره برای خودش خوب بازی میکنه اره!!!؟؟؟

دختر ایرونی
يکشنبه 6 بهمن 1387 - 17:44
5
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

اقای کیانیان شما معرکه هستین راستش من یکی از کسانی بودم که همیشه میگفتم شما شبیه دنیرو هستین اتفاقا به خاطر همون خال! ولی حالا که دوست ندارین به روی چشم دیگه نمیگم شما برای ما و سینمای ما از دنیرو خیلی هم بهترین

نظراتتون رو خوندم باهاتون موافقم کسی از شما انتظار نداره که از گلزار ایراد بگیرین اما انتقاد ظریفتون خیلی هوشمندانه

کارگردانها باید از سرمایه ها درست استفاده کنن ولی من همیشه فکر میکردم انسان موجودی صاحب اختیاره پس خراب شدن گلزار

فقط تقصیر خودشه واقعا کارگردانای ما برای فروش فیلماشون مجبورن به هر راهی متوسل بشن چه میشه کرد...

خدا شما رو برای سینمای ما حفظ کنه

ارین
دوشنبه 7 بهمن 1387 - 10:15
-1
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

بهرام بهترین است.حتی بهتر از گلشیفته هم که رفت .اگر مجالی داده شود بهترین هم می ماند.

و در مورد گلزار فقط می توان خرده گرفت وقتی نام مقدس بازیگر را با اسم او می

امیزیم.در واقع هدف کوچک کردن او نیست.هدف کوچک شمردن نگاه گلزار به سینمایی است که فردین ها-انتضامی

ها-خیرابادی ها-کشاورزها-شکیبایی ها زندگی وعشق وعمر خود را صرف کردند.نه مثل گلزار به صرف گیشه و دستمزدهای کلان.بلکه برای عشق به وطن و مردم


دوشنبه 7 بهمن 1387 - 10:33
2
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

گلزار با زیاد فیلم بازی کردن حروم نمیشه

با فیلم ضعیف بازی کردن حروم میشه

که البته تقصیر خودشم نیست

تقصیر کارگردانها و تهیه کننده هاست.

the world is mine
دوشنبه 7 بهمن 1387 - 16:42
0
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

چه جالب آقای قادری این همه زحمت میکشن که سینما رو بشناسونن به شما

اونوقت تا اسم گلزار میاد خانم پا میشن میان قربون صدقه برن

این کارا دیگه دوره اش تموم شده مغرتون رشد بدید

ببینید کی خوب بازی میکنه دنبال سینمای بهبود یافته ایران برید

آیا واقعآ اون شخصی که زده بوتیک یادمون نره

تاکسی درایور دنیرو رو ندیده!!!???

که وقتی میان حرفهای کیانیان مغرور دنیرو هم سطح اون شده !!!

سکوت میکنید

(خجالت بکشید فقط گلزار فقط رادان!!!!!!!!!!!)

من بهتون اطمینان میدم شما رو اگر ببینند محل نمیدن

نقد میکنید یا دنبال شوهر میگردید

حالمون بهم خورد نزدیکه جشنواره

آقای کیانیان شما باید خوشحال باشی اگر یک نفر از روی حماقت گفته شبیه دنیرویی.

برو بچس سینما
دوشنبه 7 بهمن 1387 - 21:11
-2
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

عجب اعتماد به نفسی خیلی با حالی آقای کیانیان... بد جوری زدی تو پره این دنیرو پدر مرده!!! ولی بازم دوستت داریم

آخ جون باز حرف گلزار شد الان طرفداراش و مخالفاش همدیگه رو تیکه ÷اره می کنن ولی خدایی طرفداراش این بینوا رو نابود کردن خدا به دادش برسه

شافی
دوشنبه 7 بهمن 1387 - 21:31
24
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

آقای کیانیان عزیز واقعا در چند جمله اصل مطلب را ادا کردین.

استاد من،بازی شما در خانه ای روی آب شاهکار بود.

در مورد محمد رضا گلزار، به دلیل نامعلومی مدتیه سالنهای سینما فیلمی از ایشون به خود ندیدن

گلزار عزیز در بوتیک عالی بازی کرد و بوتیک یکی از فیلمهای پر فروش بود.

پس نیازی به فیلم مبتذل نیست فقط کافیه تهیه کننده ها وکارگردان ها با سناریوی خوب سراغ" سرمایه سینمای ما"

برن.گلزار عزیز ما منتظریم

yas
سه‌شنبه 8 بهمن 1387 - 0:3
0
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

فقط بهرام رادان همین !!!!!!!!


سه‌شنبه 8 بهمن 1387 - 11:9
-1
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

بیچاره ملتی که قهرمان نداشت!!!!!

بدا به حال سینمایی که گلزار را سرمایه خود میداند!!!

و چه دردناک سینما دوستانی که به خاطر او به سینما میروند!

احسان صباغی
سه‌شنبه 8 بهمن 1387 - 11:29
2
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

شبه طنز یا شبه تراژدی:

سلام و درود به آقای کیانیان

بالاخره یکی پیدا شد و از زیبایی چهره نهراسید . و دوام خود را در حذف زیبایی ( در اینجا زیبایی چهره) ندید . و با هزار دلیل و توجیه فرهنگی و غیر فرهنگی فریاد به حذف زیبایی نداد.

بعضی از سخنان دوستان در باره هنرمندان زیبا شبیه کسانی است که در کنار خیابان با ریختن اسید بر روی زیبا رویان خیال خود را برای همیشه راحت میکنند:)


سه‌شنبه 8 بهمن 1387 - 13:19
0
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

راجع به سینمای ایران خوب هر کسی می تونه یه نظری داشته باشه ، آقای کیانیانم نظر خودشون و دادن که خوب محترمم هست ولی دلیل نمیشه که درست باشه چون آقای کیانیان هستن و ...

ولی در مورد رابرت دنیرو باید بگم که نمی دونم آدما این همه اعتماد به نفس و از کجا میارن و چجوری به اینجا میرسن . شما باید افتخار کنی که می گن شبیه دنیرو هستی و اگه افتخار نمی کنی حد اقلش اینه که جایگاه اون آدم و در بازیگری ببینی و خودتم ببینی . به نظرم از یک آدم بالغی مثل شما که فکر می کنم به هر حال بیشتر از عامه مردم یه چیزهایی رو می دونن بعیده که خودتون و با دنیرو قیاس کنین . شاید بهتر بود به جای جمله ((بازی من هیچ ربطی به بازی رابرت دنیرو نداره)) می گفتین: ولی در بازیگری آقای دنیرو کجا و من کجا یا این جمله: کاش من هم بتونم روزی به جایگاه ایشون در بازیگری برسم.

به نظرتون بهتر نبود؟

آخه شما که از خداتونه شما رو به دنیرو نسبت بدن پس این ... چیه؟

کاش آدما گذشته خودشونو فراموش نکنن و تا به جایی می رسن دچار خود شیفتگی نشن .

نادیا
سه‌شنبه 8 بهمن 1387 - 13:57
5
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

آره رادان ستارس ولی ستاره ای که فقط برای خودش میدرخشه مردم که نمبینن ولی گلزار سوپر استاره برای همه میدرخشه از همه برتره همه جا رو روشن میکنه هیچ ستاره ای به بزرگی او نیست .تا وقتی سوپر استار نیست روشنایی هم نیست

سارا
چهارشنبه 9 بهمن 1387 - 21:29
-1
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

این که شد همش تعریف؟؟؟ در مورد گلزار اصلا باهاشون موافق نیستم...

عجیب بود...

سارا
پنجشنبه 10 بهمن 1387 - 0:8
19
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

اینایی که اینجا کامنت میزارن و طرفداری رادانو میکنن چرا موقع اکران فیلماش نمیرن سینما که انقدر داغونو ضایع نفروشه خداییش فروش فیلماش کر کر خندس آخه به رادان که نمیگن استار

شیوا
پنجشنبه 10 بهمن 1387 - 0:9
1
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

www.groupgolzar.blogfa.com

فقط گلزار

مسعود منتظری
پنجشنبه 10 بهمن 1387 - 12:17
1
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

خوشم اومد بالاخره یکی پیدا شد از این زبون بسته ها تعریف کنه ولی من واقعا این بچه ها رو عاشقانه دوست دارم


پنجشنبه 10 بهمن 1387 - 17:46
1
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

در مورد گلزار و رادان موافق نیستم. دو تا چشم رنگی سوسول که بخاطر چهره وارد سینما شده اند و به نظرم خیلی زشتند!!

منصوره
پنجشنبه 10 بهمن 1387 - 22:24
-1
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

اقاي كيانيان يكي از بهترين هاي سينماي ايران هستند.كسي كه تا راجع به قضيه اي اكاهي كافي نداشته باشند صحبتي نمي كنند

به اميد موفقيت روزافزون تمام كساني كه در عرصه هنر و فرهنك كشور تلاش مي كنندز

آيلين
پنجشنبه 17 بهمن 1387 - 17:12
-1
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

چرا اين قدر از روي قصد و قرض حرف ميزنين؟ مگه گلزار چه بدي به شما كرده كه اين جوري راجع به اش جبهه ميگيرين؟

تا اون موقع كه كيانيان ميگفت سوپراستارها بازيگراي تك نقشن، همه ميگفتن كيانيان راست ميگه. گلزار بازيگري بلد نيست و از اين حرفا.

حالا كه داره ازش تعريف ميكنه ميگيد چرا اين حرفو زده؟

تو همه جاي دنيا به ستاره هاي سينماشون افتخار ميكنن اما شما اونا رو سركوب مي كنيد.

خلاصه اينكه دست از اين كارا بردارين.

آيلين
پنجشنبه 17 بهمن 1387 - 17:28
0
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

با نظر احسان صباغي موافقم.

شهرام
يکشنبه 11 اسفند 1387 - 16:7
-1
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

چاکر اقا رضا گلزار استقلالی دو اتیشه حرف این اهالی بی فکرو

که ارزش گلی مثل شما رو نمی دونند رو بی خیال شو

مریم
پنجشنبه 12 شهريور 1388 - 14:1
1
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

اقای رضاکیانیان گلزارفقط قیافه داره واصلا خوب بازی نمیکنه

حرفتون درمورد گزار رو قبول ندارم که گلزارسرمایه ی سینماست

ولی رادان وفروتن حرف ندارن

فريد اميني
سه‌شنبه 17 شهريور 1388 - 18:10
-1
موافقم مخالفم
 
رضا گلزار سرمایه این سینماست و همیشه به گلزار احتیاج داریم

با سلام خدمت استاد كيانيان والا با تمام احترامي كه براي شما دارم و شما رو بازيگر محبوب خودم ميدونم بايد بگم اين جور كه شما نظر ميدين پس منم كه بازيگر نيستم خوبم و بيام بازيگر شم .اين جور كه شما ميگين همه خوب ميشن.نه استاد اين نقد بازيگرا نيست .من فكر ميكنم شما كه تجربه دارين و همه قبولتون دارن بايد مشكلات اين بازيگرارو بهشون بگين نه به خاطر جنگ روانيه روزنامه ها و بزرگنمايي مسايل كوچك و ايجاد محيط براي تفرقه اندازي در بين هنرمندان محافظه كارانه برخود كنيد .استاد عزيز كسي به نقد شما خرده نميگيره چون شما بي نظير هستين.

mahyar
دوشنبه 16 آذر 1388 - 19:59
0
موافقم مخالفم
 
ashnayi

hame dokhtara migan age bazigar bodam tarafdaram bishtar az golzaro baghiye bod . har chan man khosham nemiyad bazigar sham (hargelaniy)bay

مجتبی
شنبه 26 دي 1388 - 3:25
0
موافقم مخالفم
 

سلام به همه.با یک نظر اجمالی به نظرات می شه فهمید چقدر طرفدارهای آقای گلزار زیاده!!!. گلزار اول توی گروه آرین گیتار میزد. جسارتا اومد تا معروف بشه. خوب بر و رو هم داره!.اما من از نگاه یک بیننده بازی هاشو فاقد ارزش هنری می دونم(البته به غیر از بوتیک).اما رادان... رادان هم اتفاقا به خاطر قیافش اومد!

اما.... یک فرق کوچیک داره! خوب خودشو پیدا کرد.تا جایی که برای سنتوری 30 مرغ گرفت! خوب اگر هم یک کم تیزبین باشیم می فهمیم که منظور هنرمند بزرگ سینما آقای کیانیان از سرمایه چی بوده! از مونث های گرامی هم(البته نه همشون) خواهش می کنم انقدر احساسی نظر ندهند. (برداشت آزاد است)

Aye
جمعه 16 بهمن 1388 - 14:3
0
موافقم مخالفم
 
گفتگو

سلام به استاد عزيز .از نظرات صادقانتون ممنون استفاده كردم ولي با همش موافق نيستم ولي با اينكه شما رو با دنيرو مقايسه ميكنن كاملا مخالفم چون به نظر من شما از دنيرو بهترين اگه شما جايگاه دنيرو رو داشتيد مطمئنا افسانه اي ميشديد(بي اغراق)

شما نگاه كنيد دنيرو خيلي از نقشهاشو يك بعدي بازي ميكنه

تازه همين فيلم هاي متوسط رو كلي تو بوق وكرنا ميكنن و تو چند هزار سينما نمايش ميدن كه بگن هاليوود وبازيگراش بزرگن ...

بگذريم اگه افتخار بين ادرس ايميلتون رو ميخاستم تا راجع به عكاسي چند تا سوال ازتون بپرسم .منتظرم Aye

در ضمن براي تمامي نظرات دوستان عزيز احترام قائلم

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       





             

استفاده از مطالب و عكس هاي سايت سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سایت سینمای ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت پويشگران اطلاع رساني تهران ما  است.

مجموعه سايت هاي ما : سينماي ما ، موسيقي ما، تئاترما ، دانش ما، خانواده ما ، تهران ما ، مشهد ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Powered by Tehranema Co. | Copyright 2005-2009, cinemaema.com
Page created in 0.908462047577 seconds.