اخبــار فـوری
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

«بهترین پیشنهاد» چندمین همکاری انیو موریکونه، آهنگساز بزرگ سینما با تورناتوره است که پیش از این کارهای موفقی مانند «مالنا» با هم انجام داده بودند...

کامینگ سون هر هفته در سینمای ما
با فیلم‌های موفقی که در راهند، آشنا شوید
سینمای ما-صوفیا نصرالهی: قرار است اول هر هفته برایتان درباره فیلم‌های مهمی که به زودی اکران می‌شود، بنویسیم. همان کامینگ سونی که در نشریات و سایت‌های خارجی مرسوم است...
سینمای ما-صوفیا نصرالهی: در دور جدید سایت سینمای ما قرار است اول هر هفته برایتان درباره فیلم‌های مهمی که به زودی اکران می‌شود، بنویسیم. همان کامینگ سونی که در نشریات و سایت‌های خارجی مرسوم است. علاوه بر پرفروش‌های اکران هر هفته جهان و برخی فیلم‌ها که در راهنمای فیلم نقد و بررسی می‌شوند، در کامینگ سون می‌توانید اطلاعاتی درباره فیلم‌های مهمی که اکران می‌شوند، به دست بیاورید. کامینگ سون این هفته البته به خاطر تعطیلات و اینکه فصل اکران فیلم‌های خوب اسکاری با نمایش «گرگ وال استریت» و «حقه بازی آمریکایی» گذشته است، بیشتر فیلم‌های عامه‌پسندی هستند که به نمایش در می‌آیند و قطعا در گیشه موفق‌تر از جدول منتقدان خواهند بود.
(از آنجا که این فیلم‌ها هنوز به نمایش درنیامده‌اند ممکن است اطلاعات مربوط به برخی از آنها ناقص باشد که به تدریج و در طول اکران آنها را کامل خواهیم کرد.)

فعالیت‌های فراطبیعی:نشان شده‌ها Paranormal Activity: The Marked Ones

پنجمین قسمت از سری فیلم‌های «فعالیت‌های فرا طبیعی» از روز سوم ژانویه روی پرده سینماهای جهان می‌رود.
ژانر: تریلر وحشت
کارگردان: کریستوفر لندون
بازیگران: اندرو جاکوبز، ریچارد کابرال و مولی افریم.
مدت زمان: 84 دقیقه
خلاصه داستان: بعد از اینکه جسی(با بازی جاکوبز)، نشانه‌دار می‌شود شروع به تعقیب نیروهای اسرارآمیز می‌کند. در حالی که خانواده و دوستان جسی در تلاشند جان او را نجات دهند.
امتیاز در آی.ام.دی.بی: 5/5 ز 10
هشدار: صحنه‌های خشن و گاهی دیالوگ‌های زننده دارد.
نظر کاربران imdb:
- این تاریک‌ترین و آزاردهنده‌ترین قسمت از سری فیلم‌های «فعالیت‌های فراطبیعی» است. نیم ساعت اول فیلم تمام حرکات قهرمانان با یک نوع شوخ‌طبعی همراه است که فیلم را شبیه یک کمدی می‌کند. در بقیه لحظات فیلم هم این حالت کمیک جریان دارد.
-بیایید با حقیقت روبه‌رو شویم. حقوق ساخت سری فیلم‌های «فعالیت‌های فراطبیعی» یکی از بدترین امتیازاتی است که تاکنون داده شده. همه قسمت‌های بعدی بخاطر موفقیت میلیارد دلاری قسمت اول ساخته شده‌اند و این قسمت آخر از همه بدتر است.

بهترین پیشنهاد  Best Offer

ژانر: درام جنایی-رمانتیک
کارگردان: جوزپه تورناتوره
بازیگران: جئوفری راش و جیم استرجس
مدت زمان: 131 دقیقه
خلاصه داستان: یک استاد که مسئولیت حراجی‌های بزرگ را برعهده دارد، در جریان به حراج گذاشتن وسایل یک خانه بزرگ با وارث تنهای آن خانه دچار درگیری می‌شود.
بودجه تولید: 13 میلیون و 500 هزار دلار
امتیاز در آب.ام.دی.بی: 7/8 از 10
امتیاز در متاکریتیک: 34 از 100
نکته جالب: این چندمین همکاری انیو موریکونه، آهنگساز بزرگ سینما با تورناتوره است که پیش از این کارهای موفقی مانند «مالنا» با هم انجام داده بودند.
نظر منتقدان:
دبورا یانگ از هالیوود ریپورتر(60 امتیاز): گرچه این فیلم به کمی روشنی، لحظه‌ای از شوخ‌طبعی و یک چشمک به مخاطبانش نیاز دارد، این داستان پریان زیاده از حد جدی و مرده بنظر می‌رسد. فیلم درباره یک زن جوان اسرارآمیز است(و شبح یک مرد مکانیکی که انگار مستقیم از فیلم «هوگو» بیرون آمده است) و فقط بخاطر بازی احساس برانگیز جئوفری راش که هیچ‌وقت خسته‌کننده نمی‌شود، باید آن را دید.
جسیکا کیانگ از پلی‌لیست(25 امتیاز): فیلم تورناتوره به طرز عجیبی در ساختارش دمده و کهنه است. نیاز به یک دروازه طلایی از مهندسی دارد که به سطحی از تعلیق که نیاز است، دست پیدا کند تا بتوان از آن لذت برد.

داخلی. کلوب چرمی.  Interior. Leather Bar.

ژانر: درام
کارگردان: جیمز فرانکو و تراویس ماتیوز
بازیگران: جیمز فرانکو، کریستین پاتریک و وال لورن
مدت زمان: 60 دقیقه
خلاصه داستان: جیمز فرانکو و تراویس ماتیوز فیلمسازانی هستند که 40 دقیقه اول فیلم (cruising) ویلیام فریدکین را بازسازی می‌کنند تا از آن به عنوان نقطه شروع کنار رفتن مرزها و کشف آزادی یاد کنند.
امتیاز در آی.ام.دی.بی: 6/1 از 10
امتیاز در متاکریتیک: 40 از 100
نظر منتقدان:
اریک کوهن از ایندی وایر (75 امتیاز):
فیلم با مطرح کردن موضوعاتی مخاطبش را به مباحثه اندیشمندانه تشویه می‌کند. اما پرسش‌های زیادی را بی پاسخ باقی می‌گذارد.
پیتر دبروگ از ورایتی(20 امتیاز): بخشی از فیلم موثق و قابل اعتماد است و بخش دیگرش فیلمنامه پشت صحنه است اما فیلم هرگز به هدف ستاره کنجکاوش در شکستن تابوها نمی‌رسد.
منبع: سینمای ما
به روز شده در تاریخ: پنجشنبه 12 دي 1392 ساعت 18:56:43

تمـــــــــاشــــاخــــانـه

جوایز کسب شده توسط سینمای ما
جوایز کسب شده توسط سینمای ما