اخبــار فـوری
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

«خط ویژه» ساخته مصطفی کیائی از جمله فیلم‌های حاضر در اکران نوروزی۹۳ از دو هفته زود‌تر در تاریخ ۱۴ اسفندماه روی پرده بسیاری از سینماهای تهران می‌رود

هنوز کنار‌ه‌گیری «آرایش غلیظ» از اکران نوروزی قطعی نیست
اکران عمومی چهار فیلم در نوروز 93 قطعی شده است
*** با اعلام ادامه اکران عمومی معراجی ها که از اوایل اسفند شروع شده، اکران عمومی چهار فیلم در نوروز 93 قطعی شده است. قرارداد نمایش عمومی فیلمهای سینمایی ...

*** با اعلام ادامه اکران عمومی معراجی ها که از اوایل اسفند شروع شده، اکران عمومی چهار فیلم در نوروز 93 قطعی شده است. قرارداد نمایش عمومی فیلم سینمایی «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا در گروه سینما آزادی و از تاریخ ۲۱ اسفند بسته شد.

اکران فیلم سینمایی «خط ویژه» ساخته مصطفی کیائی از جمله فیلم‌های حاضر در اکران نوروزی۹۳ از دو هفته زود‌تر در تاریخ ۱۴ اسفندماه روی پرده از سینماهای تهران می‌رود. پخش «خط ویژه» توسط هدایت فیلم و بدون تغییر در نسخه جشنواره‌ای آن، به سرگروهی سینماآفریقا انجام می‌شود.

همچنین فیلم سینمایی «طبقه حساس» ساخته کمال تبریزی که نمایشش در سبد اکران نوروز۹۳ قطعی شده از ۲۱ اسفندماه به سرگروهی سینما استقلال روی پرده می‌رود.
اکران این فیلم بدون ممیزی و با‌‌ همان نسخه رونمایی شده در جشنواره فیلم فجر، خواهد بود»، «طبقه حساس» توسط شرکت پخش فیلمسازان مولود در ۶۰ سینما اکران خواهد شد.

بر اساس این گزارش، سعید سعدی هم درباره آخرین وضعیت نمایش فیلم «آرایش غلیظ» که یکی از گزینه‌های اکران نوروز بود، بیان کرد: با توجه به شرایط فعلی، فکر نمی‌کنم بتوانیم این فیلم را در نوروز نمایش دهیم. همه فیلم‌های پرفروش در نوروز اکران می‌شوند و با سینماها هم قراردادها بسته شده است. در این بین تنها گروه سینمای «فرهنگ» باقی مانده است که با این یک سینما نمی‌توان فیلم را در شرایط مناسب نمایش داد.

با این حال هنوز کنار‌ه‌گیری «آرایش غلیظ» از اکران نوروزی قطعی نیست.

منبع:
به روز شده در تاریخ: يكشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 2:37:08

تمـــــــــاشــــاخــــانـه

جوایز کسب شده توسط سینمای ما
جوایز کسب شده توسط سینمای ما