اخبــار فـوری
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

حتی کسانی که مخالف «آشغال‌های دوست داشتنی» هستند، اگر انصاف داشته باشند نمی‌توانند منکر نرم خویی آن شوند

تمجيد كيانوش عياري از فيلمي كه بلاتكليف است + وضعيت اكران عمومي«خانه پدري» و حواشي حضور در هيات داوران فجر 32
واژه خوب برای آن کم است، «آشغال‌های دوست داشتنی» فوق‌العاده بود
سينماي ما- كيانوش عياري درباره فيلم «آشغال‌های دوست داشتنی»، وضعيت اكران عمومي «خانه پدري» و حواشي حضورش در هيات داوران جشنواره فجر 32 و ماجراي حذف جوايز «عصبانی نیستم» توضيح داد: ...
*** کیانوش عیاری با ابراز تاسف از اینکه امکان نمایش فیلم «آشغال‌های دوست داشتنی» در جشنواره‌ی فیلم فجر فراهم نشد‌، گفت: آنچه از این فیلم عاید ما می‌شود، نوعی آشتی و نرم خویی است.

کارگردان فیلم «خانه پدری» با اشاره به اینکه فیلم «آشغال‌های دوست داشتنی» به کارگردانی محسن امیریوسفی را دیده،گفت: این فیلم خوب نبود! چون واژه خوب برای آن کم است، «آشغال‌های دوست داشتنی» فوق‌العاده بود. وی اظهار کرد: خیلی ناراحت کننده است که این فیلم دیده نشد، چون اگرچه ممکن است مسائلی در آن وجود داشته باشد اما آنچه در نهایت از این فیلم عاید ما می‌شود یک جور آشتی و نرم خویی است.

عیاری ادامه داد: امیدوارم شرایط اکران عمومی این فیلم مهیا شود، چون بهتر است این فیلم دیده شود و حتی کسانی که مخالف «آشغال‌های دوست داشتنی» هستند، اگر انصاف داشته باشند نمی‌توانند منکر نرم خویی آن شوند. او درباره فیلم خودش «خانه پدری» هم توضیح داد: پخش «خانه پدری» به «هدایت فیلم» سپرده شده و امیدوارم بتوانیم پروانه نمایش بگیریم و این فیلم را اکران عمومی کنیم.

داور جشنواره‌ فیلم فجر با اشاره به برخی حواشی داوری تاکید کرد: به هیات داوران جشنواره فجر توصیه‌ای در بخش اهدای جوایز نشد و البته اگر هم می‌شد پذیرفته نمی‌شد چون داوران آدم‌های باشرفی بودند. ضمن اینکه «عصبانی نیستم» هم به خواست خود کارگردان از داوری حذف شد. کیانوش عیاری اظهار امیدواری کرد که پس از نوروز در سال آینده بتواند فیلم جدیدی بسازد‌.
منبع: isna
به روز شده در تاریخ: چهارشنبه 07 اسفند 1392 ساعت 19:34:53

تمـــــــــاشــــاخــــانـه

جوایز کسب شده توسط سینمای ما
جوایز کسب شده توسط سینمای ما