اخبــار فـوری
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

فیلم «ماهی و گربه» به دلیل حضور در جشنواره‌های خارجی موفق به حضور در بخش اصلی جشنواره نشد و در بخش «نوعی تجربه» به نمایش درمی‌آید.

اهالي رسانه با امضاي نامه از دبير جشنواره درخواست كردند
لطفاً «ماهی و گربه» را در سالن اصلي برج ميلاد نمايش دهيد + تصويرِ نامه و امضاها
سينماي ما- جمعی از اهالی رسانه با امضای نامه‌ای خواهان نمایش فیلم «ماهی و گربه» شهرام مکری در سالن اصلی کاخ جشنواره‌ی فیلم فجر شدند. در این نامه که به امضای تعداد زیادی ..
*** جمعی از اهالی رسانه با امضای نامه‌ای خواهان نمایش فیلم «ماهی و گربه» ساخته شهرام مکری در سالن اصلی کاخ جشنواره‌ی فیلم فجر شدند. در این نامه که به امضای تعداد زیادی از خبرنگاران و اهالی رسانه و منتقدان و فيلمسازان مطرح رسیده  و در اختیار ابراهیم داروغه‌زاده مدیر کاخ جشنواره و قائم مقام دبیر قرار گرفته، امضاءکنندگان خواهان نمایش این فیلم که قرار است روز یکشنبه 20 بهمن‌ماه در سالن شماره 4 برج میلاد به نمایش درآید، در سالن اصلی شدند.
 
فیلم «ماهی و گربه» به دلیل حضور در جشنواره‌های خارجی موفق به حضور در بخش اصلی جشنواره نشد و در بخش «نوعی تجربه» به نمایش درمی‌آید. اما با توجه به حضور فيلم در بخش بين الملل و شرايط مشابه اش با دو فيلم "خانه پدري" و " زندگي مشترك آقاي محمودي و بانو"، مي تو اند در سالن اصلي ميلاد اكران شود. 

 
منبع:
به روز شده در تاریخ: جمعه 18 بهمن 1392 ساعت 19:04:54

تمـــــــــاشــــاخــــانـه

جوایز کسب شده توسط سینمای ما
جوایز کسب شده توسط سینمای ما